JohnJ 20.09.2006 16:44:18 | |
---|
Uuden levyn "Anorectic" biisien klipit kuultavissa...itellä palomuuri vittuilee jotain niin en saa kuulumaan. http://www.jvcmusic.co.jp/-/Discography/A018463/-.html Tietenkään noin lyhyistä näytteistä ei vielä paljon voi arviota antaa, mutta itse kyllä kaipaisin Negativelta enemmän tuollaista Glory Of The Shame:n kaltaista meininkiä. Reipasta menoa rock-asenteella. Ja toimii livenä helvetin hyvin lavaesiintymisen ollessa sitä luokkaa kuin bändillä on. Olen aina pitänyt eniten noista nopeista Negative-biiseistä. L.A. Feeding Fire oli edellisen levyn paras biisi ja ekalta vauhdikkaampaa osastoa edusti Misery. Muut biisit kuulostivat sitten perus-Negativelta eli vähän rauhallisempaa tempoa ja pari slovaria. Ok-biisejä nekin klippien perusteella, ei siinä mitään. Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1 |
Feggy 20.09.2006 16:58:41 | |
---|
Mutta mitä tarkoittaa Negativen uusimman levyn nimi Planet of the Sun? Onko seuraavan levyn nimi Planet of the Earth? Planet Of The Sun Lyrics On and On I was looking for freedom less and more I found it by you this darkened sky of our heavenly kingdom the thing in common is there's not so much left to say Are you ready or not ready for the truth sick and tired of this nonsense I'm frustrated by you The sounds of silence are getting louder breaking the bond we protected so long I don't see reason to ponder with this any longer there's no turning back just one way to fall fall apart Are you ready or not ready for the truth sick and tired of this nonsense I'm frustrated by you In a life that we live in for the love we believed in this might be the day we die so we can be born again And life should be easy when there's someone to hold on that's what they told me that's what I thought Are you ready or not ready for the truth sick and tired of this nonsense I'm frustrated by you In a life that we live in for the love we believed in this might be the day we die so we can be born again On and on still looking for freedom Planet Of The Sun |
Lesko 20.09.2006 17:22:53 | |
---|
Mutta mitä tarkoittaa Negativen uusimman levyn nimi Planet of the Sun? Onko seuraavan levyn nimi Planet of the Earth? En osaa sanoa, mutta tämä uusi kappale on keskinkertaisuuksien summa ja Jonne Aaronin ääni irtaantuu päivä päivältä enemmän musiikista, tuntuu kuin hän laulaisi täysin nuotin vierestä! Ääni on sinänsä hyvä, mutta hän hakee liikaa sellaista räkästä viskiääntä, mutta samalla koittaa olla sellanen kiiltokuvapoppari. Mutta tosiaan, kappale on ihan oikeasti mitäänsanomaton ja huomasin kun joku jo kirjoittikin tuota Him-juttua, että Him teki Join Me:n samassa tilanteessa kuin Negative on nyt ja luulen että tästä tulee paha paha paha floppi! Tiedä sitten, aika sen näyttää! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Bonham 20.09.2006 17:57:58 | |
---|
En osaa sanoa, mutta tämä uusi kappale on keskinkertaisuuksien summa ja Jonne Aaronin ääni irtaantuu päivä päivältä enemmän musiikista, tuntuu kuin hän laulaisi täysin nuotin vierestä! Ääni on sinänsä hyvä, mutta hän hakee liikaa sellaista räkästä viskiääntä, mutta samalla koittaa olla sellanen kiiltokuvapoppari. Mutta tosiaan, kappale on ihan oikeasti mitäänsanomaton ja huomasin kun joku jo kirjoittikin tuota Him-juttua, että Him teki Join Me:n samassa tilanteessa kuin Negative on nyt ja luulen että tästä tulee paha paha paha floppi! Tiedä sitten, aika sen näyttää! No mitä tulee levyn ennakkotilauksien määrään, ulkomaan keikkojen määrään ja vaikka uuden sinkun kuuntelukertoihin Myspacessa (reilut 106000), väittäisin että floppi on varsin kaukana... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
