Aihe: SM-Liiga 2006-2007
1 2 3 4 511 12 13 14 1563 64 65 66 67
Veikko
21.09.2006 09:10:25 (muokattu 21.09.2006 17:14:59)
Ohoh, Raipelta vietiin C rinnasta tuon keihästämisen johdosta. Aikamoinen veto, voisi melkein luulla, että moni Ipalainen ei tätä purematta niele.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Mikaelo
21.09.2006 10:18:18

Raipehan varrasti Kukin, joka oli aiemmin, ottelun siis jo ratkettua, yrittänyt teloa Sir Ukko I Ylijumalaa suhteellisen törkeästi.
Se, että kapteeni joutuu itse kouluttamaan näitä possuja, on jo riittävän häpeällistä.

Se, että joku mursuviiksinen toisenposkenkääntäjä vie Raimolta kapteenin viran on jo sanoinkuvaamattoman törkeätä.
*****kaa sitä tukkirekalla ***seeseen ja syöttäkää tapparan junnuille.
In a world gone mad, only a lunatic is truly insane. -Homer Simpson ,Romantikkoitkijät #41
kk80
21.09.2006 10:52:22
Se, että joku mursuviiksinen toisenposkenkääntäjä vie Raimolta kapteenin viran on jo sanoinkuvaamattoman törkeätä.

Aika shokeeraavaa. Raipelta revittiin C ja ommeltiin Tappara-kasvatin rintaan. Ipan 75-vuotis juhlaottelukin on lauantaina. Arvostan Elorantaa valmentajana mutta nämä tempaukset ovat todella käsittämättömiä. Viimekaudella Eloranta antoi Juntuselle aika suoraa palautetta median välityksellä(kin). Olisi parempi että pidettäisiin kehityskeskustelut oman joukkueen sisällä.

Helminen on yksi suurimmista (ellei suurin) Ilves ikoneista. Veikkaisin että vuosituhannen vaihteessa Raipelle olisi tarjottu huomattavasti parempia sopimuksia muualla, mutta seurauskollisesti valitsi Ilveksen. Näinkö tämä sitten palkitaan? Kyllä on mennyt nykyjääkiekko järkyttäväksi...
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
HaloOfFlies
21.09.2006 12:24:43

Raipehan varrasti Kukin, joka oli aiemmin, ottelun siis jo ratkettua, yrittänyt teloa Sir Ukko I Ylijumalaa suhteellisen törkeästi.
Se, että kapteeni joutuu itse kouluttamaan näitä possuja, on jo riittävän häpeällistä.

*****kaa sitä tukkirekalla ***seeseen ja syöttäkää tapparan junnuille.

Tuo on kyllä uskomatonta. Raipe on kuitenkin Ilveksessä samanlaisessa asemassa kuin Steve Yzerman Detroitissa, kuvitelkaapa jos Stevieltä olisi valmentaja jonkin keihästämisjäähyn vuoksi ottanut kapteenin viran pois. Pyhäinhäväistyshän se olisi ollut.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Ben_D
21.09.2006 12:59:58

Piri on vetäny aamupalaksi jugurtin seassa mustia murskattuja sieniä.
http://www.fiercemetal.org
GhostOfTheSun
21.09.2006 15:35:14
Huh huh, aika uskomattomalta alkaa tuntua tämä Bluesin onni loukkaantumisten suhteen.

Poissa tänään:

- Kalto
- Rajamäki
- Hurme
- Uhlbäck
- Korhonen
- Peltonen
- Heiskanen
- Näätänen

Kun vielä otetaan huomioon, että suurin osa näistä on poissa vielä kuukausia, ei meikäläisten kokoonpano oikein vakuuta. Vittu tätä ainaista paskaa tuuria.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Jaristoteles
21.09.2006 15:51:01
Huh huh, aika uskomattomalta alkaa tuntua tämä Bluesin onni loukkaantumisten suhteen.

Poissa tänään:

- Kalto
- Rajamäki
- Hurme
- Uhlbäck
- Korhonen
- Peltonen
- Heiskanen
- Näätänen

Kun vielä otetaan huomioon, että suurin osa näistä on poissa vielä kuukausia, ei meikäläisten kokoonpano oikein vakuuta. Vittu tätä ainaista paskaa tuuria.

Ja Veikkaus antaa Jypille tänään 3,80 kertoimeksi.
Kuningas Asperiini vierii jälleen! http://kuningasasperiini.cjb.net/
Rakkikoira
21.09.2006 16:39:06 (muokattu 21.09.2006 16:39:44)
Onhan Jypiltäkin poissa sellaiset pelimiehet kuten Ilari Filppula, Miika Huczkowski, Miska Kangasniemi, Erkka Leppänen, Ossi Louhivaara ja Mika Niemi.

