Mikko T. 19.09.2006 12:33:36 | |
---|
Oon laittanut almanakkaan tän päivämäärän ylös, niinkuin ymmärtääkseni jo muutama muukin. Paikkana Lahti, Tampere, Jyväskylä, Mikkeli, Varkaus, Oulu, Turku, Lemu, Oulainen, Hirvensalmi, Kannonkoski tai Kuolemajärvi, ihan sama - mä oon siellä, halusitte tai ette. Palataan soitinjärjestelyihin kun paikka on tiedossa. Kehä III:n sisäpuolella järjestettäviä humppapikkujouluja tulen boikotoimaan - Baron pitää saada sieltä ulos edes kerran vuodessa. Pula-aho, viitaten organisointikykyysi, ole hyvä. Estradi on sinun. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
omarklah 19.09.2006 12:49:26 | |
---|
Tämä päivämäärä varattu kalenterista holtittomaan humpanveivaamiseen - NYT! Tää sit sanois tälleen... |
Pula-Aho 19.09.2006 18:12:22 | |
---|
Pula-aho, viitaten organisointikykyysi, ole hyvä. Estradi on sinun. Kiitos luottamuksesta. Olin ajatellut, että avaan tämän ketjun ja julkaisen päivän vasta sitten kun myös paikka on varmistunut, mutta täällä ollaan niin hätäisiä. Palaan asiaan, kun on jotain kerrottavaa. Siitä olen samaa mieltä, että vakaa pyrkimys on Kehä III ulkopuolelle. Niin epätoivoisia ei kuitenkaan (vielä) olla, että Turkua harkittaisiin. Naantalista puhumattakaan. -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
riff 19.09.2006 18:20:07 | |
---|
Siitä olen samaa mieltä, että vakaa pyrkimys on Kehä III ulkopuolelle. Niin epätoivoisia ei kuitenkaan (vielä) olla, että Turkua harkittaisiin. Naantalista puhumattakaan. -G- Tuo on täyttä asiaa! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Mikko T. 19.09.2006 18:37:47 | |
---|
..täällä ollaan niin hätäisiä... ...Naantalista puhumattakaan. Niin ollaan hätäisiä, sitä se tyttöystäväkin aina valittaa. Humppapikkujouluihin saadaan näköjään bonusohjelmanumeroksi Naantali-Hausjärvi-painimaaottelu. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
uruttaja 19.09.2006 18:40:34 | |
---|
Niin ollaan hätäisiä, sitä se tyttöystäväkin aina valittaa. Humppapikkujouluihin saadaan näköjään bonusohjelmanumeroksi Naantali-Hausjärvi-painimaaottelu. Pitäkäähän kunnon karsinnat ensin, me tulemme Kuhilaan kanssa sitten sijoitusotteluihin mukaan. |
Mikko T. 19.09.2006 18:54:26 | |
---|
Pitäkäähän kunnon karsinnat ensin, me tulemme Kuhilaan kanssa sitten sijoitusotteluihin mukaan. Te voitte skabata sijoista 3-8, me katotaan Puliksen kanssa päätyykö pysti Hausjärvelle vai Naantaliin!!! Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
uruttaja 19.09.2006 19:22:24 | |
---|
Te voitte skabata sijoista 3-8, me katotaan Puliksen kanssa päätyykö pysti Hausjärvelle vai Naantaliin!!! Niin kauan kun Jjussila ei ilmottaudu näihin murtomaapainikisoihin, niin kaikki sijoitukset ovat avoimia. |
Timi 19.09.2006 19:42:53 | |
---|
Jospa vapaata silloin on kuitenskaa Ouluun asti ei riitä bensa? Kylmän viileesti! |
TiVe 19.09.2006 19:51:50 | |
---|
Turku ja Naantali on hyviä paikkoja - molemmat tosi keskeisellä paikalla ja mukavasti matkan varrella ;-( Rykiminen ei tarkoita Lapissa hiljaista yskimistä |
omarklah 19.09.2006 20:15:12 | |
---|
Turku ja Naantali on hyviä paikkoja - molemmat tosi keskeisellä paikalla ja mukavasti matkan varrella ;-( Jos Turkuun järjestetään - passaan tilaisuuden :o) Naantali on siinä kiikunkaakun... Tää sit sanois tälleen... |
