A_rocker 22.09.2006 15:43:47 | |
---|
Eipä näin äkkiseltään kuullostanu hääppöselle nämä uudet biisit, vähän turhan rankasti edellisen levyn meiningeissä mennään. Jos kuuntelis lisää kun saa levyn soittimeen. destroy, then rebuild
start all over again |
Sydänsuruthan on just paljon elämänläheisempiä ja todellisempia aiheita kun joku aivojen raastaminen juustohöylällä tai saatanan ilmestyminen maanpäälle jne. Sitä paitsi KSE:n biisien sanoma on positiivinen, niinkun on monen muunkin metalcore -bändin. Ja se on mun mielestä pelkkää bonusta. Nolottaa vähän sellasta sitruunasuu-bändien puolesta. Mutta Adam D vois silti ehkä laittaa välillä jotain muuta jalkaan kun ne hiton rumat farkkushortsit, dvd:llä oli vähän aikaa ihan kiva juttu, mutta nykyään enemmän vituttaa ne. KSE on muutenkin ehkä ton mainstream metalcore-skenen rumin bändi, Lamb Of God hyvänä kakkosena (Mark on kuitenkin söpö). "The truth will always get the best of you inside or out ." |
moottorisaha 22.09.2006 16:39:18 | |
---|
Eipä näin äkkiseltään kuullostanu hääppöselle nämä uudet biisit, vähän turhan rankasti edellisen levyn meiningeissä mennään. Jos kuuntelis lisää kun saa levyn soittimeen. Missäs kuulit? "I think that all these classical masters have one big thing in common: when they play slow, it's tasteful and when they play fast, they RIP!" - Michael Angelo Batio |
Ali 23.09.2006 12:41:46 | |
---|
Sydänsuruthan on just paljon elämänläheisempiä ja todellisempia aiheita kun joku aivojen raastaminen juustohöylällä tai saatanan ilmestyminen maanpäälle jne. Sitä paitsi KSE:n biisien sanoma on positiivinen, niinkun on monen muunkin metalcore -bändin. Ja se on mun mielestä pelkkää bonusta. Nolottaa vähän sellasta sitruunasuu-bändien puolesta.
Itse lasken tämän yhtyeessä myös suureksi plussaksi, vaikka kirjoituksestani ehkä toisenlaisen kuvan sai. Pahoittelen negatiivisia assosiaatioita. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Werde 23.09.2006 12:44:35 | |
---|
Et oo ainoa, on tuo minunkin päässä käyny. Mutta toisaalta se, että vedetään korinalauluilla ja äkäsellä asenteella ja sitten lauletaan kedon kukkasista niin synnyttää jonkinlaisen ristiriidan. Olenko ainoa jolle on aivan sama mitä biiseissä lauletaan? Olen aina digaillut vain musiikkia, laulu menee yhtenä instrumenttina paketissa. |
morb 23.09.2006 13:04:58 | |
---|
Olenko ainoa jolle on aivan sama mitä biiseissä lauletaan? Olen aina digaillut vain musiikkia, laulu menee yhtenä instrumenttina paketissa. Olet. Ei niitä sanotuksia biiseihin ihan huvikseen tehdä. Eikös lyriikalla oo ihan alusta alkaen ollu tarkotuksen vaikuttaa ja herättää tunteita. Sää ikään kun laiminlyöt sitä musiikintekijää sillä ettet kiinnitä huomioo sanotuksiin. Häpeä. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
ANtTIKRISTUS 23.09.2006 13:18:12 | |
---|
Olenko ainoa jolle on aivan sama mitä biiseissä lauletaan? Olen aina digaillut vain musiikkia, laulu menee yhtenä instrumenttina paketissa. Et ole ainoa. Muakaan ei kiinnosta paskaakaan, vaikka esim. death metallissa laulettas keijuikaisista ja hyvistä haltioista. Jos sillä olisi mun elämälle jotain suurempaa seksuaalista merkitystä, niin en mä jaksais kuunnella vaikkapa black metallia ollenkaan, koska siinä genressä sanoitukset on hyvin usein täyttä paskaa, yhtälailla kuin myös jossain gospel-musiikissa. Itse laulun tietenkin täytyy olla hyvän kuuloinen ja sopiva musiikkiin, kiinnitän siihen paljonkin huomiota. Sanat vaan on aina ollu mulle toissijaisia. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Ali 24.09.2006 16:34:22 | |
---|
Nyt on näitä maistiaisia (5kpl) kuunneltu ja kyllähän tämä toimii sen verran, että levy menee ostoon kyllä varmasti. Paljon vanhaa, vähän uutta on toimivaksi todettu konsepti. Soundit ovat tosiaan astetta massiivisemmat ja vähän uudenlaisia tuotannollisia kikkoja on myös eksynyt mukaan. Yksi biisi menee jo hieman post-rock/metalin puolelle: hidasta ja raskasta junttaa kauniilla melodioilla, joten kyllähän tässä uudistumista on havaittavissa. Yhtään todella tiukkaa mättöbiisiä ei ole näihin 5 biisiin eksynyt, mutta toivottavasti levyltä löytyisi sitten niitäkin. Pitää poistaa biisit kohta, ettei ennättä kuluttaa puhki... "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Liver-Box 25.09.2006 14:09:19 | |
---|
Nyt on näitä maistiaisia (5kpl) kuunneltu ja kyllähän tämä toimii sen verran, että levy menee ostoon kyllä varmasti. Paljon vanhaa, vähän uutta on toimivaksi todettu konsepti.
