Aihe: sekunda kieliä??
1 2 3
jarpppa
20.09.2006 11:12:37
Asensin dean markleyn setin kitaraan,ja kas kummaa d-kieltä ei mitenkään saanut vireeseen,intonaatio oli mitä sattuu.ja ei säätämällä muuttunut.laitoin vanhasta setistä kyseisen kielen,ja ei mitään ongelmaa.Onko yleistäkin että seteistä löytyy paskoja kieliä?
"Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli
Vainhaalee
20.09.2006 11:16:09
Asensin dean markleyn setin kitaraan,ja kas kummaa d-kieltä ei mitenkään saanut vireeseen,intonaatio oli mitä sattuu.ja ei säätämällä muuttunut.laitoin vanhasta setistä kyseisen kielen,ja ei mitään ongelmaa.Onko yleistäkin että seteistä löytyy paskoja kieliä?

Sattuuhan tuota, itse tapasin tuota usein dr:ien kanssa...
Tunnelma on suorastaan matossa...
J.RA
20.09.2006 11:42:13
Kyllähän sekundaa varmasti mukaan mahtuu! Itse olen törmännyt usein sellaisiin, että yksittäisissä kielissä on outoja painautumia tai punoituissa kielissä se punos on miten sattuu.. Usein ja usein, mutta joskus aina tälläisiä on tullut vastaan. On tullut myös huomattua, että tietyillä merkeillä noita valmistusvirheitä on sattunut mukaan muita valmistajia enemmän. Voi tietenkin olla huonoa mäihää myös.
-Sellasta se vaan on-
rosberg
20.09.2006 13:26:27
dr:stä tuollaisia kokemuksia.
elämä voittaa!
LaXu
20.09.2006 14:18:39
Sattuuhan tuota, itse tapasin tuota usein dr:ien kanssa...

Sama mulla. Lopetin DR:n ostamisen kun oli liikaa ongelmia niiden kanssa. Saattaa johtua siitä, että kielet kuitenkin ovat aika pitkäänkin välillä kaupan hyllyllä. D'Addarioiden luulisi säilyvän paremmin kun ne on pakattu niihin suojapusseihin pelkkien paperikuorien sijaan.
Numb
20.09.2006 14:28:40

DR:n kielien ostaminen on myös minun osaltani loppu. Sointi menee todella nopeasti, ja napsahtelevat poikki tuon tuostakin. Samassa ajassa kun katkoin keskimäärin kolme DR:ää, ei ole mennyt yhtään D'Addariota.
Jäärä
20.09.2006 14:56:25 (muokattu 20.09.2006 14:56:36)
dr:stä tuollaisia kokemuksia.

Täällä myös.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
ministeri
20.09.2006 16:04:14
Mulla Dr:t toimineet ihan ok. En kyllä ole käyttänyt vasta kuin 4-5 settiä...
Musanäytteessä The Lazy Whale demo! Tsekkaa!
_oSKu_
20.09.2006 16:08:17
Käytin d'Addarioita mutta niitä katkeili niin usein että vaihdoin DR:ään. Vasta ensimmäinen setti käytössä mutta A-kielen intonaatio on kyllä ihan poskellaan ja säätövara lopussa. Kaduttaa että ostin 2 settiä näitä.
tuluppa
20.09.2006 16:14:18

Mulla Dr:t toimineet ihan ok. En kyllä ole käyttänyt vasta kuin 4-5 settiä...

Mullaki, noin kolmen käyttövuoden aikana on tullut tuplasti vähemmän sekundaa mitä daddarioiden aikana tuli paljonki lyhyemmän ajan sisällä, tiiä sit. Liukuhihnalta tulevaa kulutustavaraahan ne kielet kuiteski on.
N33m0
20.09.2006 16:40:33

mulla ei oo ollu mitään ongelmia DR:ien kanssa, kestävimmät kielet millä oon soittanu
slow music for slow people
Da Make
20.09.2006 16:55:33
mulla ei oo ollu mitään ongelmia DR:ien kanssa, kestävimmät kielet millä oon soittanu

Komppaan.
Ernie Balleissa sen sijaan sattui kerran kaksi viallista settiä peräkkäin, meni luottamus. Katkeilivat kuin kuminauhat.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Werde
20.09.2006 17:07:39
Mulla kävi Dean Markleyn Blue Steel setin kanssa A-kielen kanssa noin. Vimonen kerta kun noita hommasin, samoja kokemuksia muillakin.
kimurantti1
20.09.2006 17:17:25
Pariin kertaan on käynyt D'Addarion ja Geehooässiien kanssa niin, että on kieli napsahtanut poikki kun on ensimmäistä kertaa virittänyt. Ei mulla ole oikeastaan mistään kieliseteistä kammoa, D'Addariot vaan tuntuu jäkistyvän nopeammin kuin monet muut.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Nöyrä
20.09.2006 17:20:33
Itse hurjina vuosina ostin ensimmäiseksi kielisetikseni juuri Dean Markleyt. Ylä-E:tä en saanut mitenkään vireeseen, tuntui kuin se olisi ollut oikeasti H-kieli. Paksuutta en älynnyt tuolloin vertailla. No kuitenkin, se kieli vaan löystyi aina välittömästi pari sävelaskelta kun sain sen E:hen asti, ja sitten muutaman yrityksen jälkeen se räpsähti käsille. Hieno tapa aloittaa kieltenvaihto. Muutamilla seuraavilla kerroilla saikin sitten silmät kiinni viritellä :)
Krice
20.09.2006 17:27:51

Eipä ole osunut vastaan tuollaisia ongelmia, vaikka aika monilla merkeillä olen rämpytellyt. DR:n handmade'et on kestänyt kauimmin, jotain yli puoli vuotta ne oli kitarassa ja sitten oli jo pakko vaihtaa kun alkoi olemaan aika tunkkaiset.
Ze Kink
20.09.2006 17:29:16
Mullakin on ollut parissa Dr:n setissä tuollaista. Yhessä Dean Markleyssä myös.
KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO,
Twistyh
20.09.2006 20:58:39 (muokattu 20.09.2006 20:59:18)
Daddarion kielet on mulla toiminu aina. Hyvin harvoin menee kieliä poikki.
Nyt tosin siirryn Ernie Balleihin. Mutta siis kerran ostin Fenderin kieliä ja meni pian poikki.
Heviasmo
20.09.2006 21:06:48
D'Addarioista miulla on paljon huonompia kokemuksia verrattuna DR:n kieliin. D'Addariot tykkäsi miun käsittelyssä kulua erittäin nopeasti huonoon kuntoon ja katkeilivatkin hyvin äkkiä, DR:n kielien kanssa sitä ongelmaa ei ollut, enkä myöskään koskaan törmännyt sekundakieliinkään.
Nykyään käytössä GHS:n kieliä, 12-kielisessä tosin D'Addariot.
"Alle 7-vuotiaiden lasten käyttöä tulee valvoa ja nielemistä varoa. Annostele lapsen pikkusormen kynttä vastaava määrä hammastahnaa. Käytettäessä lisäksi muita fluorituotteita, neuvottele hammaslääkärisi kanssa."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)