Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tundramatiks - Kyy Pivossa
1
author
16.09.2006 16:44:23 (muokattu 16.09.2006 17:35:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas moni on ehtinyt ostamaan yhtyeen depyytin Kyy Pivossa? Mitä mieltä olette tästä vallan mainiosta levystä?
 
Yleensä en suomalaisesta musiikista ole jaksanut innostua mutta tämän kohdalla oli tehtävä poikkeus. Folk rockin, alternativen ja punkin sekoitus Jarkko Martikaismaisen laulun kera iskee kuin häkä!
 
www.tundramatiks.tk
 
Ostakee levyij! V.U.K #1
Guitar Hero
18.09.2006 01:26:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas moni on ehtinyt ostamaan yhtyeen depyytin Kyy Pivossa? Mitä mieltä olette tästä vallan mainiosta levystä?
 
Yleensä en suomalaisesta musiikista ole jaksanut innostua mutta tämän kohdalla oli tehtävä poikkeus. Folk rockin, alternativen ja punkin sekoitus Jarkko Martikaismaisen laulun kera iskee kuin häkä!
 
www.tundramatiks.tk

 
Myspacesta olen kuunnellut kaksi raitaa ja innostunut tosissani bändin matskusta.
 
Come to the dark side. We have cookies
www.sweetmoses.net
Piepe
18.09.2006 16:51:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haa, jee. Radiosta kuulin vähän aikaa sitten yhden biisin ja se vakuutti kyl. Levy hankintalistalla.
SiwamieS
18.09.2006 17:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No jumalauta. Tämähän kuulosti pätevältä tavaralta. Kiitokset tutustuttamisesta! 8)
 
Take your wings outside, you can't fly in here
Lesko
01.11.2006 17:45:57 (muokattu 01.11.2006 17:47:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän on ihan mieletön bändi voi herranjestas.. tää oli TV2 jossakin musaohjelmassa pari päivää sitten illalla... loistavaa menoa... http://www.myspace.com/tundramatiks
 
Edit: Edit: Niin juu, tulee kyllä enemmän Ismo Alanko mieleen laulusta kuin Jarkko Martikainen...
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Lesko
01.11.2006 17:46:31 (muokattu 01.11.2006 17:47:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tupla viesti... sori
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
MrQ
03.11.2006 09:18:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

menkää perkeleet keikalle katsomaan. mä oon ne pari kertaa stagelle saanut ja meno ollut hulppeata. kiva kattoa kun jengi ottaa ne vastaan tolleen.
 
author
03.11.2006 17:11:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

menkää perkeleet keikalle katsomaan. mä oon ne pari kertaa stagelle saanut ja meno ollut hulppeata. kiva kattoa kun jengi ottaa ne vastaan tolleen.
 
Mielelläni menisin jos aikatauluni olisi joustavampi. Ja pitää myöntää että olen melko laiska seuraamaan keikkailmoituksia, elleivät ne lue kissan kokoisin kirjaimin jossain aidassa.
 
"I think if the devil doesn't exist, but man has created him, he has created him in his own image and likeness." -Fyodor Dostoevsky (In "The Brothers Karamazov")
Lesko
03.11.2006 17:32:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielelläni menisin jos aikatauluni olisi joustavampi. Ja pitää myöntää että olen melko laiska seuraamaan keikkailmoituksia, elleivät ne lue kissan kokoisin kirjaimin jossain aidassa.
 
Tällähetkellä ei noilla ole mun mielest keikkoja kuin pääkaupunkiseudulla... eli empä ainakaan vielä ole keikalle menossa!
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Tapani L
04.11.2006 10:57:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällähetkellä ei noilla ole mun mielest keikkoja kuin pääkaupunkiseudulla... eli empä ainakaan vielä ole keikalle menossa!
 
Nov 8 2006 _8:00P
_Liberté _Helsinki
Nov 9 2006 _8:00P
_Vastavirta-klubi _Tampere
Dec 1 2006 _8:00P
_Vernissa _Tikkurila-vantaa
Dec 20 2006 _9:00P
_Päiväkoti _Turku
 
Noin luki tuolla myspacessa.
 
Vaikuttipas mielenkiintoiselta bändiltä. Aika jännä sekoitus eri tyylejä.
 
TapaniKuuntele minua! Syökää kamaa.
Lesko
04.11.2006 11:37:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nov 8 2006 _8:00P
_Liberté _Helsinki
Nov 9 2006 _8:00P
_Vastavirta-klubi _Tampere
Dec 1 2006 _8:00P
_Vernissa _Tikkurila-vantaa
Dec 20 2006 _9:00P
_Päiväkoti _Turku

 
Kappas vaan, noh, toi Turku vois olla ihan jees...
 
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Milkop
26.06.2007 20:31:35 (muokattu 26.06.2007 20:42:47)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 234 päivää vanhaan ketjuun!
 
Siitäkin huolimatta, juuri saapui oma kappaleeni ko. levystä ja kyllä maar kolisee. Sopivan suomalainen sanoitusmaailma ja mukavasti soljuvat kappaleet iskevät kyllä pirusti. Varmaankin parhaita kuulemiani kotimaisia levyjä aikoihin.
 
SiwamieS
27.01.2012 05:13:55 (muokattu 27.01.2012 05:16:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bounssataas vanhaa ketjua piruuttaan uuden sijaan, kun semmonen nyt sattui löytymään.
 
Tundramatiksin toinen pitkäsoitto "Roinan rodeo" ilmestyi viimein, johan sitä tässä hetki odoteltiinkin.. mutta eipä turhaan, levy on nimittäin ihan helvetin hyvä. Kovassa soitossa ollut tässä muutaman päivän, käsittämättömän tiukka, groovaa ja potkii ja pärskii ja mitä vielä muuta. Ottakaapas haltuun.
 
Sinkut:
 
http://www.youtube.com/watch?v=SOWaGnx27ms
http://www.youtube.com/watch?v=-MRhrR2fgCs
 
Lättyä löytyy kaupoista ja mm. Spotifysta.
 
I wanna see movies of my dreams
Kailis
27.01.2012 17:37:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SiwamieS: Bounssataas vanhaa ketjua piruuttaan uuden sijaan, kun semmonen nyt sattui löytymään.
 
Tundramatiksin toinen pitkäsoitto "Roinan rodeo" ilmestyi viimein, johan sitä tässä hetki odoteltiinkin.. mutta eipä turhaan, levy on nimittäin ihan helvetin hyvä. Kovassa soitossa ollut tässä muutaman päivän, käsittämättömän tiukka, groovaa ja potkii ja pärskii ja mitä vielä muuta. Ottakaapas haltuun.
 
Sinkut:
 
http://www.youtube.com/watch?v=SOWaGnx27ms
http://www.youtube.com/watch?v=-MRhrR2fgCs
 
Lättyä löytyy kaupoista ja mm. Spotifysta.

 
Toka biisi on sanomaa myöten kiva.
 
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «