Kassu 18.09.2006 14:04:18 | |
---|
Applestoressa on minin muuntaja 55 e. Ei halpa sekään, mutta jo lähellä järjellistä. En löytänyt mainitsemasi liikkeen listoilta ko. mokkulaa, mutta muut muuntajat olivat kyllä samoissa hintaluokissa AppleStoren kanssa. (läppärin muuntajan hinta 90 E on kyllä tajuton siihen nähden, miten helposti se siimalankajohto hajoaa.) On tullut korjattua muutamaan otteeseen niitäkin. Uusissa Applen kannettavissa on onneksi toi johto paksumpi ja kestävämpi. |
nicholai 18.09.2006 22:48:06 | |
---|
Tere tere. Sainpas PCn myytyä! Nyt ois tarkotus siirtyä mäkkimaailmaan, ja kysyisinkin pientä vinkkiä. Macbookia oisin hommailemassa. Mistäs tuo kannattaisin hommata jotta tulisin mahd. nopsaan? Applestoresta(näkyykö jossain jonoa tms?) vai ihan jostain kotimaassa sijaitsevasta liikkeestä - täältä Joensuun liikkeistä kun ei löydy noita vehkeitä. Käsittääkseni macbookeihin ei taida olla ihan hetkeen tulossa mitään rautapäivitystä, joten odottamaan ei kannattane jäädä? |
duane 19.09.2006 23:52:40 | |
---|
Tere tere. Sainpas PCn myytyä! Nyt ois tarkotus siirtyä mäkkimaailmaan, ja kysyisinkin pientä vinkkiä. Macbookia oisin hommailemassa. Mistäs tuo kannattaisin hommata jotta tulisin mahd. nopsaan? Applestoresta(näkyykö jossain jonoa tms?) vai ihan jostain kotimaassa sijaitsevasta liikkeestä - täältä Joensuun liikkeistä kun ei löydy noita vehkeitä. Käsittääkseni macbookeihin ei taida olla ihan hetkeen tulossa mitään rautapäivitystä, joten odottamaan ei kannattane jäädä? Macbookkia ei oo saanu suomeen kolmeen viikkoon, mutta nyt vissiin helpottaa ainaki hetkeksi. Jos ei oo hengen hätää hankinnan kanssa, niin ehkä odottelisin jonkin aikaa josko Core 2 Duo omppuihinkin ilmestyisi. Prossupäivitys on spekulaatiota, ei ne mitään tiedota. Ja konekaupoissa suosittelen allekirjoittaneen puoleen kääntymistä :) The International Danelectro Boozing Society Of Finland #4 |
Kauheesti vaahtoavat, että ainakin MacbookPro olisi päivittymässä ihan lähipäivinä, mutta huhut on huhuja... With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Kassu 21.09.2006 12:35:37 | |
---|
Kauheesti vaahtoavat, että ainakin MacbookPro olisi päivittymässä ihan lähipäivinä, mutta huhut on huhuja... Niinhän ne on sanoneet kesäkuusta alkaen. Päivittyy varmasti, mutta en mä ainakaan jaksaisi odotella. Ja luvassa on joku huima 10 prosentin teholisä ehkä. |
kojones 29.09.2006 14:37:59 | |
---|
Ohjelmat tahtoo kaatuilla minulla aina välillä, lyövät koko koneen jumiin. Rantapallo vaan pyörii. Milläs näppäinyhdistelmällä saa Windowsin tehtävienhallintaa(ctrl-alt-del) vastaavan tilan päälle? |
Janus 29.09.2006 14:56:46 | |
---|
Ohjelmat tahtoo kaatuilla minulla aina välillä, lyövät koko koneen jumiin. Rantapallo vaan pyörii. Milläs näppäinyhdistelmällä saa Windowsin tehtävienhallintaa(ctrl-alt-del) vastaavan tilan päälle? Omppu-Alt-ESC. |
duane 29.09.2006 17:02:50 | |
---|
iMac 24" ihmeteltävänä Erottajan mäkkikaupassa :) Behringer herättää täällä voimakkaita mielipiteitä puolesta ja vastaan mutta onhan se merkkituote t.mixiin verrattuna? |
Janus 29.09.2006 17:25:05 | |
---|
iMac 24" ihmeteltävänä Erottajan mäkkikaupassa :) Oho. Paljonko on mnet-hinta?;) |
kojones 30.09.2006 14:52:05 | |
---|
Omppu-Alt-ESC. Kiitos. Mystiset kaatuilut loppuivat kun poistin kokeeksi imuttelemani Microsoftin Messengerin ;) |
VMM 30.09.2006 15:07:49 | |
---|
iMac 24" ihmeteltävänä Erottajan mäkkikaupassa :) Tota täytyy tulla katsomaan! Kävin jo itse asiassa puoltoista viikkoo sitten kyselemässä, muttei ollut vielä näytillä. Vois olla täydellinen kone musajuttuihin - nyt kun Cubase 4 on viimein luvattu universalina ens kuussa! Tossa kun on myös FW800, että saa pätevän ulkoisen limpun kiinni. Sitten pitäs vielä päättää hommatako ääniraudaksi RME Fireface 400 vai odotellako Presonuksen Firestudiota. |
