Zebu 15.11.2003 00:15:52 | |
---|
Mitä mieltä ootte B.C Richin kitaroist, esim tää "vuodenaikaissarja", mis tulee uus kitara joka kuukausi. Voiks noi olla hyvii kitaroit, ku ne on aika komeen näkösii ja kaiken lisäks viel aika halpoi. |
Futurebre 15.11.2003 00:52:49 (muokattu 15.11.2003 00:53:13) | |
---|
kaipa ne ihan hyviä ovat kun kerry kingkin niillä soittelee :) Sweet_feeling_being_
overrun |
Miekkonen 15.11.2003 00:58:45 | |
---|
Jos joku kerry king soittaa Bc richillä niin ei se tee kitarasta hyvää. Esimerkiksi se voi olla customshopista hommattu keppi (se millä k.k soittaa.) ja ne jäljennökset voi olla ihan erilaisia (varmaan onkin jos niillä on 800€ hintaero.) |
askomiko 15.11.2003 01:00:50 | |
---|
Tai lähemminkin 1800e hintaero. |
Miekkonen 15.11.2003 01:02:24 | |
---|
Jaa no itse kattoin luttmanilta et ois ollu sen aion hinta 1200€. |
trih 15.11.2003 09:58:27 | |
---|
|
Sintti 15.11.2003 10:17:52 | |
---|
eipä taida bc richejä kukaan muu "tunnettu" kitaristi käyttää, kun kerry kinggi... en ymmärrä, miksi hänkään niitä käyttää... Humppaa taikka kuole...^_^ |
trih 15.11.2003 11:28:34 | |
---|
eipä taida bc richejä kukaan muu "tunnettu" kitaristi käyttää, kun kerry kinggi... en ymmärrä, miksi hänkään niitä käyttää... Nohnoh. Kyllähän niitä muutkin käyttää. Ei vaan noita koreahalpiksia vaan niitä oikeita handmade in USA-malleja. Vähemmän tunnettuja käyttäjiä on esim Slash ja Max Cavalera. Ja muutkin ovat joskus käyttäneet. Katsokaa: http://www.bc-rich.com/Ja sieltä vasemalta listasta Famous owners. Tosin Kerry saa varmaan niin paljon rahaa Richillä soittamisesta että on mukava mainostaa. |
-K- 15.11.2003 13:08:20 (muokattu 15.11.2003 13:10:17) | |
---|
Jaa no itse kattoin luttmanilta et ois ollu sen aion hinta 1200€. No se nyt ei ole custom shoppia nähnytkään se malli. Tehty muka paremmista osista tjsp verrattuna siihen halppikseen. Tavallaan olet kyllä oikeilla jäljillä mutta et läheskään. Ainoa signature mikä tehdään tavallisillekkin asiakkaille customshoppina taitaa olla Gibsonin Zakk Wylde les paul. Ei suotta elämys. |
Gypsy 15.11.2003 14:24:36 | |
---|
Ainoa signature mikä tehdään tavallisillekkin asiakkaille customshoppina taitaa olla Gibsonin Zakk Wylde les paul. Mitä sä tarkotat? Onhan gibsonillakin jo monta custom shop signature kitaraa minkä voi ostaa ihan kuka vaan. |
Olli S. 15.11.2003 14:27:53 | |
---|
No se nyt ei ole custom shoppia nähnytkään se malli. Tehty muka paremmista osista tjsp verrattuna siihen halppikseen. Tavallaan olet kyllä oikeilla jäljillä mutta et läheskään. Ainoa signature mikä tehdään tavallisillekkin asiakkaille customshoppina taitaa olla Gibsonin Zakk Wylde les paul. Ja ESP:llä löytyy niitä monen tonnin Custom Shoppeja. Esim. KH2 Vintage on muistaakseni samanlainen kuin Hammetin. Hintaakin on muistaakseni Jenkeissä yli 4000$. Viimeinkin se musiikkinäyte! |
-K- 15.11.2003 14:46:00 | |
---|
Mitä sä tarkotat? Onhan gibsonillakin jo monta custom shop signature kitaraa minkä voi ostaa ihan kuka vaan. Niinpäs onkin, ei tullut kuin tuo mieleen, my bad. Ei suotta elämys. |
