Aihe: Agents
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Tankero
20.09.2006 21:35:18
Joo! Ja siihen kurjaan tilanteeseen, että meitä kysyttiin soittamaan YÖLINTU nimisen orkesterin keikalle tanssilavalle ja me soittaisimme 4 tunnin mittaista settiä kun nämä "starat" vetää 2x 45 min ja kaikki hillot. Niin kysyn vaan, että kuka meitä rivisoittajia arvostaa ja kuka kusettaa? Joku tossa nyt mättää ja sanoin ohjelmatoimistolle ,että ei oikeen kiinnosta varsinkin kun näillä "staroilla" näytti
jo edellisellä tapaamisella (heinäkuu-06) nousseen jotain tonne yläkertaan.

Ei kai mua ainakaan (luullakseni) kukaan kuseta sen enempää kuin normaalikeikoillakaan, jos oon jonkun starbaryhmän kans samalla keikalla. Siinä tienatkoon ja vetköön mitä haluaa. Oma vikanihan se on, jos en oo tarpeeksi hyvä, huono tai jotain, että pääsis paremmille liksoille.
Varmasti, vissiin.
isojussi
20.09.2006 22:57:43 (muokattu 20.09.2006 23:00:24)
....me soittaisimme 4 tunnin mittaista settiä kun nämä "starat" vetää 2x 45 min ja kaikki hillot.....

Siis teitä pyydettiin ilmaiseksi soittamaan?

No menittekö?

Joskus oon ollu jonkun starabändin kakkosbändissä soittamassa ja ihan asiaankuuluva liksa siitä on maksettu. En mä ainakaan kuvitellu, että meille olis kuulunu sama liksa, kuin julkkiksille. Mukavaa terapiaa ja vaihtelua, josta on saanu vähän reilut tessin + matkat.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
pekkajau
20.09.2006 23:03:05
90-luvun alussa parhaat riistäjät soitatti jopa 20:00 -03:30 ja vittuilivat siihen päälle siinä vähän vaille neljä... että saatana kun ei pääse täältä jo kotiin kun teillä on niin paljon noita soittimia kun purettiin kolskeita ja kannettiin niitä liukaalla ja pimeällä takapihalla pakkasessa paitahihasillaan Hiaceen!... Hyvä Puumala!
Ei mulle tarvitse taputtaa...olen talon väkeä!
jeppeq
22.09.2006 22:52:23
90-luvun alussa parhaat riistäjät soitatti jopa 20:00 -03:30 ja vittuilivat siihen päälle siinä vähän vaille neljä... että saatana kun ei pääse täältä jo kotiin kun teillä on niin paljon noita soittimia kun purettiin kolskeita ja kannettiin niitä liukaalla ja pimeällä takapihalla pakkasessa paitahihasillaan Hiaceen!... Hyvä Puumala!

Noitakin on nähty. Tosin puumalassa oltiin joskus siinä "hiukka upean" sillan alla vetämässä jossain teltassa - ja hauskaa ol (ainakin meillä.. )
Valehtelisin jos väittäisin
BigPapa
22.09.2006 23:07:37

Sehän nyt on vaan niin, että ne kenellä on mainetta ja kunniaa vetää hillot ja jengin paikalle.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
pekkajau
22.09.2006 23:16:23
Sehän nyt on vaan niin, että ne kenellä on mainetta ja kunniaa vetää hillot ja jengin paikalle.

Tämän kustannuksella myydään myös tanssipaikalla paljon makkaraa...ja kohvia!
Ei mulle tarvitse taputtaa...olen talon väkeä!
AnselmiMaa
25.09.2006 14:08:14 (muokattu 25.09.2006 14:08:36)
Noitakin on nähty. Tosin puumalassa oltiin joskus siinä "hiukka upean" sillan alla vetämässä jossain teltassa - ja hauskaa ol (ainakin meillä.. )

Joo! No tänne ei ketään tule!! Jo vain oli purjevenettä ja isoja, kun soitto alkoi.. Ulkomaalaista kaunista ja kotimaalaista kaunista, muistelisin??!
Minkäs itelleen mahtaa, kun sai kotoa vain sata metriä etumatkaa.
juguli
09.10.2006 08:54:27
Pientä huijausta havaittavissa: miksi Anttila ja Virtanen ei kulje keikoilla? Ei varmaan oo keikkapalkkiosta kiinni. Ei Pulliainen pysty vetään yksin soolo- ja komppikitaraosastoja hammondeista puhumattakaan. Muistan yhden keikan kun Kääriäisen styrkkari ei ollut ekan setin aikana edes päällä.
Varjokuvan kitaristi osaa vetää kaikki Pulliaisen vanhat, legendaariset soolot yms. tilutukset ja niillä on sentäs urkuri ja komppikitaristi aina keikalla. Mieluummin käyn niitä kuuntelemas kuin Agentteja. Tosin torvisoolot vähän tökkii..
Sertzo S
09.10.2006 08:58:14 (muokattu 09.10.2006 08:58:29)
Pientä huijausta havaittavissa: miksi Anttila ja Virtanen ei kulje keikoilla? Ei varmaan oo keikkapalkkiosta kiinni. Ei Pulliainen pysty vetään yksin soolo- ja komppikitaraosastoja hammondeista puhumattakaan. Muistan yhden keikan kun Kääriäisen styrkkari ei ollut ekan setin aikana edes päällä.
Varjokuvan kitaristi osaa vetää kaikki Pulliaisen vanhat, legendaariset soolot yms. tilutukset ja niillä on sentäs urkuri ja komppikitaristi aina keikalla. Mieluummin käyn niitä kuuntelemas kuin Agentteja. Tosin torvisoolot vähän tökkii..

Anttila on nyt Matin ja Tepon konserttikiertueella kitaristina. Soittipa aikoinaan meidän pändimme levytyssessiossa kitaraosuudet v. 1992
uruttaja
09.10.2006 10:01:12

Mikäli painettuun sanaan on uskominen, niin Virtaselle on aina paikka auki keikoille, saapi tulla tai olla tulematta. No nythän tuota ei tarvitse tässä vaiheessa edes miettiä, ku bändi on telakalla.
Martso
09.10.2006 10:09:45
Ai että naurattaa: Varjokuva on parempi kuinAgents, koska ne soittaa Agentsia paremmin, kun Agents itte, mutta Varjokuvan pitäis pysyä tiukemmin Agentseissa, että Agents-jutut kuulostais aidommilta Varjokuvan soittamina, eikä sotkea mitään torvia sinne.

Molemmat bändit on hyvejä orkkia, mutta nyt on jollain taas jäänymenemättä ala-asteelle.
isojussi
09.10.2006 10:15:43 (muokattu 09.10.2006 10:19:45)
.....mutta nyt on jollain taas jäänymenemättä ala-asteelle.

HOHO - noh noh Martsoperkele.

Eeriittiä: Niinsevieläpitisanomaniettä: Vaikka en ENÄÄ mikään rautalankafani olekaan, on Akentit sentään jonkinlainen standardi sillä alalla ja Pullis alan esa. Sitäpaitti kokolailla kaikkia raulaesapäntejä kuulutuani oon edelleen sitäkin mieltä, että Akentit on alan parhaita.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
uruttaja
09.10.2006 10:37:14
HOHO - noh noh Martsoperkele.

Eeriittiä: Niinsevieläpitisanomaniettä: Vaikka en ENÄÄ mikään rautalankafani olekaan, on Akentit sentään jonkinlainen standardi sillä alalla ja Pullis alan esa. Sitäpaitti kokolailla kaikkia raulaesapäntejä kuulutuani oon edelleen sitäkin mieltä, että Akentit on alan parhaita.

Alan esalla pysyy kitarakin vireessä.
ahvenonkala
13.10.2006 11:35:34

No niin, vihdoin sain sitten rahat kokoon ja kävin eilen ehtoolla ostamassa Agentsien uuden levyn. Vaikka sitä vähän jo pari sivua aikaisemmin täällä mollattiin, niin mielestäni silti ihan toimiva levy. Vielä en kerennyt kuunnella kuin kerran pikaisesti läpi että eiköhän se siitä vielä aukene lisää.

Se tosin sanottakoon, että hieman toiston makua alkaa ilmetä näissä Agentsien levyissä, jotenkin ei tunnu löytyvän sitä jotain uutta ja innostavaa.

Ainakaan ensimmäisellä kuuntelu kerralla ei myöskään auennut, olikohan se nyt tuo Tellstar-biisi, jotenkin ei sopinut kokonaisuuteen. Se Tellstar toi mieleen Agents Forever levyn The Loopin, että mitä **ttua. Lisätäkseni tähänkin kohtaan puolusteluita artistia kohtaan, olin Tellstarin soidessa paskalla joten en aivan täysin voinut itse biisiin keskittyä, oli vähän kädet täynnä :).

Silti kaiken kaikkiaan mielestäni täysverinen Agents-levy kouluarvosanalla 9. Suosittelen ostamaan.

No mitä sitä kursastelemaan 9+!
Kun näyttää muutkin käyttävän tässä biisin sanoja niin miksi en minäkin. Valintani on A.W.n tekstejä: "somebody told me to shit on the wing"
vesku.ka
13.10.2006 12:31:50
Silti kaiken kaikkiaan mielestäni täysverinen Agents-levy kouluarvosanalla 9. Suosittelen ostamaan.

No mitä sitä kursastelemaan 9+!

Mulla taas tulis tästä levystä arvioksi korkeintaan 7-

Ei ole yksikään Jorkan levy mua sen kummemmin sytyttänyt. Jotenkin se Jorkan laulu kuulostaa minun korvaan semmoselta teeskentelyltä ja kääriäisen vibratoooo ei useimmissa kohtaa kuulosta mun korvaan kovinkaan miellyttävältä.

Onhan niissä levytyksissä muutamia helmiä mutta kokonaisuutena aika latteita levyjä ovat kaikki. Mun mielestä paras kokonaisuus on tuo Agents is...more.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
ahvenonkala
13.10.2006 17:39:52

Tämä on aika hyvä, molempien, Agentsien ja sekä puistoheebon tulkitsemana.

http://video.google.com/videoplay?d … id=1352016870638076087&q=Guitar
Kun näyttää muutkin käyttävän tässä biisin sanoja niin miksi en minäkin. Valintani on A.W.n tekstejä: "somebody told me to shit on the wing"
paice60
13.10.2006 19:54:55
Ainakaan ensimmäisellä kuuntelu kerralla ei myöskään auennut, olikohan se nyt tuo Tellstar-biisi, jotenkin ei sopinut kokonaisuuteen. Se Tellstar toi mieleen Agents Forever levyn The Loopin, että mitä **ttua. Lisätäkseni tähänkin kohtaan puolusteluita artistia kohtaan, olin Tellstarin soidessa paskalla joten en aivan täysin voinut itse biisiin keskittyä, oli vähän kädet täynnä :).

Pikku vinkki. Kannattaa käyttää sitä vessanpyttyä, älä lapo käsillä sitä kakkaa. Pytyn kanssa se on vähän siistimpää.
Miks´ mä oon täällä?
half
13.10.2006 19:57:12
Mulla taas tulis tästä levystä arvioksi korkeintaan 7-

Ei ole yksikään Jorkan levy mua sen kummemmin sytyttänyt. Jotenkin se Jorkan laulu kuulostaa minun korvaan semmoselta teeskentelyltä ja kääriäisen vibratoooo ei useimmissa kohtaa kuulosta mun korvaan kovinkaan miellyttävältä.

Onhan niissä levytyksissä muutamia helmiä mutta kokonaisuutena aika latteita levyjä ovat kaikki. Mun mielestä paras kokonaisuus on tuo Agents is...more.

Paras on vasta tulossa: The very best of the best ofs
vesku.ka
13.10.2006 22:19:06
Paras on vasta tulossa: The very best of the best ofs

En lainais tuota edes kirjastosta.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)