texjazz 30.09.2006 23:08:43 | |
---|
Onko kukaan päivittänyt Tigeria 10.4.8:aan? Tämä Office-paketti on ihan kökkerström: ei anna esim. vaihtaa sähköpostilaatikosta toiseen, jos esim. Word on auki; vaatii sulkemaan kaikki Office-ohjelmat ja käynnistämään Entouragen uudelleen. Usein käy niin, että Entourage on pakotettava lopettamaan (ohjelma ei vastaa). Liekö näitä Intel-ongelmia. Officea ei kai ole optimoitu vielä inteliin. Karl Marx: "All I know is I'm not a Marxist." |
kojones 01.10.2006 00:36:20 (muokattu 01.10.2006 00:55:30) | |
---|
Onko kukaan päivittänyt Tigeria 10.4.8:aan? Päivittelin, ja äsken hukkui Garagebandistä audioraidat johonkin. Tiedä sitten liittyykö tuohon ollenkaan. Nyt syö miestä rankasti. |
Puavali 01.10.2006 09:31:07 | |
---|
Kiitos. Mystiset kaatuilut loppuivat kun poistin kokeeksi imuttelemani Microsoftin Messengerin ;) Pistä tilalle Adium. Toimii messenkerien kanssa ja vaikka minkä kanssa. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
kojones 01.10.2006 13:11:20 | |
---|
Pistä tilalle Adium. Toimii messenkerien kanssa ja vaikka minkä kanssa. Adiumi onkin ollut jo vallan kauan. Jostain mystisestä syystä ei vain tahdo tiedostot siirtyä minulle tai pois. Tiedä sitten missä lie vika, ei auta eri ohjelmakaan.. |
shovi 01.10.2006 14:27:10 | |
---|
Jaha täällä oli joku mäkkikaupassa töissä, tarttis iMacin sitä halvinta gigan muistilla ja opiskelijahintaan ja mukavalla alennuksella muutenkin, kenties messiin vielä tvminipalikkaa ja minidvi-telkkari -palikkaa. Mitäköhän tommonen setti kustantaa? "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
Da Make 01.10.2006 15:45:49 | |
---|
Pitänee ilmottautua iMuusikoksi. G5 iMac ja M-Audio 1810 muodostavat treenisäänittely laitteistoni perustan. Garagebandilla äänitän ja miksaan Logic Pro-7:lla studiolla. |
Puavali 01.10.2006 21:07:05 | |
---|
Adiumi onkin ollut jo vallan kauan. Jostain mystisestä syystä ei vain tahdo tiedostot siirtyä minulle tai pois. Tiedä sitten missä lie vika, ei auta eri ohjelmakaan.. Adiumin tiedostonsiirto on kyä aika hidas. Miks? kysyy kansa. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
shovi 02.10.2006 10:35:47 | |
---|
Adiumin tiedostonsiirto on kyä aika hidas. Miks? kysyy kansa. Adiumista en tiedä, mutta gaim (ja adiumhan toimii osaksi gaimin pohjalta) ei ainakaan osaa ns. suoraa siirtoa eli p2p-siirto ei toimi, joten matsku kiertää microsoftin palvelimien kautta. "Happiness to me is getting stoned." -Ozzy Osbourne |
Humanoid 05.10.2006 13:24:47 (muokattu 05.10.2006 13:25:58) | |
---|
Adiumista en tiedä, mutta gaim (ja adiumhan toimii osaksi gaimin pohjalta) ei ainakaan osaa ns. suoraa siirtoa eli p2p-siirto ei toimi, joten matsku kiertää microsoftin palvelimien kautta. Mäkkikoneiden kautta tiedostojen vaihto onnistuu nopeimmin, kun pistät Shareista Personal Web Servicen (apache) päälle. Oman tunnuksen alta jaetaan tällöin Sites-hakemiston sisältö maailmalle osoitemuodossa http://ip-osoitteesti/~tunnus/ Sitten vaan apache kiinni, kun ei enää tarvitse :) Mutta tosiaan, itse käyttelen demonauhoitteluun Garagebandiä ja Logicia enemmänkin miksaukseen ja konemusan vääntöön. Kysymys kuuluukin, onko Garagebandiin ja/tai Logiciin saatavilla kunnon samplepohjaista rumpukonetta tyylii FruityLoops tms? Meinaa jäädä konemateriaali tekemättä, kun ei saa koneella lojuvia sampleja hyödynnettyä :) Sami / Ääniportti |