öööööööööööööööööööööööööööö |
Zebu 15.11.2003 19:45:55 | |
---|
Joo kyllä taisitte vähän eksyy aiheesta, tai sit oli huono kysymyksen asettelu, kun meinasin lähinnä et onks nää halvemmat B.C Richit(hinta |
migeboy 15.11.2003 20:33:16 | |
---|
eipä taida bc richejä kukaan muu "tunnettu" kitaristi käyttää, kun kerry kinggi... en ymmärrä, miksi hänkään niitä käyttää... No, en nyt muista, että mikä ohjelma se oli telkkarissa, niin mä olin näkevinäni Anssi Kelalla sellasen mustan Bc.Richin. Käyttiks Anssi sitä oikeesti vai näänks mä vaan unta? |
Sintti 15.11.2003 21:06:39 | |
---|
Nohnoh. Kyllähän niitä muutkin käyttää. Ei vaan noita koreahalpiksia vaan niitä oikeita handmade in USA-malleja. Vähemmän tunnettuja käyttäjiä on esim Slash ja Max Cavalera. Ja muutkin ovat joskus käyttäneet. Katsokaa: http://www.bc-rich.com/ Ja sieltä vasemalta listasta Famous owners. Tosin Kerry saa varmaan niin paljon rahaa Richillä soittamisesta että on mukava mainostaa. max cavalerahan käyttää kylläkin espiä.. sillähän on niitä signatureja sillä puolella (tai ainaskin yksi:)... eipä sillä,että espitkään kiinnostais.. Humppaa taikka kuole...^_^ |
Gypsy 15.11.2003 21:36:16 | |
---|
No, en nyt muista, että mikä ohjelma se oli telkkarissa, niin mä olin näkevinäni Anssi Kelalla sellasen mustan Bc.Richin. Käyttiks Anssi sitä oikeesti vai näänks mä vaan unta? Kyllä itekkin näin kelalla mustan BC Richin Warlockin. Lehessä sitten näin kun anssi kela kerto, että se on apulannan tonin kitara ja että halus lainata sitä siks, että on heviluuranko kaapissa. En tiedä miten jäi tommonen mieleen kun ei paljon kelan anssit ja häpylannan tonit kiinnosta. |
vrajala 15.11.2003 23:08:26 | |
---|
Joo kyllä taisitte vähän eksyy aiheesta, tai sit oli huono kysymyksen asettelu, kun meinasin lähinnä et onks nää halvemmat B.C Richit(hinta Jäi ilmeisesti juttu kesken, mutta väittäisin niiden kilpailevan saman hintaluokan keppien kanssa mallikkaasti. Halpojen kitaroiden taso on muutenkin viime vuosina noussut aika reippaasti ja OIKEASTI huonoja kitaroita näkee enää harvoin. Korealainen laatukontrolli pelaa. Ja tuo aiheesta eksyminen nyt on kokolailla säännönmukaista toimintaa näillä palstoilla. Sen kanssa on vaan opittava elämään. Juu, varmast näi, mää kysyi? |
warlock 15.11.2003 23:16:22 | |
---|
eipä taida bc richejä kukaan muu "tunnettu" kitaristi käyttää, kun kerry kinggi... en ymmärrä, miksi hänkään niitä käyttää... käyttäähän esim dion, king diamondin ja w.a.s.p.in kitaristit bc richejä. mulla itellä on warlock ja on mainio kitara. itse asiassa paras millä olen soittanu. |
Super-Jari 16.11.2003 09:56:47 | |
---|
käyttäähän esim dion, king diamondin ja w.a.s.p.in kitaristit bc richejä. mulla itellä on warlock ja on mainio kitara. itse asiassa paras millä olen soittanu. Myös Iced Earth, Crown, Morbid Angel, Hate Eternal, Minä :D Tätä taustaa vasten ymmärrän esimerkiksi vasaran funktion ja tiedän mikä vasara on. (Vasara on yksi Heideggerin lempiesimerkeistä.) Vasara sinänsä on täysin käsittämätön esine.
http://www.netn.fi/294/netn_294_kupi.html |