Oma mielipiteeni keskimikin potikasta on, että siinä menee hermot jo tokalla kerralla kun sitä taas vääntää laidasta laitaan. Mulla on yhdessä kitarassa sellainen. Noilla Yleiselektroniikan kiertokytkimillä toi ei sitten onnistukaan, ellei vähän modaa sitä itse kytkintä. En tiedä onko sellaisia kytkimiä ihan valmiina joissa kullakin "pole":lla olisi kukin pykälä ohjattu eri korvakkeeseen. Noissa yle:n versioissa kun sama pole aloittaa oman osastonsa alusta sen kolmen, neljän tai kuuden naksahduksen jälkeen. Straton valitsin, ja päälle minivipu tai nostopotikka, sillä toi on mun mielestä kaikista helpoin hoitaa esim keikkatilanteessa. "Every being in the universe knows right from wrong, Mark."
-Prot, 2001 |
Straton valitsin, ja päälle minivipu tai nostopotikka, sillä toi on mun mielestä kaikista helpoin hoitaa esim keikkatilanteessa. Mites se oli se "superswitchi" jota joissain JEMeissä ja tuon suunnan kepukoissa oli? Siin on 4 bankkia, muttei ole kuin 5-asentoinen kyllä, eli joku täytys jättää pois.. Keikkatilanteessa toki yksinkertainen olis paras, ettei tosiaan tarvittis sen manuaalin kanssa häärätä.. 8) Ja muutenkin selkeä, että hämärissä pystyis myös toimimaan jouheesti.. |
Mites se oli se "superswitchi" jota joissain JEMeissä ja tuon suunnan kepukoissa oli? Siin on 4 bankkia, muttei ole kuin 5-asentoinen kyllä, eli joku täytys jättää pois.. Keikkatilanteessa toki yksinkertainen olis paras, ettei tosiaan tarvittis sen manuaalin kanssa häärätä.. 8) Ja muutenkin selkeä, että hämärissä pystyis myös toimimaan jouheesti.. siis fenderin super-5-way-switch? esim. lonestarissa vakiona. se on hyvä ja mahdollistaa hyvät kytkikset. siinä on myös hyvä tatsi. elämä voittaa! |