Aihe: Humbuckeri stratoon
1 2
JuSu
21.11.2005 14:06:52
Olen yrittänyt etsiä sellaista DiMarzion "kasarihevimikkiä" yksikelaisen kokoisena, se olisi sitten varma osto.

Noh, oisko se sitten tuo Super Distorton S...?

JuSu
In Memoriam - Dumb. R.I.P.
Räbbänä
21.11.2005 14:40:30
Ite olen myös ajatellut laittaa oman Squierin affinity sarjan Stratoon tallahumpparin joka olisi singlecoilin kokoinen kun en uuttaa kitaraa tule saamaan. Vai onko mitään järkeä laittaa 150€ maksaneeseen kitaraan noin 100€ mikkiä?
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä" Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin...
Spike
21.11.2005 14:47:33
Onko kellään kokemusta Duncanin Full Shredistä? Tilutus-heavy ei varsinaisesti ole minun juttuni, mutta joskus ääninäytteiden perusteella kuulosti muuten omaan korvaani parhaalta: tanakka särösoundi, muttei liian keskiäänivoittoinen puhtaalla soundilla.

http://www.seymourduncan.com/produc … /humbuckersdescr.shtml#FullShred153

Oon kanssa muutaman kerran kuunnellut niitä SD:n klippejä, munki korvaan Full Shred kuulostaa parhaalta. Jossain vaiheessa jos tulee tarvetta uusia jostain kitarasta tallamikkiä, niin täytyy kokeilla tota.
So you did but did nothing. Sama meni mänät.
-AK-
21.11.2005 15:14:17
Olen yrittänyt etsiä sellaista DiMarzion "kasarihevimikkiä" yksikelaisen kokoisena, se olisi sitten varma osto.

Tarviiko sen olla yksikelainen? Super Distortion tuntuisi olevan se oikea sinulle, tosin Tone Zonea myös yhä suosittelen DMZ:n kataloogista.

Duncanin JB on kyllä myös aika kasarikamaa, vaikka sopiikin ties mihin.
-AK-
21.11.2005 15:15:10
Ite olen myös ajatellut laittaa oman Squierin affinity sarjan Stratoon tallahumpparin joka olisi singlecoilin kokoinen kun en uuttaa kitaraa tule saamaan. Vai onko mitään järkeä laittaa 150€ maksaneeseen kitaraan noin 100€ mikkiä?

Saundi muuttuu paremmaksi. Paremman mikin voi myöhemmin vaihtaa myös uuteen kitaraan, sitä ei tarvitse siihen pultata iäksi. Ei huonoimmasta päästä ideoista, ainakaan jos kitara on muuten hyvä ja käsiin sopiva.
Räbbänä
21.11.2005 15:19:06
Saundi muuttuu paremmaksi. Paremman mikin voi myöhemmin vaihtaa myös uuteen kitaraan, sitä ei tarvitse siihen pultata iäksi. Ei huonoimmasta päästä ideoista, ainakaan jos kitara on muuten hyvä ja käsiin sopiva.

Mikä ois hyvä mikki sellaseen musaan joka menee ihan kasarihevistä jonnekkiin sirkkelisäröllä soitettavaan metalliin asti?
"kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä" Jouni Hynynen, joskus Mooseksen aikoihin...
-AK-
21.11.2005 15:30:02
Mikä ois hyvä mikki sellaseen musaan joka menee ihan kasarihevistä jonnekkiin sirkkelisäröllä soitettavaan metalliin asti?

Duncanilta varmaan joku JB tai Distortion. EMG:tä en ihan kasariheviin omien kokemuksien perusteella suosittelisi. Olen tykännyt Tone Zonestakin.
Räbbänä
21.11.2005 15:32:33
Duncanilta varmaan joku JB tai Distortion. EMG:tä en ihan kasariheviin omien kokemuksien perusteella suosittelisi. Olen tykännyt Tone Zonestakin.

Tuota en Distortion en löytäny ainakaan singlecoilin kokoisena.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)