No mitä tulee levyn ennakkotilauksien määrään, ulkomaan keikkojen määrään ja vaikka uuden sinkun kuuntelukertoihin Myspacessa (reilut 106000), väittäisin että floppi on varsin kaukana... Joo, kyllä mustakin "Auringon planeetta" on ns. hitin selviö. |
aikavaikea 20.09.2006 19:16:50 | |
---|
Mutta mitä tarkoittaa Negativen uusimman levyn nimi Planet of the Sun? Plääh. Tähän voisi vetää melkein kenen tahansa suosikkiorkesterin tuotannosta hölmön, epäloogisen tai muuten vaan oudon biisin tai levyn nimen. Oli sitten suomalainen, englantilainen tai vaikka itävaltalainen artisti. Mistä jatketaan? Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight |
kimurantti1 20.09.2006 19:20:34 | |
---|
Mistä jatketaan? Mistä tahansa uudemman progehevin albumin nimestä ja siitä sitten biisien nimiin. John Petrucci - Suspended Animation...voi helvetti. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Feggy 20.09.2006 19:38:03 | |
---|
Plääh. Tähän voisi vetää melkein kenen tahansa suosikkiorkesterin tuotannosta hölmön, epäloogisen tai muuten vaan oudon biisin tai levyn nimen. Oli sitten suomalainen, englantilainen tai vaikka itävaltalainen artisti. Mistä jatketaan? Vois, mutta tää on musta sen luokan kämmi, että harvoin näkee. Ois pitänyt aatella enste vähän enempi. |
Pluto 20.09.2006 19:45:06 | |
---|
Mutta mitä tarkoittaa Negativen uusimman levyn nimi Planet of the Sun? Onko seuraavan levyn nimi Planet of the Earth? Ehkä Jonne ja kumppanit ovat antaneet biisille noin "epäloogisen" nimen ihan vain huvittaakseen itseään sillä, kuinka tälläkin keskustelupalstalla ihmisten peräaukot repeilevät ärtymyksen ja paheksunnan voimasta. Dillon, you son of a bitch! |
morb 20.09.2006 21:34:37 | |
---|
Ehkä Jonne ja kumppanit ovat antaneet biisille noin "epäloogisen" nimen ihan vain huvittaakseen itseään sillä, kuinka tälläkin keskustelupalstalla ihmisten peräaukot repeilevät ärtymyksen ja paheksunnan voimasta. Tuskin ne osaa ajatella niin laajasti. Ne on varmaan halunnu vaan antaa ittestään sellasen fiksun ja syvällisen vaikutelman. Tämä ei kuitenkaan onnistunut laittamalla ainoan niiden tunteman planeetan biisin nimeen. Ehkä ens kerralla paremmin .. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
Ivory 21.09.2006 12:36:38 | |
---|
Pari mainiota rallia noiden uusien joukossa, esim. One last shot toimii erittäin hyvin, osittain kyllä mainion jousisovituksen vuoksi. "Juustoa!" |
HaloOfFlies 21.09.2006 12:41:09 | |
---|
Viime viikolla satuin näkemään Uniklubin Huomenna-videon ja en ole missään nähnyt niin teennäistä meininkiä kuin siinä videossa. Varsinkin yhtyeen laulusolistin vääntelehtiminen ja yrmistely näytti säälittävältä. It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Feggy 21.09.2006 12:45:48 | |
---|
Ehkä Jonne ja kumppanit ovat antaneet biisille noin "epäloogisen" nimen ihan vain huvittaakseen itseään sillä, kuinka tälläkin keskustelupalstalla ihmisten peräaukot repeilevät ärtymyksen ja paheksunnan voimasta. Kyllä mua enemmänkin naurattaa kuin ärsyttää. |
Zammy 21.09.2006 12:48:39 | |
---|
Varsinkin yhtyeen laulusolistin vääntelehtiminen ja yrmistely näytti säälittävältä. Onko bändejä jotka tekee tässä kohtaa poikkeuksia. Rok + Rollissahan kyse onkin siitä, että vakuuttako rokkipoliisit juuri oikeilla (opituilla) ilmeillä ja liikkeillä. Susikoira Roi Orbison |
milkman 21.09.2006 13:02:36 | |
---|
