Nazareth 16.09.2006 16:21:34 | |
---|
Mitäs mieltä ootte tästä pelistä? Miusta se on vähä putkimainen, mutta se ei haittaa ku tilalla o toimintaa enemmä ku laki sallii ja hyviä aseita. Mun lemppari asekaksikko o Thompson-konepistooli ja Arisaka-kivääri. Onko muita MOHPA-addikteja? "My half-serp spear that frankly would have fed, pleased with this dainty bait, thus goes to bed!" IMIK #27 AKKK#6 |
Nostan. Eikö kukaan tosiaan pelaa tätä? "My half-serp spear that frankly would have fed, pleased with this dainty bait, thus goes to bed!" IMIK #27 AKKK#6 |
mie 19.09.2006 08:00:42 | |
---|
Allied Assaultista ja Spearheadista tykkäsin. Tämänkin meinasin ostaa, mutta Savonlinnan Prismassa ollut kappale oli PC-DVD muotoa, eikä minulla siihen aikaan ollut DVD-asemaa, eli se jäi hyllyyn. Eli en ole pelannut, vaikka olisin halunnut. |
Karlsson 19.09.2006 10:33:56 | |
---|
Pariin kertaan pelasin läpi. Tosiaan aika putkimainen ja jos vertaa Allied Assaultiin, niin enempi yhteen asiaan keskittyvä. Mutta ihan jeppis peli kyllä. Just ostin muuten War Chestin, jossa on siis Allied Assault, Spearhead ja Breakthrough samassa. "Mie kun teen jotain niin oon se ehdoton keskipiste jota pitää kattella. Sinä meet lavalle metästelemään narttuja taidoillas. Mikäs siinä, eri lähtökohta." -Ngli |
parinc. 19.09.2006 10:34:26 | |
---|
MOHAA ja molemmat lisäosat tuli läpipelattua, mutta todellinen addiktio syntyi sitten niiden multiplayer-puolella. Pari vuotta jaksoin melko aktiivisesti hakata. MOHPAn multiplayer-demon testasin, muttei tuntunut samaa taikaa. Pitäisi ehkä antaa sille uusi tilaisuus.. |