Aihe: eminence
1
jannek
17.09.2006 11:23:07
Onko kukaan kokeillut Eminence Man O War 12" elementtiä, tai jotain muuta Eminenceä 1x12 kokoiseen comboon? Tarvisi tuo keskialueen piikki pois tuosta Mesa dc-3:sta. Ja sitten hieman lisää botnea ku hieman raskaampi soundi hakusessa. Nyt tuossa on joku nimetön elementti paikoillaan. Ja semmonen jumputijumputi demppaus soundi olisi kiva. Lisäkaappia ei huvittaisi kotikäyttöön hommata.
A boy's best friend is his mother. -PSYCHO
cake
17.09.2006 21:56:48
Jotain muuta on kokeiltu eli Eminencen GB128 Fender Blues Junioriin.
BJ:n ääni alkuperäiskajarilla, joka sekin on Eminencen tekosia, on jonkun verran tunkkainen. Tunkkaisuus hävisi ja ainakin blues ja rock soundaa nyt selvästi paremmalta. Alapään toistokin vaikuttaa tukevammalta.

Sopivuudesta raskaampaan musaan en uskalla sanoa. Tässä linkki Harmony-Cenraliin; vaikuttavat oikeansuuntaisilta arvioilta:
http://reviews.harmony-central.com/ … /product/Eminence/Legend+GB128/10/1
duc
17.09.2006 22:28:24 (muokattu 18.09.2006 00:05:03)
Itse vaihdoin Blues Junioriin vakioelementin tilalle Eminencen Texas Heatin, ja kyllä sekin on selvästi parempi kuin alkuperäinen. Enemmän botnea kuin ennen ja yläpää ei raasta korvia samalla tavalla (tosin vaihdoin samalla putket, se saattoi auttaa myös). Kovin hyvää jumputijumputi-soundia en ole damppauksen kanssa saanut aikaan, vaikka se selvästi paranikin, mutta tähän voisi säröpedaalin vaihtaminen hevimpään malliin auttaa.
skebajaba
18.09.2006 08:36:13
itse rakennan tällä hetkellä 4x12 kaappia ja tilasin kahden celestionin kaveriksi governorit.

olihan niitä pakko testata vanhan 2x12 kaapin kanssa ja voi jumalauta ne rokkaa.
soundi on helkkarin hyvä, itse tykkään jopa enemmän kuin aikaisemmasta v30 & greenback yhdistelmästä.soundi pysyy cleanina cleani kanavalla paremmin kuin noiden celestionien kanssa(kitarassa siis EMG:n aktiivit), ja säröt on kyllä helkkarin moista karkkia:D
saas sitten nähdä miten toimii noi kuvernöörit noien celestionien kanssa:D
- WWW.CRANIUMBAND.COM -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)