ltg 14.11.2003 17:49:48 | |
---|
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Niskamies 14.11.2003 18:00:07 | |
---|
en oo kokeillu, mutta arvosteluissa ollaan tykätty. Hanki presari ja ole tosimies! |
ltg 14.11.2003 18:01:43 | |
---|
en oo kokeillu, mutta arvosteluissa ollaan tykätty. Mistäköhän noita saa? Mahtavat olla aika hintavia. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
hezander 14.11.2003 22:13:34 | |
---|
Näin tuollaisen Ahosen musiikissa Tampereella. Tosin singlenä. Oli aika oudon näköinen härveli. Hinta taisi olla jossakin 400:n tienoilla. Siis single. |
ltg 14.11.2003 22:16:28 | |
---|
Näin tuollaisen Ahosen musiikissa Tampereella. Tosin singlenä. Oli aika oudon näköinen härveli. Hinta taisi olla jossakin 400:n tienoilla. Siis single. Menevät jo axisin hintoihin. PRKL! kyllä minä sen silti ostan. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Mikko A 14.11.2003 22:35:54 | |
---|
Mulla on ollut tuollainen tuplapedaali, Soitin Laineelta ostin käytettynä, uutena olis maksanu 600 egeä eli ei nyt ihan Axiksien hintoihin yllä. Niin ja en muuten kauheesti tykänny niistä, ne painoki ku synti ja se bassariinkiinnittämisvehje oli erittäin raivostuttava ja vaikea. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
lkx 15.11.2003 01:22:06 | |
---|
Jos nyt ihan suoraan sanotaan, niin vaikuttaa todella epäilyttävältä toi kumislarbasysteemi. Oon nähny aikasempia malleja joskus ja tuuminut että ei o mua varten... Onko kokemuksia sillai et vois verrata tavalliseen jousi/vieterimalliin? Onko paljon eroo? There is no spoon... |
Magetsu 15.11.2003 10:46:43 | |
---|
Soittokunnan keikkasetissä oli tuollainen sinkkupedaali. Oli aika kevyt polkea ja "nopea". Tuplaa en ole testannu, mutta vois olla ihan hyvä kampe (ainakin tuon sinkkupedaalin perusteella). Nuijat oli tosi kevyet verattuna DW:n jättimöykkyihin, mutta voimaa ei saanu taas niin paljon.. Kaikki kun vaikuttaa kaikkeen... "Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |
Olen myös vain pikaisesti kokeillut tuplaa ja sinkkua, en erityisemmin pitänyt niistä. Tuttu semi pro rumpali osti sinkun mutta vaihtoi noiden spärdäreiden tilalle tavalliset jouset. Ei myöskään kauheesti kehu niitä, joten ei kannata odottaa liikoja! Head for an eye |
DDrummer 15.11.2003 22:32:23 | |
---|
Juu hyvä spedu, olen kokeilut...hyvin kevyt ja tarkka, DLX'llä Helsingissä voi kokeilla. |
miän vain 17.11.2003 10:22:25 | |
---|
Helkkari, sehän olikin tuo jota lauantaina kokeilin - jostain syystä luulin että kyseessä oli se Yamahan suoravetopeli. Hyvä kampe oli. Nopea, tarkka ja hiljainen. Suoravetosysteemi on ihan nerokas, ei jää se nuija yksinään heilumaan. Tai siis ainakin näin speed kingeihin tottuneena. |
ltg 17.11.2003 11:41:05 | |
---|
Yamahan suoravetopolkimet voisivat olla talouteni kannalta parempi ratkaisu, thomannilla ovat 309 erkkiä. Jospa kuitenkin päätyisi niihin. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Hakki 25.11.2003 01:32:23 | |
---|
Premier EDP 300? Hyi helvetti, sulattakaa jokainen joka vielä tämän planeetan pinnalla on. Omistin tuollaisen tuplan neljä vuotta. Sinä aikana se hajosi valehtelematta noin 20 kertaa. Hajoaminen kohdistui lähes aina akselissa olevaan nuijanpidikkeeseen. Jostain syystä ei kestänyt siihen kohdistuvaa rasitusta ja meni poikki, aina samasta paikasta. Muita havereita: nuijan huopaosa irtosi liimauksestaan ketjun virkaa toimittava nivelsysteemi meni poikki Spedu vaihdettiin kerran kokonaan uuteen kappaleeseen, uudet nuijanpidikeet olivat kuulemma uutta, vahvempaa materiaalia jne, mutta aina se vaan hajos. Lopulta kyllästyin pelleilyyn kun ei keikallekaan uskaltanut lähteä ja vaihdoin sen turvalliseen tuplaketjuiseen. Ai että onko sillä hyvä soittaa? On sillä, mielestäni paremmat ovat vain Eliminatorit. Mutta jos ei kestä niin ei kestä. :) |
J.K.Ruudio 25.11.2003 08:58:30 | |
---|
Mitenköhän noi kumihommat kestää vai rupeeko lohkeilemaan piankin. (?) Tuplat ne olla pitää! |
Hakki 25.11.2003 10:54:29 | |
---|
Hauskinta koko jutussa oli, että se kumijousi ei hajonnut mulla kertaakaan. Nimenomaan se vanhanmallinen, "T"- muotoinen kului kyllä, mutta sitten tuli jousesta uudempi malli ja sitä et saa kulumaan poikki vaikka yrität. |
Niskamies 25.11.2003 10:57:38 | |
---|
Hauskinta koko jutussa oli, että se kumijousi ei hajonnut mulla kertaakaan. Nimenomaan se vanhanmallinen, "T"- muotoinen kului kyllä, mutta sitten tuli jousesta uudempi malli ja sitä et saa kulumaan poikki vaikka yrität. Onko mahdollista että sulla oli vain maanantaimalli tai sun huono tekniikka rikko sen yhen paikan? Hanki presari ja ole tosimies! |
Hakki 25.11.2003 16:46:29 (muokattu 25.11.2003 16:50:15) | |
---|
Maanantaimalli ei ole todennäköinen syy, sillä uudet varaosatkin menivät rikki ja koko spedu vaihdettiin kerran täysin toiseen vastaavaan. Silloin tuli poljettua aika kovaa, mutta niin tulee nykyäänkin ja Premierin tavallinen kaksiketjuinen on nyt ollut käytössä ilman hässäkkää yli 2 vuotta. EDIT: ja muistaakseni slavepedaalinkin kanssa tuli jotain häikkää, en muista mitä mutta soitto loppui lyhyeen niissä treeneissä. Tiedä sitten ovatko saaneet tuon systeemin toimimaan tänä päivänä, ensimmäiset mallit olivat jokatapauksessa täysiä susia. |
lkx 25.11.2003 18:48:57 | |
---|
Joo-o, vaikka olis kuinka hyvä tatsi, niin en ostais jos ei kerran kestä. :) There is no spoon... |
sakkemule 26.11.2003 15:06:59 | |
---|
Kyllä kyllä... Premierin kuuluisa susi jo syntyessään pedaali. erittäin heikko jne. En suosittele missään nimessä. (!!!) Siis surkea tapaus. Sitäpaitsi vanha malli, jollaista ei taideta enää edes tehdä. Vanhasta varastosta vaan yritetään päästä hinnalla millä hyvänsä eroon. Kokeilkaa Yamahan Flying Dragoneita, tai sitten Pearlin Eliminaattoria, jollainen minulla on nykyään, Vaihdoin Flying Dragoneista näihin. Hihnaveto. En vaihatisi pois. Paras millä olen soittanut. Vaikkakin tuyo Yamaha on aika lähellä. |
ltg 26.11.2003 15:17:19 | |
---|
Kyllä kyllä... Premierin kuuluisa susi jo syntyessään pedaali. erittäin heikko jne. En suosittele missään nimessä. (!!!) Siis surkea tapaus. Sitäpaitsi vanha malli, jollaista ei taideta enää edes tehdä. Vanhasta varastosta vaan yritetään päästä hinnalla millä hyvänsä eroon. Kokeilkaa Yamahan Flying Dragoneita, tai sitten Pearlin Eliminaattoria, jollainen minulla on nykyään, Vaihdoin Flying Dragoneista näihin. Hihnaveto. En vaihatisi pois. Paras millä olen soittanut. Vaikkakin tuyo Yamaha on aika lähellä. Juu, minä kun luulin noita Premierin speduja joksikin uutuudeksi. Missään en ole aiemmin tavannut.. Ehkä ne flying dragonit hankin, kun suoraveto miellyttää kovasti. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |