Aihe: DANELECTRO DJ-11 & DJ25 Chromatic Tuner, Onko kokemusta??
1
florist
19.09.2006 20:35:14

Eli osaisiko joku kertoa tekeekö noilla mitään?
Onko helppokäyttöisiä ym..??

Kommentoikaa, kiitos!
Novac
19.09.2006 20:38:21

Eli osaisiko joku kertoa tekeekö noilla mitään?
Onko helppokäyttöisiä ym..??

Kommentoikaa, kiitos!

Noista kahdesta ei ole kokemusta, mutta yleisesti ottaen Danelectron kamat on aika laadukkaita.
mikä on olutta on nyt mennyttä...
saastara
19.09.2006 20:45:09
Tuskin nuo monimutkaisuudeltaan mitään avaruuslaitoksia ovat.. :) Kelpo kamaa, mitä nyt testannut Danelectroja olen. Hinta / laatu - suhde on kohdallaan.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
superfly
19.09.2006 21:10:38 (muokattu 19.09.2006 21:11:27)
Joo, no tuolla helppokäyttöisyys- kysymyksellä ajattelin lähinnä, että eihän se viisari "pompi" ku virttää minne sattuu. Bossin virittimellä ku viritin e-kieltä, niin pomppi kokoajan jonnekkin päin se valohomma :)

Eli onko "vakaa"virittää :)

Mulla non tuo kalliimpi Danelectron viritin:

http://www.thomann.de/thoiw3_danelectro_danomatic_prodinfo.html

Tässä ainakin viisari pomppii ja hakee todella paljon verrattuna vaikka Bossin tai Korgin pedaalimallisiin virittimiin. Suosittelisin siis välttämään näitä ja sijoittamaan rahat laadukkaampaan askiin. Mulla on muutenkin pahoja kokemuksia Danelectron pedaalien laadusta...
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
käsi
19.09.2006 21:11:41

Ottaen hinnan huomioon ni o ihan ok peli. Jotenkin heikon tuntuinen. Helpohko käyttää. Toinen noista tarvi pariston verkkovirran lisäksi jos haluat saada näytön valon toimimaan kans, voi olla että muistan väärin.

Treenikäytös hyvä. Keikal ei niin hyvä. Iso miinus kytkimestä, koska et tunne jalalla meneekö päälle vai ei.
Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa
Les Fender
19.09.2006 22:48:14
http://www.thomann.de/thoiw3_planet … aves_ct04_pedal_tuner_prodinfo.html

Kovasti tästä pidän itse, ei pompi ja on todella selkeä näyttö. Nopea reagoimaan, voi virittää melkein sweepatessa;o) Jämäkkä peli. Kotomaasta sain ainakin itse 70e pintaan. Jos mitenkään on mahdollista, älä säästele tuneria ostaessa. Osta kerralla hyvä. T: Liian monta lelupasnaa ostanut.
"Living is easy with eyes closed!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)