M-Q 19.09.2006 22:19:37 | |
---|
Kyllä. Juuri näitä aioin itsekin ehdottaa ja suositella. Kaikuuko täällä? :) |
nahkaruoska 21.09.2006 18:01:29 | |
---|
Itse päätin ostaa perus warwickin red label kieli setin koska en mitään 40-70€:n kieliä halua ostaa tuohon "revittelybassooni" (joku vanha jazzari :D). Kerran isäni osti viisaana minulle jotkut halppis kielet vimpelin musakuvasta. mentiin reenikämpälle soittamaan, eka biisi, viimeiset soinnut F-C-djäng..:D Washburnissa on jotkut elixirin kielet (en aivan heti muista mitkä), mutta ne ovat palvelleet todella hyvin enkä esp:hen ole edes kerennyt vielä kieliä vaihtaa. |
Wilkeson 21.09.2006 20:35:33 | |
---|
moi. tyyppaa rotosoundin Steve Harrisin satsii piruuttas. ei maksa thomannilla paljookaa! mulla on itellä testis Sheehanin satsi ja tyytyväinen saundiin! kauheeta hakemista tuo kielien ettiminen ja valitseminen! |
Oan 21.09.2006 22:44:46 | |
---|
tyyppaa rotosoundin Steve Harrisin satsii piruuttas. mulla on itellä testis Sheehanin satsi ja tyytyväinen saundiin! Taitaa Sheehanin nimikkosetti olla roundwoundit, kun taas Harris on flätti. Taitaa olla melkoinen ero noilla paketeilla. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Taitaa Sheehanin nimikkosetti olla roundwoundit, kun taas Harris on flätti. Taitaa olla melkoinen ero noilla paketeilla. on tasan varmasti eroo mut sillä se selvii ku vetää pitkää tikkuu et kummat jos yleensäkkää rotosoundit haluu. ja Harrisin setti on aika paljo paksumpi. ainaki molemmilla kyseisillä herroilla kuulostaa tosi hyvältä paitsi ei oikee voi sanoo ku on efektii ja muuta pelis kans.paitsi harrisil vähemmän ku sheehanilla. whatever...eiköhän ne mieleiset sieltä tupsahda pikapikaa! samaa paskaa on mulla varmaa loppuelämäni..et mitkähän nyt ottas testiin. mä en oo jumittunu mihinkään tiettyyn merkkiin tai malliin.fiiliksen mukaan ostan ja vedän niillä! |
Haitaristi 22.09.2006 21:06:55 | |
---|
GHS Boomers - roundwoundeja. Toimivat kuin häkä. Käyttääkös muuten Flea just noita GHS boomersseja? ku eikös sillä ole niillä jotkut signature kieletkin? Haitaristi/basisti |
Tana 23.09.2006 22:05:57 | |
---|
Diiba daaba |
Haitaristi 04.10.2006 22:35:24 | |
---|
Moro! Kysympä taas täällä kun en viitti uutta aihetta alottaa... Eli kun ostin uuden basson: Fender 60th Anniversary Standard Precision Bass ja olin juuri viikko sitten ostanut vanhaan squier j-bassiini uudet Ernie ball roundwound kielet. Kannattaakohan vaihtaa nuo Roundwoundit tuohon uuteen bassoon? Onko ne paremmat kuin nuo alkuperäiset. Alkuperäiset kielet on fenderin sivujen mukaan Fender Super Bass 7250ML, NPS, Gauges: (.045, .065, .080, .100), Kiitos jo etukäteen Haitaristi/basisti |
Johannes_t 05.10.2006 08:53:26 | |
---|
Jos et squierilla aio soittaa, niin ota siitä kielet talteen ja laitat sitten presariin, kun nykyiset kielet alkaa kuolemaan. |
ubik 06.10.2006 13:00:27 | |
---|
http://www.soundata.fi/index.php?link=12&ot=25 Ja tässä lainaus laiskoille linkinklikkaajille; Skull Strings on ensimmäinen kielivalmistaja, joka uudistaa ja mahdollistaa todellisten heavysoundien käyttöä alavireisille kitaroille. Skull Strings -kielet voit huoletta virittää matalalle kadottamatta jännitettä tai soundia pitäen myös kaulan suorana. Optimoitu jäykkyys ja vahvuus tekevät kielistä mahdollisia soittaa matalavireisellä kitaralla oikeanlaista soundia menettämättä. Skull Strings -kielet on valmistettu Yhdysvalloissa laadukkaimmasta ruotsalaisesta teräksestä. Pinnoite sisältää vähintään 17% kromioksidia ja on todella matala hiilipitoisuudeltaan. Siksi Skull Strings -kielet eivät ruostu ja hapetu läheskään niin helposti kuin muut kielet. Settejä löytyy seuraavasti: Light Drop D, Regular Drop D / Light Drop C, Standard Light, Custom Light ja Regular. Skulls Strings myös bassokitaralle Ja linkki valmistajan sivuille; http://www.skullstrings.com/ joo no skull stringsit on omasta mielestäni melkosen kakka valinta, omituisen kovan tuntuset eivätkä juurikaan soundeilla paistattele, |