Aihe: Lakkaajaa kitaralleni espoon läheltä?
1
mindsnare
20.09.2006 08:59:30
Kitarani olisi lakkapintaa vailla. Kyseessä on 80-luvun liimakaulainen kitara, jolle olen pohjat tehnyt valmiiksi (kitara omassa kuvassa). En omista välineitä enkä tiloja, joten jos joku asiansa osaava tekisi tämän puolestani, voisin heittää sovitun tukun dollareita. Anyone? Mielellään pääkaupunkiseudulta. Pikaviestillä tavoittaa.
fox
20.09.2006 11:44:25

Kitarani olisi lakkapintaa vailla. Kyseessä on 80-luvun liimakaulainen kitara, jolle olen pohjat tehnyt valmiiksi (kitara omassa kuvassa)..

Toivottavasti oli suht nättiä puuta se runko.. Ibanetsin ST-50:t oli niitä sellasia "rescue guitars" ja osa oli syystä maalattu peittävällä mustalla...
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
mindsnare
20.09.2006 12:22:05
Toivottavasti oli suht nättiä puuta se runko.. Ibanetsin ST-50:t oli niitä sellasia "rescue guitars" ja osa oli syystä maalattu peittävällä mustalla...

Tiedossa oli, että sieltä saattaa paljastua jotain ei niin hemaisevaa, mutta ihan kiva pinta sieltä esille tuli. Nyt petsattu puna-mustaksi ja tyytyväinen olen.
fox
20.09.2006 20:28:10

Tiedossa oli, että sieltä saattaa paljastua jotain ei niin hemaisevaa, mutta ihan kiva pinta sieltä esille tuli. Nyt petsattu puna-mustaksi ja tyytyväinen olen.

Mm´m.. Eipä oman sunbursti ST-50:n mahongeissakaan oo moittimista.. Hyvä liimakaula-24-nauhainen peruskepukka.. Olikos sulla viel ne alkuperäset V-2 mikit??
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)