On meillä kuitenkin kultakypärä Jääskeläinen joka iskee tänään hattutempun ja pelaa keväällä MM-kisoissa.

JYPillä on vielä 100% alivoima, saa nähdä kestääkö vielä tänään. Ylivoima puolestaan liigan heikoin ja tietty maalivahtipeli omaa luokkaansa.

Tasainen peli varmasti, toivottavasti. Onneksi Ässiä vastaan saatiin tehtyä jo enemmän kuin yksi maali. Kiitos teille ja taistelkaa siellä sarjataulukon alapäässä. :)
Sakmäster
21.09.2006 16:48:39
Se on kuule perkeleen saatana sanottava, kun pitäs ostaa erikoiskanava että voisi kattoa Sm-liigaa sun muuta, harmillista että joka ohjelma viedään pois normaaleilta kanavilta. Oli mukava katella aikoinaan aina sunnuntaisin lätkä matseja kolmoselta.:) eiköhän sitä Kärpät oo taas aika vahvoilla...Hpk:lla menee aika heikosta:O
böbbä
Veikko
21.09.2006 17:14:38 (muokattu 21.09.2006 17:23:09)
Elorannalla on kyllä pokeria ja uskallusta, viiksimies ei paljoa tunnu kuvia kumartelevan. En näe tuossa Ceen pois ottamisessa mitään kohtuutonta epäoikeudenmukaisuutta, vaikkakin kova veto tuo oli. Liekkö taustalla jotain muutakin? Elorantahan jo viime kaudella "rankaisi" omiaan jos käyttäytyivät kentällä epäurheilijamaisesti. Mutta onko tuolla Ceen ottamisella sitten mitään käytännön vaikutusta mihkään? Tuskinpa muuhun kuin siihen, että fanien varenpaineet vähän taisi nousta.

Minä kunnioitan Elorantaa, mies on urheilullisen meiningin puolustaja, eikä salli epäurheilijamaista käytöstä edes omiltaan, ei Helmiseltä. Toivottavasti mekin saadaan joskus tuollainen valmentaja, jolla on munat, ja joka uskaltaa heilutella niitä.

Ilveksellä pitäisi olla vielä Helenius tai vastaava niin tällästä sotkua ei olisi edes syntynyt. Tuskin Kuki olisi lähtenyt ajelemaan viime minuuteilla häviävän joukkeen kapteenia jos Ipalla joku "poliisi" olisi. Ei oikeen kyllä kuulu kiekkoon toi Kukin toimintakaan .

E: lisäys
Rakkikoira
21.09.2006 17:17:08 (muokattu 21.09.2006 17:17:37)
Olisi aika jo lopettaa Helmisen. Ei mahtuisi mun joukkueeseen, liikaa ikää ja aina sama tukkamalli. Toki tervetuloa Hippokselle suihkuun.
joonasvalve
21.09.2006 17:29:22
Olisi aika jo lopettaa Helminen

Jyväskylän Palloseura, No Smoking Team!
Hyvä!
"Damn good coffee!" -Dale Cooper
Rakkikoira
21.09.2006 17:32:58
Helminen

???

Jyväskylän palloseuraa en tunne.

Hyvä.
HaloOfFlies
21.09.2006 19:51:30

Mikähän siinä on kun tuo 2-0-johto ei pidä. Luulisi Kärppien SaiPa-ottelusta jotain oppineen mutta ei... Tapparaa vastaan sama homma. Helkkari soikoon.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Veikko
21.09.2006 20:41:56
Voi kristus auta.
Veikko
21.09.2006 20:52:13
Voi kristus auta.

Jumalauta, kiitos!
Veikko
21.09.2006 21:04:37 (muokattu 21.09.2006 21:08:51)
Jumalauta, kiitos!

Pitkävedossakin kossahti viisi peliä kiinni.
Ben_D
21.09.2006 21:10:26

Kerho, Tappara, Lukko...tattis...Kerho-Lukko ja Kerho-Tappara tuplat kiinni.
http://www.fiercemetal.org
GhostOfTheSun
21.09.2006 21:37:30
Itse kirjoitin tänään päivällä:

Tänään loukkaantui sitten vielä lisäksi Kohn ja ilmeisesti myös Källarsson.

Alkaa olla vaikeaa saada joukkuetta kasaan seuraaviin peleihin.
"Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine" - Refused are fucking dead
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)