Aihe: Boss OC-3
1
efunkelist
21.09.2006 11:30:02

Haku ei löytänyt mitn. Harmony Centralissa erittäin ristiriitaisia käyttäjäkokemuksia.

Onko teillä kellään tuosta mitään tuntumaa?

Edukas laite, laatua boss, ja toimisi sekä kitaralle että bassolle joten kyllähän se mua kiinnostaa.
hemmo
21.09.2006 11:36:30

Ihan kiva. Träkkää paree kö OC-2. Parasta on särö+oktaaveri.
"Nielin siinä kyyneleitä, vie vittu muijakin vielä, stnan kikolo." - sirdickyj
mr.bungle
21.09.2006 13:06:28

Haku ei löytänyt mitn. Harmony Centralissa erittäin ristiriitaisia käyttäjäkokemuksia.

Edukas laite, laatua boss, ja toimisi sekä kitaralle että bassolle joten kyllähän se mua kiinnostaa.

Jos oktaaveria halajaa, niin useammankin oktaaverin kokemuksella suosittelen EBS:n OctaBassia. Ei se ole edes hirmukallis. Sen saundi sopii basson luontaisen saundin kanssa yhteen, ilman että lähtee tukka päästä.
bassolla hanuriin
J.Hollström
21.09.2006 13:11:50
Ei se ole edes hirmukallis. Sen saundi sopii basson luontaisen saundin kanssa yhteen, ilman että lähtee tukka päästä.

Hemmoltako on jo lähtenyt?
rijopu
21.09.2006 13:12:05

Mä tykkään tuosta OC-3:sta. Tosin nyt sen on yhteistyössä Ibanezin bassosyntsan kanssa. Saa mahtavat pörinät. OC-3 träkkää äänet hyvin ja säröllä saa mainiota lisä höystettä. Itellä on myös tuo EBS:n oktaaveri ihan hoitamassa vaan oktaaverin virkaa. EBS:n oktaaveri on kivan pehmeäsoundinen oktaaveri, kun taas toi Boss on hiukan raaempi.
hemmo
21.09.2006 13:14:42

Hemmoltako on jo lähtenyt?

Juu, kyllä on. EBS on kyllä hyvä, mutta jotenkin liian hyvä, siis niinkuin dominoiva.
"Nielin siinä kyyneleitä, vie vittu muijakin vielä, stnan kikolo." - sirdickyj
efunkelist
21.09.2006 19:27:45

No kyllähän jo näillä kehuilla ja niillä hehkutuksilla mitä HC:sta löytyi on tämä hankinta jo puollettu :)

Ja saakin olla raaempi soundi kuin EBS. Rankempaan vetoon tätä oktaaveria käytän kuitenkin.

Ja jos en jostain ihmeen syystä hlökohtaisesti tuosta pidä niin eiköhän sille ostaja löydy kierrossa, onhan kyseessä kuitenkin boss-pedaali.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)