Innuendo 13.09.2006 15:49:05 | |
---|
Esim. Stay in Power on oikein oivallinen siinä. Öhöm, se on Staying Power. Mutta siis Live at the Bowl on todella hyvä levynä ja DVD:nä vieläkin paremin. Suosittelen kaikkia ostamaan sen. Selvä pyy, humalainen fasaani. |
C 13.09.2006 16:45:04 | |
---|
Öhöm, se on Staying Power. Mutta siis Live at the Bowl on todella hyvä levynä ja DVD:nä vieläkin paremin. Suosittelen kaikkia ostamaan sen. On todella hyvä ja siitä olen samaa mieltä, että Hot Spacen biisit toimivat siinä hyvin ja ne tuovat todella kiinnostavan lisän settiin. Esim. Deaconhan soittaa Staying Powerissa kitaraa! Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |
rheinone 14.09.2006 10:44:55 (muokattu 14.09.2006 10:45:30) | |
---|
Itse olen sitä mieltä että Hot Space on yksi länsimaisen musiikkihistorian rohkeimmista levyistä. Reisille meni, mutta pokeria & pelemerkkejä vaaditaan roppakaupalla kuin noin radikaalisti uskalletaan kääntää hyvin kurssillansa olevan aluksen kelkka. Joo, kauhia pettymys oli tuo levy ilmestyessään. Siinä meni bändiltä uskottavuus meikäläisen silmissä. Rohkeaa oli. Hirveetä diskojumpskutusta! Musiikillisesti levy ei kuitenkaan ole ihan sysimusta: Under Pressure loistaa, Put Out The Fire on rullaa riffillänsä, BackChat sisältää hoopon rumpu -ja mahtavan kitarasoolon... Näin jälkikäteen ajatellen: kyllähän sieltä ihan kelpoakin matskua löytyy. On mulla vieläkin sinkku Backchat/Staying Power levyhyllyssä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
pee 14.09.2006 15:57:17 | |
---|
Joo, kauhia pettymys oli tuo levy ilmestyessään. Siinä meni bändiltä uskottavuus meikäläisen silmissä. Rohkeaa oli. Hirveetä diskojumpskutusta! Näin jälkikäteen ajatellen: kyllähän sieltä ihan kelpoakin matskua löytyy. On mulla vieläkin sinkku Backchat/Staying Power levyhyllyssä. Olen huomannut olevani monenkin yhtyeen kohdalla tiettyyn aikakauteen/kokoonpanoon fakkiutunut. Queenin kohdalla kiinnostus loppui kun tuli 80-luku ja Game ja syntikat, kauheaa poppipaskaa maailman parhaalta progeraskasrockbändiltä...70 ja 80 -luvut pitää käsitellä ihan omissa osioissaan, kuin kyseessä olisi kaksi eri bändiä..... vaikka olenkin oikeassa on tämä vain minun rajoittunut mielipiteeni... |
Roger 18.09.2006 03:51:22 | |
---|
Muistutuksen sana... MTV3 esittää tänään klo 23:35 Dokumentin Maaginen Mercury. "I'm not going to be a star, I'm going to be a legend" Freddie Mercury 5.9.1946 - 24.11.1991 |
Lapis 18.09.2006 10:26:19 | |
---|
Muistutuksen sana... MTV3 esittää tänään klo 23:35 Dokumentin Maaginen Mercury. HELKUTTI! Hyvä kun muistutit. Kiitos. Olisi mennyt ohi.. |
voltasparta 18.09.2006 10:31:00 | |
---|
tulis aikasemmin niin ehkä kattoisinkin.. Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Johannes_t 18.09.2006 10:58:45 | |
---|
Muistutuksen sana... MTV3 esittää tänään klo 23:35 Dokumentin Maaginen Mercury. Onko tämä uusinta vai jotain ennen julkaisematonta matskua? |
kk80 18.09.2006 12:16:54 | |
---|
Onko tämä uusinta vai jotain ennen julkaisematonta matskua? HS:n mukaan äänessä on mm. Mercuryn äiti ja sisar. Itse en muista tälläistä telkkarista nähneeni. Videot ajastukselle! Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
SirElwood 18.09.2006 13:11:45 | |
---|
HS:n mukaan äänessä on mm. Mercuryn äiti ja sisar. Itse en muista tälläistä telkkarista nähneeni. Videot ajastukselle! Ettei tämä vaan olis se Mercury DVD:llä oleva juttu? Jonka nimeä en nyt muista. Lover of life, singer of songs tms. |
Meisseli 18.09.2006 21:14:33 | |
---|
Tilasin -86 live at wembleyn varmaan ´tällä viikolla kolahtaa postista. Ostinko huonon levyn? Tupla, jossa aivan helvetisti biisejä. Tosin aikas halpa, jotain 8 euroa nimittäin. www.strangefruit-band.com
www.ketolajawitikainen.com |
Muistutuksen sana... MTV3 esittää tänään klo 23:35 Dokumentin Maaginen Mercury. On tullut telkkarista. Ihan hyvä dokkari. Myös haastatellaan entisen koulun rehtoria ja ex-rakastajaa. I don't know how to put this but I'm kind of a big deal |
HungryFD 18.09.2006 22:37:26 | |
---|
Tilasin -86 live at wembleyn varmaan ´tällä viikolla kolahtaa postista. Ostinko huonon levyn? Tupla, jossa aivan helvetisti biisejä. Tosin aikas halpa, jotain 8 euroa nimittäin. Halvalla sait hyvää. Loistopaketti kerta kaikkiaan. DVD on myös hyvä, ellei jopa parempi. M.A.C.H.O. # 16 "You know when I was a boy and rock'n'roll came to East Germany, the communists said it was subversive." THV-klubi #51 |
Jarkko G. 19.09.2006 10:09:21 | |
---|
Tilasin -86 live at wembleyn varmaan ´tällä viikolla kolahtaa postista. Ostinko huonon levyn? Tupla, jossa aivan helvetisti biisejä. Tosin aikas halpa, jotain 8 euroa nimittäin. Juu todellakin hyvä live. Toisia voi riipiä että uudempi painos on kopiosuojattu. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
Lapis 19.09.2006 10:28:30 | |
---|
On tullut telkkarista. Ihan hyvä dokkari. Myös haastatellaan entisen koulun rehtoria ja ex-rakastajaa. Joo ihan hyvä dokkari mutta liikaa oli sitä homohommaa. Kyllä sen ny mainita olisi saanut mutta eikö musa ja siihen liittyvät systeemit ollu tärkeämpää kuin herran "lievät" bileet. |
dts9624 19.09.2006 10:40:22 | |
---|
Joo ihan hyvä dokkari mutta liikaa oli sitä homohommaa. Kyllä sen ny mainita olisi saanut mutta eikö musa ja siihen liittyvät systeemit ollu tärkeämpää kuin herran "lievät" bileet. Eilinen juttu ei ole tullut Suomen telkkarista ennen, oletan, että sotkette mielestäni sen virallisestikin julkaistuun "The Untold Story"-dokumenttiin, joka on tuossa Lover of life-dvd setissäkin. Samat haastateltavat kuitenkin suurinpiirtein (Freestone, Straker, Hutton, äiti ja sisko yms.) Eilisestä "Freddie Mercury - A Kind Of Magic" dokumentista tehtiin myös "Magic Remixed" niminen dokkari joka esitettiin Britanniassa. Siinä keskityttiin enemmän musiikkiin, kuin yksityiselämään. Tosin minusta nuo "Kiss & Tell"-dokkarit on joskus ihan mielenkiintoisia, "Freddie's Loves" taisi olla ensimmäinen joka puhtaasti keskittyi FM'n yksityiselämään ja mukana oli paljon ennennäkemättömiä kuvia (joista sen aikainen lehdistö olisi kyllä maksanut, ihmeen hyvin siis lähipiiri piti nuo "synkät" salaisuudet) Tuo "Becoming Queen" on surkeutta kerrakseen kun se on "un-authorized/un-official". Eihän siinä kuultu ptäkääkään Queen-musiikkia tai muutakaan rojaltien alaista. |
Epämuusikko 19.09.2006 13:26:53 | |
---|
en ole Queenin pitkäsoittoihin muutamaa lukuunottamatta juuri tutustunut. nuo Greatest Hitsit oon kolannu ja Innuendon, muistaakseni myös A Kind of Magicin ja senmissäonanotheronebitesthedust. Mutta: miksi Queenin levyt "nauttivat" niin huonoa arvostelua Allmusic.comissa? TOTO on parhaimmillaankin TOTOa.
Bustard #1 |
Notefix 19.09.2006 13:31:07 | |
---|
Mutta: miksi Queenin levyt "nauttivat" niin huonoa arvostelua Allmusic.comissa? Ketä kiinnostaa jotkut arvostelut. Jos joku yksittäinen ihminen ei diggaa ja päättää kirjottaa siitä nettiin, niin olkoon niin. Kritiikit ovat harvoin totuuksia mistään. "Layers of layers of shit!" |
Minstrel 19.09.2006 14:59:23 | |
---|
en ole Queenin pitkäsoittoihin muutamaa lukuunottamatta juuri tutustunut. nuo Greatest Hitsit oon kolannu ja Innuendon, muistaakseni myös A Kind of Magicin ja senmissäonanotheronebitesthedust. Kannattaa suosiolla koluta läpi kolmikko Queen II - Sheer Heart Attack - A Night at the Opera. Kyseisillä levyillä Queen on kekseliäisimmillään eikä myöhempien aikojen yleisönlaulatusrokki ja poseeraus pääse vielä valloilleen. Mutta: miksi Queenin levyt "nauttivat" niin huonoa arvostelua Allmusic.comissa? Allmusicissa on kyllä välillä ihan käsittämättömiä mielipiteitä. Ne tyypit on joskus pihalla kuin puutarhatontut. "Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you." |
Roger 19.09.2006 15:29:32 (muokattu 19.09.2006 15:57:09) | |
---|
Kannattaa suosiolla koluta läpi kolmikko Queen II - Sheer Heart Attack - A Night at the Opera. Kyseisillä levyillä Queen on kekseliäisimmillään eikä myöhempien aikojen yleisönlaulatusrokki ja poseeraus pääse vielä valloilleen. Kolmikkoon voi lisätä hyvällä omallatunnolla myös Day At The Races -albumin. Races on hyvä todiste Brian May:n loistavasta tyylitajusta kitaristina. Onhan samalla lätyllä mm. Tie Your Mother Down, Miilionaire Waltz ja Good Old-Fashioned Lover Boy "I'm not going to be a star, I'm going to be a legend" Freddie Mercury 5.9.1946 - 24.11.1991 |