Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Avatar kaappien toimitusajat, palvelu ym.
1 2 3
Maiden01
16.09.2006 20:43:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä pitkään jo tuumitun stäkin ostoa ja olen harkinnut vakavasti tuollaisen Avatarin kaapin tilaamista. Minkälaisia kokemuksia löytyy Avatarin palvelusta, toimitusajoista, yms. Oletko tilannut suoraan sivuilta, vai jonkin liikkeen kautta. Saako noita ihan jokaiseen liikkeeseen tilattua? Saan varmaan Musikantista aika mukavat alennuksen tosta stäkistä, kunhan sen hommaan. Myös kokemuksia noista Avatarin vehkeistä yleensäkin saa laittaa. Kiitos.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Joees
16.09.2006 20:47:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä pitkään jo tuumitun stäkin ostoa ja olen harkinnut vakavasti tuollaisen Avatarin kaapin tilaamista. Minkälaisia kokemuksia löytyy Avatarin palvelusta, toimitusajoista, yms. Oletko tilannut suoraan sivuilta, vai jonkin liikkeen kautta. Saako noita ihan jokaiseen liikkeeseen tilattua? Saan varmaan Musikantista aika mukavat alennuksen tosta stäkistä, kunhan sen hommaan. Myös kokemuksia noista Avatarin vehkeistä yleensäkin saa laittaa. Kiitos.
 
Mä ostin oman 2x12" kaappini Custom Shopista. Kyselin mitä heillä oli varastossa ja varasin omani(oli juurikin sellainen minkä halusin). Hain sen seuraavalla helsinkireissulla pois.
 
Pari mailia olen laittanut myös Avatarille ja homma on pelannut hyvin. Kysymyksiin on vastattu kohtuu nopeasti ja asiallisesti.
 
Mulla ei ole valittamista mistään.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Maiden01
16.09.2006 21:04:08 (muokattu 16.09.2006 21:04:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä ostin oman 2x12" kaappini Custom Shopista.
 
Saako noita tilattua jonkun liikkeen kautta. Mulla esim. Helsingiin pääsy voi kestää kauan ja kuten mainitsin, saattaisin saada hyvään hintaan.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Route 66
16.09.2006 21:11:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyydä helsinkissä asuvaa kaveria ostaan ja postittaan sulle?
 
if only::::ifonlie
oiva tumpeloinen
16.09.2006 21:19:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pyydä helsinkissä asuvaa kaveria ostaan ja postittaan sulle?
 
Oliskohan helpompaa samantien pyytää CS:ää laittamaan se komero postiin?
 
Maiden01
16.09.2006 22:48:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliskohan helpompaa samantien pyytää CS:ää laittamaan se komero postiin?
 
Näin tietysti, mutta saako sitä siis tilattua Jyväskylään, olisi muutama etu, esimerkiksi se että saisin hieman kätevämmin sen täältä, ehkä vähän paremman takuun, kun tunnen hieman myyjiä ja saisin aika hyvän pakettialennuksen tosta varmaankin.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Joees
16.09.2006 23:39:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin tietysti, mutta saako sitä siis tilattua Jyväskylään, olisi muutama etu, esimerkiksi se että saisin hieman kätevämmin sen täältä, ehkä vähän paremman takuun, kun tunnen hieman myyjiä ja saisin aika hyvän pakettialennuksen tosta varmaankin.
 
Miten niin paremman takuun? Kyllä CS takuunsa hoitaa enemmän kuin paremmin. Mene kysymään niiltä paikallisilta liikkeiltä saavatko he tilattua noita kaappeja. Ne hyvin luultavasti liikkeissä tietää meitä paremmin mitä he voivat tehdä. Jos kerran tunnetkin myyjiä niin hommahan helpottuu entisestään(mikäli pelottaa puhua tuntemattomalle myyjälle). Vähän aloitteisuutta lisää.
 
Custom Shop kyllä lähettää sulle Jyväskylään nuo. Matkahuollon kautta ainakin.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Mursuviiksi
17.09.2006 19:10:19 (muokattu 17.09.2006 19:11:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...Oletko tilannut suoraan sivuilta, vai jonkin liikkeen kautta...
 
