evil_maza 18.06.2003 10:58:39 | |
---|
Täähän on hyvää tavaraa. Laittakaa vaan lisää musaa kehiin ja keikkoja samaten. Hell awaits and Lucifer smiles.. |
JeeVes 23.06.2003 16:23:51 | |
---|
Tuli ihan mieleen Klamydia (jostakin syystä?) Komppi on ihan humppaa tai jotain sellaista. Ihan kiva kiisu muuten...siitä 7- Ou Behave. |
Warheart 25.06.2003 13:19:46 | |
---|
Laulaja oli erittäin hyvä ja kokonaisuus miellytti erittäin paljon. Onko teiltä levyä tulossa? Pitäis varmaan käydä sitten ostamassa.. Tilulilu kunniaan! |
Vilhelmus 25.06.2003 16:52:15 | |
---|
Laulaja oli erittäin hyvä ja kokonaisuus miellytti erittäin paljon. Onko teiltä levyä tulossa? Pitäis varmaan käydä sitten ostamassa.. Kah, eipä vielä, katsotaan mitä kesä ja syksy tuovat tullessaan =D Ei se väärin ole. Vichy maistuu tutulle. |
esaikku 27.06.2003 23:36:42 | |
---|
C-osa sai kylmät väreet selkään. Ei pystynyt kyllä vakavalla naamalla kuuntelemaan, mutta minua naurattaa aina kun kuulen sankarihevitystä. Biisit oli ammattitaidolla tehty, soundillisesti ja biiseinä yleensäkin. Jymäkämmät soundit vaan kehiin niin täähän on varma menestysjuttu. http://immenkalvo.tk & http://kielo.tk |
Unworthy Knight 28.06.2003 21:33:53 | |
---|
Ei vittu kun on hyvä. Tämän kun tukee jollekiin mano fanille niin sen päähän poksahtaa:) Letti ei ole heilunut Powerin tahdissa ikään tähän malliin. Keikalle vitun kyytiä voi olla melkonen live veto. Kova asennen ukoilla vaatii pokkaa vetää tällasta ,mutta kyllä on nyt onnistuttu just passelisti tää. METAL GODS ... TERÄSBETOONI tuli ja lahtas soturit Manowarin:) "...So croak the king of Grey." |
Mörkö 29.06.2003 01:50:58 | |
---|
Voi hattu! Mahtavaa menoa! :) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Samistoteles 10.07.2003 06:19:10 | |
---|
Jumalauta! Tää ei leiki eikä antaudu! Varsinkin lyriikat on aika mahtavat! METAL KINGS!!! Sotaan vaan! |
Guderian 12.07.2003 19:47:49 (muokattu 13.09.2003 15:33:10) | |
---|
---
Klotzen, nicht Kleckern! |
Blenderhead 03.10.2003 12:09:34 | |
---|
Tää on hyvä :D Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
Härski 03.10.2003 13:47:40 (muokattu 03.10.2003 13:48:15) | |
---|
Heh, hyvää oli, vaikka en metallia paljoa diggaile. Melkeinpä voisin väittää, että kyllä tää oli ehkä parasta metallia, mitä oon koskaan kuullu, siis ihan tosi. Nyt mulle aletaan luettelemaan nipuittain bändejä, joiden väitetään olevan parempaa, kuin tämä. Vitut. Tää on PARAS. Hyvä TB (Teboil). |
Sankarihevi on kyllä siistiä, erinomaista työtä kyseisiltä herroilta. Laulaja kuulostaa ihan Ronnie Jamesilta (suomiversiolta) :D Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Skinwalker 16.11.2003 18:39:43 | |
---|
Hauska biisi tosiaan. Kai olette muuten tietoisia, että tämä kajahteli eetteriin ylex:n jossain ohjelmassa (metalliliitto?)ehkä noin kuukausi tai pari takaperin. |
Vilhelmus 16.11.2003 18:54:33 | |
---|
Hauska biisi tosiaan. Kai olette muuten tietoisia, että tämä kajahteli eetteriin ylex:n jossain ohjelmassa (metalliliitto?)ehkä noin kuukausi tai pari takaperin. Joo, kaksi biisiä on siellä pyörähtänyt. |
tpaloka 17.11.2003 14:04:02 | |
---|
Liikkeelle. Tämähän on aivan loistavaa vääntöä. Myös muut TB:n biisit tippuvat Manowar-hengessään minuun kuin haarniska suohon. Mutta kuten hyvin herrat itsekin tietänevät, eihän tätä niin tosissaan voi ottaa. ;) Sitten. Saundeista olitte saaneet yllättävänkin samanlaiset kuin Manowarilla (hyvä/huono, päättäkööt jokainen itse, minä pidän). Lämmittää sydäntä kuunnella J. Aholan mestarillista äänenkäyttöä, tervemenoa Suomen pintametalliskeneen Marco Hietalan rinnalle! Ja onnea myös Dreamtalen kanssa - toivottavasti (ja luultavasti) äänesi sopii paremmin kuin Viiltolan viiltävät kieunnat... =) Ja vielä. Soitantopuoli oli kunnossa, itse rumpalina olisin muutamia juttuja tehnyt toisella tavalla - jossain vaiheessa tuli vähän "laahaava" fiilis, mutta onneksi nopea osan vaihto pelasti tilanteen. Enkä ollenkaan hauku suoritusta, hyvää soitantoa itse kullakin! Erääseen aiempaan viestiin viitaten: Laukkaa, pojat! Lopuksi. Teräsbetonille kohotettakoon malja Suomen metallitotuuden sanansaattajana, pohjolan vihmametsien ja ikiroutaisten aarnioiden yllä iäti taivaltamaan tulevana messiaana, joka toivon mukaan vetää mahdollisimman monet ihmiset ylös suosta ja siitä ahdingosta, jonka epämusiikki (tekno ym. ei-metalli) heille aiheuttaa. Hail and Chill! |
Vilhelmus 17.11.2003 15:04:50 | |
---|
Kiitos! |
Hevirokki 17.11.2003 20:41:00 | |
---|
Kiitos! Sanat samaiset! -J- |
tpaloka 18.11.2003 21:28:34 | |
---|
Kiitos! Sanat samaiset! -J- Mitä sitä turhia kiittelemään, eikös paikan ideana juuri ole arvoida demoja? Ei sellaisista yhden rivin "Juutääonparasta!" -arvioista ole kellekään hyötyä. Jos minulla on sanottavaa, sanon, muuten vaikenen. Olkaa nyt hyvät kuitenkin. :) -Timo |
Iso D 27.04.2004 21:21:31 (muokattu 27.04.2004 21:29:36) | |
---|
Kävin sivuillanne ja nuo pari vähän nopeampaa biisiä oli kerrassaan mahtavia. Teillä on asenne sankarihevin tekemiseen kohdallaan. Laulajan ääni on kerrassaan loistava. Känniset teekkarit ovat ylihuomenna aivan varmasti haltioissaan näistä biiseistänne. Onko mitään tietoa mihin aikaan mahtaa soittoaika olla torstain Bommareissa? Harmittaisi jos keikka jäisi väliin. |
Iso D 27.04.2004 21:27:59 (muokattu 27.04.2004 21:29:27) | |
---|
Väärä nappula.. |