jjussila 19.09.2006 20:37:16 | |
---|
Niin kauan kun Jjussila ei ilmottaudu näihin murtomaapainikisoihin, niin kaikki sijoitukset ovat avoimia. On ne sen jälkeenkin, nääs vanha ottelee vain ystävyysotteluita ja vain vastakkaisen sukupuolen kera.... .. näin!?.. |
riff 19.09.2006 21:46:17 | |
---|
Niin kauan kun Jjussila ei ilmottaudu näihin murtomaapainikisoihin, niin kaikki sijoitukset ovat avoimia. Se tulee näihin juhliin! päätin juuri määrätä hänet paikalle! Variax-miehet pitää olla edustettuina. Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
jjussila 19.09.2006 21:52:29 | |
---|
Se tulee näihin juhliin! päätin juuri määrätä hänet paikalle! Variax-miehet pitää olla edustettuina. Meehän taas kattoon tonne guitar-osastolle: Variaxia ei edes pidetä guitarana; btw. sua ne sinne vartoo, olipa keppimerkki mikä tahansa..... .. näin!?.. |
baron 19.09.2006 21:53:42 | |
---|
Miksi te dissaatte kehä III sisäpuolta? Joku Kontulan kaljaräkälä vois olla eksoottinen paikka teille, samoin humppa vois olla eksoottinen kokemus kanta-asiakkaille. "Speaking about music is like dancing about architecture" |
Ukko 19.09.2006 21:56:01 | |
---|
Miksi te dissaatte kehä III sisäpuolta? Joku Kontulan kaljaräkälä vois olla eksoottinen paikka teille, samoin humppa vois olla eksoottinen kokemus kanta-asiakkaille. Niille kanta-asiakkaille mikä tahansa on eksoottinen kokemus. Ja kaikkein eksoottisin kokemus olisi päivä selvinpäin ;) |
mack the knife 19.09.2006 21:59:39 | |
---|
Miksi te dissaatte kehä III sisäpuolta? Joku Kontulan kaljaräkälä vois olla eksoottinen paikka teille, samoin humppa vois olla eksoottinen kokemus kanta-asiakkaille. Muuten varmaan, mutta kun siinä lähellä ei ole yöpymispaikkoja. En ainakaan muista sieltä mitään hotellia. Paras olis joku, missä on kämppä vieressä niin kuin teillä oli viimeksi Tampereella. nimim. osallistumista suunnitteleva Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
R.Syke 19.09.2006 22:02:24 | |
---|
Yhteen aikaan - kauan sitten - tutustuin Konala (ruots. Kånala!) -nimiseen hienostokaupunginosaan. Vaellettiin vanhan luokkakaverin kans todelliseen kansankuppilaan. Luokkakaveri on vieläkin niillä reissuilla ilman perhettään. Itse irtauduin, huh. Vaan viisaita haastoivat nuo Kånalan päivettyneet kansalaiset :D |
riff 19.09.2006 22:14:53 | |
---|
Meehän taas kattoon tonne guitar-osastolle: Variaxia ei edes pidetä guitarana; btw. sua ne sinne vartoo, olipa keppimerkki mikä tahansa..... No kai sää nyt sinne tuut? Yks puhelinkioskin kokoinen "järjestysmies" tuskin on pahitteeksi! Ja voitais turista paskaa ja pitää Savo-Suomiottelu;-) Ja variax menee topiin läpi kuin väärä raha! Soittaja soittaa, haitaristi haittaa! |
Manse on hyvä paikka juuri keskeisten rautatieyhteyksien vuoksi. Suosittelen itse paikkaa ja vakavasti harkitsen tulevani tuonne. Vaikkakin meikäläiselle Turun juna menee melkeen talon nurkalta (5km) , joten sekin käy loistavasti. Ajattelin lähinnä muita osallistuvia. Perheen seuraavan tulokkaan ( mikäli onni on myötäinen vielä 5kk ) laskettu aika osuu kyllä aika liki noita kekkereitä, joten osallistuminen on hieman emännän olotilasta kiinni. |