Ei pysty suoraan Avatarilta tilaamaan: "Can you ship to me in Europe? Sorry no, not at the present time as we don't ship outside of the US. We are looking for dealers in other parts of the world so they may be available at some point in the future. We currently have dealers in Holland, Canada, Finland and Australia."
 
Omasta Avataristani olen kyllä kovasti pitänyt ja Hellatonen kaiuttimetkin ovat olleet positiivinen yllätys (kokeilematta kun tilasin). Sen perusteella ainakin uskallan suositella. Toisaalta Avatarien hinnat nousivat sen verran, että etumatkaa ei sillä saralla ole enää niin paljoa tiettyihin valmistajiin. Mutta saapahan ainakin määriteltyä speksit aika vapaasti kaappiin.
 
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
leijona
17.09.2006 20:21:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omasta Avataristani olen kyllä kovasti pitänyt ja Hellatonen kaiuttimetkin ovat olleet positiivinen yllätys (kokeilematta kun tilasin). Sen perusteella ainakin uskallan suositella. Toisaalta Avatarien hinnat nousivat sen verran, että etumatkaa ei sillä saralla ole enää niin paljoa tiettyihin valmistajiin. Mutta saapahan ainakin määriteltyä speksit aika vapaasti kaappiin.
 
Mitkä hellatonet sulla on kiinni kaapissa?30 vai 60?Olisitko halukas kertomaan vähän lisää noista Hellatone elementeistä:)
 
Mursuviiksi
17.09.2006 20:52:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitkä hellatonet sulla on kiinni kaapissa?30 vai 60?Olisitko halukas kertomaan vähän lisää noista Hellatone elementeistä:)
 
60:set Hellatonet on mun Avatarissa ja kaappihan on siis puoliavoin Premier Vintage Custom.
 
Olen mielestäni melko huono kuvailemaan soundeja "hienoin" muusikkomaisin sanoin mutta kokeillaan...Soundi on puhtailla sekä säröillä tarkka ja suht kirkas mutta ei kuitenkaan mitenkään ohut. Mielestäni kaapissa ei ole kovinkaan vintage soundi mutta toisaalta ei myöskään uuden koulun vahvasti botnea painottavaa heavy meininkiä. Veikkaisin, että bluesin tai vanhemman kategorian rokkia veivaavalle sopisivat paremmin nuo pehmeämmiksi kuvaillut Hellatone 30:set mutta ainakin omaan hieman modernimpaan näkemykseen nämä (ja luultavasti myös 60L) sopivat passelisti. Aika paljon tietysti vaikuttaa myös kaapin kanssa käytetty vahvistin ja sen soundi / tuottama potku.
 
Näin siis meilläpäin. Jossain toisessa seurakunnassa saattaa olla myös toisenlaisia näkemyksiä ;)
 
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
leijona
17.09.2006 21:35:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^^Ok..Thanks.Kuinka kauan kaapin toimitus kesti?
 
Mursuviiksi
17.09.2006 21:43:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^^Ok..Thanks.Kuinka kauan kaapin toimitus kesti?
 
Maahantuojan kohlauksen johdosta meni hieman kauemmin kuin piti alunperin mennä mutta hyvää kannatti odottaa. Kannattaa kysellä Custom Soundista, että koska ovat tekemässä uuden tilauksen Avatarille. Yhtä kaappia eivät varmaankaan tilaa erikseen joten isomman tilauksen ajankohdan yhteydessä sitten tulee se toimitusaikakin selville. Muistaakseni onnistuneesta tilaushetkestä eteenpäin meni noin 1,5kk kun sain kaapin itselleni.
 
I was walking down the street with my friend and he said "I hear music." As if there's any other way to take it in. - Mitch Hedberg (R.I.P.)
Maiden01
17.09.2006 22:39:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten niin paremman takuun? Kyllä CS takuunsa hoitaa enemmän kuin paremmin. Mene kysymään niiltä paikallisilta liikkeiltä saavatko he tilattua noita kaappeja. Ne hyvin luultavasti liikkeissä tietää meitä paremmin mitä he voivat tehdä.
 
Meinasin, että jos takuuajan umpeuduttua sattuu jotain, niin saattaa vielä saada takuuseen tai vastaavaa. Lisäksi jos joutuu vaihtamaan kaappia tai muuta niin paikallinen liike saattaa hoitaa tälläiset hommat kätevämmin.
 
