Roksennus 19.09.2006 21:08:22 | |
---|
Thomannin sivuja on tullut kärkyttyä josko myyntiin tulisi Tokain kitaroita Suomen hintoja halvemmalla. Suomesta ei tunnu kunnon Tokaita mitenkään irtoavan Epiphonen hinnoilla. Oiskohan näitä T-kaupan kaltaisia tai halvempia nettikauppoja, josta tuota japanin ihmettä saisi?? Kauhee kuume olis Lespaan, mutta kun Epi ei miellytä ja Gibsoni on liian hinnakas.. Olisiko ehkä muita korkealuokkaisempia kopioita missään myynnissä? Kiitos! "Time's never wasted when you're wasted all the time!" |
joukov 19.09.2006 21:16:15 | |
---|
Tuollahan on torilla aina useampi myytävänä. Jos ei Suomen hinnat maistu niin tilaa Japanista. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
hullu_ukko 19.09.2006 21:19:02 (muokattu 19.09.2006 21:20:06) | |
---|
Tokaita ei hirveämmin ole vielä saksanmaalla näkynyt ja ne harvat joita olen nähnyt ovat olleet Suomen hintatason yläpuolella. Jos Budjetin tietäisi voisi sanoa paremmin. Top Soundista olis plaintop ls-75 sunburst värillä irronnut ehkä n. viiteensataan-kuuteensataan euroon. Tuolta torilta kannattaa katsella vanhempia Gibsonkopioita kuten Grecoja ja Fenixejä. E: Tokaitakin torilta löytyy kuten Joukov jo sanoi. M.A.C.H.O. # 5 ''You are a funny guy Sully.. That's why I'm going to kill you last'' |
''Mulla on työ/palkka -suhde aika hyvä, kun vehkeet pysyy kunnossa :P
'' -Noir |
J.Hollström 19.09.2006 21:24:37 | |
---|
|
Les Fender 19.09.2006 21:32:56 | |
---|
"Living is easy with eyes closed!" |
Paby 19.09.2006 21:46:50 | |
---|
Christ, what would rock and roll be without feedback? |
J.Hollström 19.09.2006 21:51:44 | |
---|
Onpa LesPa muuttanut muotoaan sitten viime näkemäni. Hohoo. ;-D, 8-I ja o__O Ai, en hokannut että Les Paulin kopiota oltiin metsästämässä. Katoin vaan että Tokaita pitäis saada havalla. |
Angus 19.09.2006 23:54:05 | |
---|
Suomesta ei tunnu kunnon Tokaita mitenkään irtoavan Epiphonen hinnoilla. Eikös tämä nyt ole aika selvä juttu. Ei kunnon Gibsoneitakaan saa Epiphonen hinnoilla. Siihen on siis syynsä. Mutta toria kannattaa seurailla ja muutenkin katsella ympärilleen tarkkaan, tosin kannattaa huomata, että Japsi-Tokait ovat todella suuressa kysynnässä. Maahantuojalta ainakin tuntuu melkein kokoajan olevan monta mallia kokonaan loppu ja uusien saamisessa kestää kuukausia, koska kysyntää on selkeästi enemmän kuin mitä tällä hetkellä noita ehditään valmistamaan. Mulla on 4 Tokai-kitaraa ollut, 3 Japsia ja 1 Korealainen. 800€:lla ostin LC-80S (LP-malli) kitaran kovan laukun kanssa täältä Torilta, oli muuten paljon laadukkaampi kuin jotkin kokeilemani Gibsonin vastaavat. Sen myin tyhmyyksissäni pois vaikka oli uskomattoman laadukas ja kaunis kitara (stratokuume iski ja ei muuten ollut varaa ostaa sellaista), mutta nyt on kaksi AST-50 WG (SRV-malli) stratoa, jotka 700€:n listahintaan ovat kyllä todella halpoja verrattuna niiden laatuun. Unelmapelejä. Sitten on vielä tollanen Korealainen SG-43, joka sekin on kyllä hintaansa nähden todella laadukas ja kaunis kitara, olen joskus soittanut kaupassa Gibsonin stankku SG:tä joka tuntui huonommalta kuin tuo. |
olen joskus soittanut kaupassa Gibsonin stankku SG:tä joka tuntui huonommalta kuin tuo. Koska eihän se ollu edes kunnon nato-puinen.. Kyllähän toki agathis, leppä ja nato tuovat sellaisen oman säväyksensä noihin juttuihin... 8) |
Twistyh 20.09.2006 07:33:24 | |
---|
Mistä päin pohjanmaata noita Tokaita kannattais lähteä etstimään? Top Sound? |
Jaffe 20.09.2006 08:31:34 | |
---|
Mistä päin pohjanmaata noita Tokaita kannattais lähteä etstimään? Top Sound? TopSoundissa on varmasti, sielä vain o hieman hankala tehdä kauppaa... ja Markun musiikissa taitaa olla muutama.... |
J.Hollström 20.09.2006 11:20:42 | |
---|
|
gator 20.09.2006 11:32:37 | |
---|
Melko halvalla stankku lähtee. Ei varmaan kauaa homehdu torilla tuo. |