Aihe: Sooloskaba 54
1 2 3 4 5 6 7 8
BigPapa
19.09.2006 21:42:15

Tasapuolisuuden nimessä en paljasta sointuprogressioita. Saatte itse ne plokata. Vinkivinki: Kuunnelkaa bassoääniä. Alussa voi tilutella vaikka E-lyyristä!

Tai Em pentatonista.....hyi.....
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Ambitus
19.09.2006 21:44:18

Tai vaikka Gb-mix'o-lyyristä!
Miksi soittaa hitaasti kun voi myös soittaa nopeasti?
Ambitus
19.09.2006 21:45:07

Tai vaikka pelkkää e-säveltä jos ei muuta osaa!
BigPapa
19.09.2006 21:57:48 (muokattu 19.09.2006 21:58:52)

Tai vaikka pelkkää e-säveltä jos ei muuta osaa!

Ehkä loppuosassa f - säveltä....
Ambitus
19.09.2006 22:25:01

Ehkä loppuosassa f - säveltä....

Ehkä!!! Lopussa voinee myös käyttää tritonus-substanssia tai relevanttipurkauksia!!!
BigPapa
19.09.2006 22:29:27 (muokattu 19.09.2006 22:44:36)

Ehkä!!! Lopussa voinee myös käyttää tritonus-substanssia tai relevanttipurkauksia!!!

Hoho no toi oli vastaus vaan siihen e-säveleen alussa...ho ho....loppu on kuitenkin seinä....hehehheh ja mää kun en mitää paholaisenjuttuja ala kelaamaan vrt. tritonus, vaikka pakana olenkin....ehhehe ehhehe....ja mitä relevanssiin tulee niin ...no olkoon....voishan tietysti vetää adekvaatin substanssieksponentin ilman globaalia inhibitiota substitiona.
Pipuli
19.09.2006 22:33:21 (muokattu 20.09.2006 07:53:32)

E: Uudelleen kuunneltuna soolo kuulosti todella hirveältä. Yritän viikonloppuna saada jonkinlaisen soolon kasaan.
"Failure to prepare is prepairing to fail"
J.Ahonen
19.09.2006 23:03:31
Kyllä mä melko messissä olen ton taustan suhteen, aina siinä puolessa välissä "kertsiä" tipun kärryiltä. Juu ja puoli välissä tulee se perus eurovision läppä, joka jatkuu loppuun asti. Kadellaan...Tritonusta naamaan, hyvää tulee.
Ambitus
19.09.2006 23:40:10 (muokattu 19.09.2006 23:40:46)

Tritonusta naamaan, hyvää tulee.

Juuri näin! Vedät joukkoon vielä kokosävelshaidee, kromaattista kusilirautuksia ja kvarttidadasweeppejä niin AI ETTÄ, käsissäsi on tod. näk. kasa paskaa (Gambale) tai sitten aikamme suurimpia taideteoksia (mitä suuri yleisö ei tule tosin ymmärtämään vasta kuin kuolemasi jälkeen).
LOL
Ambitus
19.09.2006 23:43:01 (muokattu 20.09.2006 01:17:12)

Ottakaa pojat tästä hieman inspistä:

http://youtube.com/watch?v=NXr_YS6186Q
http://youtube.com/watch?v=IjyqMZKeaPM&mode=related&search=

Tältä kaverilta löytyy sitä kaikkea! Ulkonäköä, hyvä musiikkimaku, hyvää pukeutumista ja kokosävelshaidee, kromaattista kusilirautuksia ja kvarttidadasweeppejä! Pillua se ei varmaan oo saanu koskaan!
juuso a
20.09.2006 01:10:59

Hoho.. Gambale tosta sun taustasta tulikin ensimmäisenä mieleen.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
nikander
20.09.2006 01:28:28
Kampelan otsooni-biisihän on loistava!
John Titor
20.09.2006 02:13:30

Ottakaa pojat tästä hieman inspistä:

http://youtube.com/watch?v=NXr_YS6186Q
http://youtube.com/watch?v=IjyqMZKeaPM&mode=related&search=

Tältä kaverilta löytyy sitä kaikkea! Ulkonäköä, hyvä musiikkimaku, hyvää pukeutumista ja kokosävelshaidee, kromaattista kusilirautuksia ja kvarttidadasweeppejä! Pillua se ei varmaan oo saanu koskaan!

Lisäksi sillä on ihan kauhea dikki, lapsia pullossa kotona ja helvetin pitkä rikosrekisteri. Siksi se on niiiiiin nopeeeeee. Hei, älkää unohtako laseraseswiippejä, ne on parasta Gambelaa.
Eddie
20.09.2006 08:33:29

Onko sulla Ambitus jotain kaunaa Gambalea kohtaan? ;p
Pande
20.09.2006 09:50:45

Hoho.. Gambale tosta sun taustasta tulikin ensimmäisenä mieleen.

Mulla tuli jostain syystä mieleen Herra Rapu ekana :)

Kyllä tämmöseen taustaan tarvis jotain popjazz -koulutusta tai paremmat hermot/keskittymiskyky kun meikäläisellä. Pitäs jotain muistiinpanoja tehdä tuosta ensin -- menee liian hankalaksi :)

Ja Gambale on oikeasti todella symppis äijä, ja pukeutumisestaan päätellen ei ole pillusta pahemmin kiinnostunutkaan. :P
"Puh tiesi mitä tarkoitti, mutta koska hän oli pieniälyinen karhu, hän ei osannut sitä kertoa." Les Partisans de la Grotte Pompeux #5
juuso a
20.09.2006 10:39:14 (muokattu 20.09.2006 10:40:41)

Kyllä tämmöseen taustaan tarvis jotain popjazz -koulutusta tai paremmat hermot/keskittymiskyky kun meikäläisellä. Pitäs jotain muistiinpanoja tehdä tuosta ensin -- menee liian hankalaksi :)

Ja Gambale on oikeasti todella symppis äijä, ja pukeutumisestaan päätellen ei ole pillusta pahemmin kiinnostunutkaan. :P

Kantsii katella semmonen opetusvideonpätkä kun Frank Gambale - Chop Builder. Hyvällä tuurilla sen voi vielä löytää jostain netin kätköistä. Gambalen lisäksi siinä soittaa kaksi muuta tyyppiä yhtäaikaa samat jutut ja Ibukoilla, tietysti.. Ei kait siinä mitään älyttömän opettavaista ole, mutta on se ihan huvittava jos ei muuta.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
John Titor
20.09.2006 11:56:38

Mulla tuli jostain syystä mieleen Herra Rapu ekana :)

No mikset tee muistiinpanoja? 150 kertaa kehittävämpäähän se on näihin skaboihin osallistua yrittämällä oikeasti suunnilleen parhaansa. Ja jos soinnut on lapulla naaman edessä on huomattavasti helpompi harjoitella.

Epäilemättä se on todella symppis äijä, useimmat sosiopaatit antavat itsestään ensin sellaisen vaikutelman:D Veikkaan että Gambiata ei ole edes tietoinen libidostaan, on liian kiire miettiä plektrajärjestyksiä.
J.Ahonen
20.09.2006 14:14:41 (muokattu 20.09.2006 14:15:03)
Mulle tuli mieleen, että Ambitus laittoi tohon "kertsin" basso linjaan tahalleen noi tauot, että ei vahingossakaan kukaan löydä sitä. Pitäiskö olla paska jätkä, ja tsekata transcribella noi Ambituksen helvetin arpeggiot (siis ambitus, ei yngwi) löytyisi ainakin kertsin soinnut. En tiedä. Ehkä käytän aikani järkevämmin, ehkä en : )
Ambitus
20.09.2006 14:43:19 (muokattu 20.09.2006 14:52:31)

Onko sulla Ambitus jotain kaunaa Gambalea kohtaan? ;p

Joo se raiskasi mun silmät ja pilasi mun korvat! =D

Mulle tuli mieleen, että Ambitus laittoi tohon "kertsin" basso linjaan tahalleen noi tauot, että ei vahingossakaan kukaan löydä sitä. Pitäiskö olla paska jätkä, ja tsekata transcribella noi Ambituksen helvetin arpeggiot (siis ambitus, ei yngwi) löytyisi ainakin kertsin soinnut. En tiedä. Ehkä käytän aikani järkevämmin, ehkä en : )

Kertsin basso on mitä helpoin! Perus EWF bassokuvio: etupotkulle tulee soinnun perusääni (1), ja sitten 7-1-2. Mä veikkaan että toi transcribe ei jeesaa sua lainkaan. taustalla pörisevä syna ei soita kuin 4 säveltä soinnusta joten soittajalle jää aika paljon valinnanvaraa mitä harmoniaa haluu käyttää. Mun arpeggioista et kyl saa muodostettua kuin muutaman oikean soinnun. Muistaakseni mä käytin aika paljon 11+6 ("dorkinen mode, muttei aina!") sekä pelkkiä kvanttipinoja+krolaattista kuolemaa...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)