(mikäli pelottaa puhua tuntemattomalle myyjälle). Vähän aloitteisuutta lisää.
 
Olikohan tämä nyt vähän turha kommentti. Tuskinpa kellään on mitään fobiaa soittaa tuntemattomalle. Saan kenties paremman hinnan, erilaisen takuun tms. täältä, joten olisin sen myös täältä kiinnostunut tilaamaan. Aloitteellisuutta kyllä löytyy, menen heti huomenna kysymään asiat selväksi, ja lähinnä halusinkin viikonlopun aikana tietää suunnilleen tilauksenkestot ym.

Custom Shop kyllä lähettää sulle Jyväskylään nuo. Matkahuollon kautta ainakin.
 
Näin teemme jossei paremmin saa muualta.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Joees
17.09.2006 22:43:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikohan tämä nyt vähän turha kommentti. Tuskinpa kellään on mitään fobiaa soittaa tuntemattomalle. Saan kenties paremman hinnan, erilaisen takuun tms. täältä, joten olisin sen myös täältä kiinnostunut tilaamaan. Aloitteellisuutta kyllä löytyy, menen heti huomenna kysymään asiat selväksi, ja lähinnä halusinkin viikonlopun aikana tietää suunnilleen tilauksenkestot ym.
 
Ei ollut turha, mä kun en sua tunne ja en sun fobioitas tiedä. On ihmisiä jotka eivät pysty niin millään soittamaan tuntemattomalle ihmiselle.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Maiden01
17.09.2006 22:44:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ollut turha, mä kun en sua tunne ja en sun fobioitas tiedä. On ihmisiä jotka eivät pysty niin millään soittamaan tuntemattomalle ihmiselle.
 
Ok, selvä homma. Tästä ei varmaan kannata/tarvii enää jatkaa.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Joees
17.09.2006 22:45:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, selvä homma. Tästä ei varmaan kannata/tarvii enää jatkaa.
 
Ei, ei todellakaan :) Ilmottele toki miten käy. Saatko tilattua kaapit sinne ja silleen...
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Maiden01
17.09.2006 22:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei, ei todellakaan :) Ilmottele toki miten käy. Saatko tilattua kaapit sinne ja silleen...
 
Jees, parin viikon sisällä lähtee noilla toimitusajoilla todennäköisesti tilaukseen, niin saapuu viimeistään jouluun mennessä;)
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Joees
18.09.2006 00:50:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees, parin viikon sisällä lähtee noilla toimitusajoilla todennäköisesti tilaukseen, niin saapuu viimeistään jouluun mennessä;)
 
No kiirekkö tässä mihinkään - valmiissa maailmassa... ;-) Meinasitko 4x12" kaappia vai 2x12" vai mitäs meinasit?
Taisit sen ehkä aiemmin jo mainitakin mutta en jaksa tarkastaa, olen siis laiska, heh.
 
Mitäs elementtejä olit ajatellu? Vai olitko siitäkin jo maininnu? Mun muistilla ei pitkälle päästä.
 
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Maiden01
18.09.2006 12:42:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kiirekkö tässä mihinkään - valmiissa maailmassa... ;-) Meinasitko 4x12" kaappia vai 2x12" vai mitäs meinasit?
 
Meinasin ensin tollasta Framuksen 412 kaappia V30:lla lähtee tilaamaan, mutta sitten kuulin joku aika sitten näistä Avatareista ja ajattelin tollasen V30/G12H30 kaapin laittaa tulemaan, sikana säkissä, mutta pientä riskiä pitää elämässä olla:D
Noi elementit voisivat hyvin tasapainottaa toisiaan ja sopia mun makuun. Tänään lähen kysymään että onnistuuko noilta tilaus.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
Maiden01
18.09.2006 22:11:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tänää asiaa selvittelemässä ja saavat tilattua noita komeroita liikkeeseen, lupasi kysellä toimitusaikoja ym. ja ilmoitella. Laitan vielä infoo tosta hommasta, jos olisi jollekulle apua siitä.
 
Elänkö soittaakseni vai soitanko elääkseni?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «