Aihe: Kokemuksia t.Bone EM900:sta (pienikalvoiset konkat)?
1
Antti1
19.09.2006 23:12:08 (muokattu 19.09.2006 23:15:59)
Löytyykö keltään mitään näkö- tai kuulohavaintoja kyseisistä konkista: http://www.thomann.de/thoiw3_tbone_em_900_prodinfo.html

Mikä hyvää, mikä huonoa ja ennenkaikkea, miten mä niitä huonoja puolia rupean parantamaan? Tein heräteostoksen ja ostin torilta kolme tollasta (~20€/kpl, ei nyt ihan ilmaisia, jossei kalliitakaan leluja) tietämättä noista yhtään mitään. Tuumasin vaan, että kyllä noista on iloa sitten vaikka treeninauhoituksissa, jossei muuten. :)

Kertokaa kaikki mahdollinen ja mahdoton.

EDIT: Hakuakin on jo käytetty, mutta sieltä ei löytynyt kuin vain varsin pintapuolinen raapaisu ja pari mainintaa. Käytännössä ei siis mitään Thomannin mainoslauseista selviävän lisäksi.
Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten!
StJerky
20.09.2006 14:35:49
Minulla on EM800 pari ja kyllä se hintansa väärti on ollut. Olen käyttänyt rumpujen ovareina ja reenien äänitykseen. Saa välttää siihen asti, että parempiin on varaa ja omat taidot kehittyy sen verran että paremmista on lisäarvoa.

http://www.thomann.de/thoiw3_the_tbone_em800_stereo_set_prodinfo.html
Antti1
20.09.2006 16:11:51
Jep jep, ei tarvii varoa. Rungothan noissa varmaan kuitenkin on ihan toimivat, joten sisuskalujen päivityksellä saattaa päästä huomattavasti parempiinkin lopputuloksiin. Täytyy nyt toivoa, että tulis edes jossainmäärin toisiaan vastaavat mikit.
Kiinnostaako kitaristin ura keikkailevassa bändissä? Ota yhteyttä pikimmiten!
Halsu
20.09.2006 17:36:53

Jep jep, ei tarvii varoa. Rungothan noissa varmaan kuitenkin on ihan toimivat, joten sisuskalujen päivityksellä saattaa päästä huomattavasti parempiinkin lopputuloksiin. Täytyy nyt toivoa, että tulis edes jossainmäärin toisiaan vastaavat mikit.

Mulla on T-boneja pari SC450:tä, pari EM81:tä ja neljä CD56 betaa - kaikki keskenään tasalaatuisia. En usko että tulee ongelmaa....
CU -- Eki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)