Aihe: Humppapikkujoulut perjantaina 9.2.2007
1 2 3 4 5 6 7
Mikko T.
20.09.2006 09:56:16

Miksi te dissaatte kehä III sisäpuolta?
Joku Kontulan kaljaräkälä vois olla eksoottinen paikka teille, samoin humppa vois olla eksoottinen kokemus kanta-asiakkaille.

Oot ihan oikeassa, eikä dissata sisäpuolta sen enempiä, mut näihin kekkereihin sut pitää saada sieltä ulos!
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
baron
20.09.2006 11:36:08

Niistä "kanta-asiakkaista" vähintään puolet on syntynyt saunassa , joten kyllä ne humpan tuntee.

No joo, ei ne perusstadilaiset kyllä Kontulaan eksy. Ei ne oikee uskalla tulla.
"Speaking about music is like dancing about architecture"
uruttaja
20.09.2006 12:06:11
Eikö niitä pikkujouluja vois pitää sunnuntaina tai maanantaina niin ne ei häiritsis varsinaista humpanlyöntiä?
Mikko T.
20.09.2006 12:17:48

Eikö niitä pikkujouluja vois pitää sunnuntaina tai maanantaina niin ne ei häiritsis varsinaista humpanlyöntiä?

Eikö suuri osa osallistujista kuitenkin ole aktiiviharrastajia joille maanantai ja tiistai on työpäiviä?
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
uruttaja
20.09.2006 12:53:17
Eikö suuri osa osallistujista kuitenkin ole aktiiviharrastajia joille maanantai ja tiistai on työpäiviä?

En tiedä. Monta ammattilaista jää kuitenkin ulkopuolelle perjantain takia, kuten jäi viime vuonnakin. Mutta olipa päivämäärä mikä tahansa, niin ei se kaikille passaa. Luulisin että viikonloppu vetää enemmän porukkaa sittenkin.
KoskPaavo
20.09.2006 13:35:40

Kyllä nykypäivänä maanantaisin ja tiistaisin on tosi vähän tansseja ainakin täälläpäin.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Musiikkia korville
20.09.2006 13:51:18

Kyllä nykypäivänä maanantaisin ja tiistaisin on tosi vähän tansseja ainakin täälläpäin.

Mikko T tarkoittikin muuta työtä kuin soittaminen...

Mun mielestä perjantai on paras vaihtoehto. Ainakaan ehdottomasti ei kannata lauantaina järjestää.
...ja tätä mieltä on MK.
manjaana
20.09.2006 13:52:00
Mikko T tarkoittikin muuta työtä kuin soittaminen...

Mun mielestä perjantai on paras vaihtoehto. Ainakaan ehdottomasti ei kannata lauantaina järjestää.

Tähän pitänee sanua komp...
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
isojussi
20.09.2006 16:47:11

No mikäs työpäivä se sunnuntai on?
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Ukko
20.09.2006 17:55:58

No mikäs työpäivä se sunnuntai on?

Moniko olis maanantaina tarvittaessa ajokunnossa ?
vanhami
20.09.2006 21:39:52
Bileet maanantaina

+ suurin osa ammattiesoista pääsisi kekkereihin
- kukaan päivätyön ohella keikkaileva ei pääsisi kekkereihin

Bileet perjantaina

+ suurin osa päivätyön ohella keikkailevista pääsis bileisiin
- osa emmattiesoista pääisi bileisiin.

Jos bileet on alkuvuodesta, esim juuri tammikuussa, ei niin monella ole perjantaivetoja.
Tankero
20.09.2006 21:41:16
No tuo 9.2. ei käy oli mikä päivä tahansa.
Varmasti, vissiin.
Martso
20.09.2006 22:31:15
Aika kuolleena syntyny ajatus tosiaan tuo perjantaille sijoitus.
uruttaja
20.09.2006 22:44:07
Aika kuolleena syntyny ajatus tosiaan tuo perjantaille sijoitus.

Niinpä, mutta kun järkkäreiden vinkeet on viikonlopulle. Pahaa vaan aavistelen etten itekkään pääse völjyyn.
isojussi
20.09.2006 23:09:45
Niinpä, mutta kun järkkäreiden vinkeet on viikonlopulle. Pahaa vaan aavistelen etten itekkään pääse völjyyn.

Mä oon tällä hetkellä niin täynnä amaesojen suuntaan joustamista, että periaatteesta en haluais lähtee viikonloppuna.

Olis kiva olla joskus muulloinkin viikonloppuja kotona, kuin Jouluna ja Juhannuksena.
uruttaja
20.09.2006 23:13:29
Mä oon tällä hetkellä niin täynnä amaesojen suuntaan joustamista, että periaatteesta en haluais lähtee viikonloppuna.

Olis kiva olla joskus muulloinkin viikonloppuja kotona, kuin Jouluna ja Juhannuksena.

Oikeat on päissä sunnuntaina ja maanantaina, kysy vaikka Mäkiltä.
isojussi
20.09.2006 23:14:39 (muokattu 20.09.2006 23:14:47)
Oikeat on päissä sunnuntaina ja maanantaina, kysy vaikka Mäkiltä.

Mäkki onkin miäs - eikä marjanpoimija.
Musiikkia korville
21.09.2006 08:46:13

No joo puolensa noissakin jutuissa...

Kuitenki hommaan osallistuvista suurin osa on täällä m.netissä pyöriviä, joista taas (mun näkemyksen mukaan) valtaosa on sivutoimisia. Näille sivutoimisille voi olla helv*n vaikee lähteä muuna päivänä kuin pe tai la, joista toi la vasta kuollut ajatus oliskin molempien ryhmien kannalta.

Voihan tästä laittaa gallupin pystyyn...
...ja tätä mieltä on MK.
uruttaja
21.09.2006 09:28:29
Mulle on aivan sama, tulen jos pääsen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)