Jonne ei oo söpö. Ja se imago vetoo kyllä kaikenlaisiin ihmisiin. Niin teineihin, 50-vuotisiin mummoihin ja miehiinkin. Kaikki vaan ei kehtaa myöntää diggailevansa bändistä just tän takia, että ne luulee, että fanit on vaan jotain teinejä. Menkää keikoille ja huomatkaa miten asia oikeesti on. Ja ainakin esim. Japanissa faneista melkein kaikki on täys-ikäsiä. heh, jos kitaristilla on taiteilijanimi "Larry Love" niin en usko että iskee näihin miehiin niinkään paljoa. Taitelijanimi kyseisellä miehellä on naurettava ja gay. Polttaa haastatteluissaan kovin ketjussa ja sitten yskii limat illalla lavuaariin. Jaa/ei/poissa ei "Rakkaus on kuin lankakerä. se alkaa ja loppuu"
M.Nykänen -2005- |
Lesko 21.09.2006 14:04:36 | |
---|
Jonne ei oo söpö. Ja se imago vetoo kyllä kaikenlaisiin ihmisiin. Niin teineihin, 50-vuotisiin mummoihin ja miehiinkin. Kaikki vaan ei kehtaa myöntää diggailevansa bändistä just tän takia, että ne luulee, että fanit on vaan jotain teinejä. Menkää keikoille ja huomatkaa miten asia oikeesti on. Ja ainakin esim. Japanissa faneista melkein kaikki on täys-ikäsiä. Minä en kyllä ajattele noin asiaa. Jos bändi tekee hyvän biisi, niin silloin se biisi on hyvä, olkoon bändi sitten mikä tahansa, vaikka Technicolour, joka teki mielestäni "ihan hyvän" biisi... ja esim. Negativella on Moment of our love, joka on mielestäni "ihan hyvä" biisi, mutta en muita "edes ihan hyviä" biisejä ole kuullut heiltä, mutta mm. Uniklubi teki "ihan hyvän" biisin juuri... Se nyt on ihan sama kuka sen biisin tekee, jos se on hyvä niin se on hyvä, minulla ei ainakaan ole vaikeuksia myöntää sitä. Mutta jos Negative tekee seuraavaksi hyvä biisin, niin ei se paranna näitä biisejä, joista en nyt pidä.... hyvin yksinkertaista, mutta totta! "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Zammy 21.09.2006 14:41:30 | |
---|
Taitelijanimi kyseisellä miehellä on naurettava ja gay. Syvällistä. Onhan se homofobiakin varmaan joku syy olla pitämättä musasta. Polttaa haastatteluissaan kovin ketjussa ja sitten yskii limat illalla lavuaariin. Aha, mistäs tää tieto? Juhani on tainnu monta kertaa täällä sitä sanoa, että toiset tekee ja toiset huutelee, ja se on niin täydellisen osuvaa. Susikoira Roi Orbison |
arse 21.09.2006 16:26:56 (muokattu 21.09.2006 16:27:46) | |
---|
Planet Of The Sun Lyrics... Jos kielitaito on tuota luokkaa, suosittelen Negativelle ja tuhannelleyhdelle muulle suomalaiselle englanninkieliselle bändille jatkossa seuraavia biisien aiheita: -mä haluun rokata -beibi mä rakastan sua -hei beibi jeah -jeah beibi hei -beibi mä rokkaan sut -rokkaa mua beibi -rokki soi ja on hyvä meininki -mun beibi jätti mut (advanced, imperfekti mukana) -mä tykkään rokista -hei beibi älä jätä mua -heiluta persettä -mä rakastan mun beibiä -me rokataan Tuolla aihepiirillä on luotu jo monta hittiuraa, ja sanoitusten tekemiseen riittää vaatimattomampikin englannin kielen taito. Kannattaa kuitenkin oikoluettaa tekstit vaikkapa vanhalla enkunmaikalla ennen kuin lähtee niitä maailmalle möläyttelemään. Mutta ei se Euroopassa ja Japanissa ole niin justiinsa. Sitäpaitsi se Jonne-dokkari oli tosi symppis. el maraquero |
Nipsu 21.09.2006 16:36:55 | |
---|
Asia 1: Jonnen 2001 luukki oli kyllä paljon parempi kuin nykyinen. Asia 2: Pojat vois kokeilla antaa Jonnelle kitaran keikoillakin. Jonne soittaa keikoilla akustista kitaraa, mm. About my sorrowssa ja Still alivessa, ei tosin aina. |
kimurantti1 21.09.2006 16:39:16 (muokattu 21.09.2006 16:39:22) | |
---|
Pojat vois kokeilla antaa Jonnelle kitaran keikoillakin. Eikös Jonne ollut kitaristi ennen kuin alkoi laulaa Negativessa? Vai muista mä nyt aivan omiani.. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |