Sarjassamme tampereenkiälelle käännettyjä rock-klassikoita, tarjoamme tänään Dire Straits -biisin Money For Nothing. Aikaisemmin sarjassa ilmestyneet "Manselainer rapsorja" (Bohemian Rhapsody), "Rappusia Näsinneulaan" (Stairway To Heaven), "Hotelli Tampere" (Hotel California), "Sauhuaa Koski" (Smoke On The Water), "Kultapossu" (Cat's In The Cradle) sekä "Mukaam" (Get On). ILMASTA RAHAA No, katon nyt tota, toi mitä noi tekee Telkkarissa vaan soittelee Toi ei oo tyätä, toi mitä noi tekee Ilmasta rahaa ja naisia kans Nääs, toi ei oo tyätä, toi mitä noi tekee Mää kyä tiärän, ei ne tyhmiä oo Ehkä ne voi rakon saara pikkurilliin Ehkä ne voi rakon saara peukaloo’ Mun tarttee kytkeem mikroaaltouunit Kyäkin kaapistot asentaa-aa-aa Mun tarttee siirtää nää jääkaapit Tarttee siirtääv väriteeveet Katom mikä homo, korvakorut meikit Kyä noi sen omat hiukset on Toi hinttari nääs omistaa suihkukonee’ Toi hinttari nääs miljonääri on Mun tarttee kytkeem mikroaaltouunit Kyäkin kaapistot asentaa-aa-aa Mun tarttee siirtää nää jääkaapit Tarttee siirtääv väriteeveet Mää oisiv voinu kitaraa soittaa Mää oisiv voinu rumpuja kans Katot tota muijaa, se tunkee, tissik kiinnil linssiin Joo, kyä ton kaav vois Ja toi jätkä, mitä vitt-, Havaijim menoo Apinar raivolla bongoo paukuttaa Toi ei oo tyätä, toi mitä noi tekee Ne saa ilmasta rahaa ja naisia kans Mun tarttee kytkeem mikroaaltouunit Kyäkin kaapistot asentaa-aa-aa Mun tarttee siirtää nää jääkaapit Tarttee siirtääv väriteeveet Nääs, toi ei oo tyätä, toi mitä noi tekee Telkkarissa vaan soittelee Toi ei oo tyätä, toi mitä noi tekee Ilmasta rahaa ja naisia kans Ilmasta rahaa ja naisia kans "Squier is the Epiphone of guitars." |