Missä missä missä??? Jakso. |
ANtTIKRISTUS 25.09.2006 14:15:35 | |
---|
Missä missä missä??? Poliisi pamputtaa jos mä sanon.. no ei vaiskaan, hankit vaan jonkun P2P ohjelman ja latailet makupalat. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
mikko1 25.09.2006 17:07:12 (muokattu 25.09.2006 17:07:35) | |
---|
Keväällä julkastu This Fire Burns ei siis ole tulossa levylle? Kuuntelin äsken tuon samplerin läpi, kai tuo täytyy ostaa jahka ilmestyy. |
ANtTIKRISTUS 25.09.2006 17:10:24 | |
---|
Keväällä julkastu This Fire Burns ei siis ole tulossa levylle? Ko. biisi on mielestäni tehty vain ja ainoastaan WWF-kokoelmalevylle. EI OLE KENELLÄKÄÄN POKKAA PAINAA TÄSTÄ |
Paradigma 26.09.2006 16:35:28 | |
---|
Ei mahda mitää. Kyllä tää vaa toimii. Vaikka aika emoilua onki. http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
Liver-Box 28.09.2006 11:59:19 | |
---|
Ei mahda mitää. Kyllä tää vaa toimii. Vaikka aika emoilua onki. Jooh, kylhä noi nyt menee mutta toivotaan että levyn BriitLifet ja Sharynin ruusut on vielä tulollaan. My Cursen alkuriffistä tulee mielee Element of One. Nää viis vetoa on nyt luokassa "Ihanjees". Toivotaan parasta. Jakso. |
Exhausted 02.10.2006 18:41:00 (muokattu 02.10.2006 18:41:12) | |
---|
|
Ziggy Bubba 02.10.2006 19:33:44 (muokattu 02.10.2006 19:33:55) | |
---|
http://www.roadrunnerrecords.com/music/listen.aspx?fileID=1773 Uusi biisi Daylight Dies ihan laillisesti kuultavissa. Tuttua&Turvallista. Just sitä. Aika massiiviseltahan tuo tosiaan soundeiltaan kuulosti, aika vähän oli kyllä mitään uutta juttua eksynyt mukaan. No, kattellaan. Eiköhän tuo ostoon mene anyhoo. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Exhausted 02.10.2006 21:26:52 | |
---|
Sana "Massiivinen" tuli itsellekin mieleen. Olihan siinä isoja kaaria sun muuta. Odotin ehkä enemmän rankkuutta. Saa nähdä onko koko levy menossa tähän suuntaan. |
Mohla 03.10.2006 01:01:21 | |
---|
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Matjardo 03.10.2006 08:56:39 | |
---|
Ei toimi. Höh. Hmm joo, vähän samat on fiilikset täälläkin.. Ihan perus tavallista killswitchiä, mutta jostain syystä tuo biisi ei vaan saanut minkäänlaista reaktiota minussa aikaiseksi. Two beers or not two beers? |
Mohla 03.10.2006 11:47:52 | |
---|
Hmm joo, vähän samat on fiilikset täälläkin.. Ihan perus tavallista killswitchiä, mutta jostain syystä tuo biisi ei vaan saanut minkäänlaista reaktiota minussa aikaiseksi. Niin, siis mullei toiminut tuo linkki. Mielipiteen musasta voin antaa kunhan saan sitä korviini jostain. :) Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |