Aihe: Kiinnostaisiko kotisivut + ylläpito? 1 2 | |
---|---|
![]() 16.09.2006 15:31:25 | |
Teen harjoitus projektina alkavaa firmaa. Olen tehnyt joitakin kotisivuja, sekä harjoitellut uusia ja haastavia asioita. Otan vastaan niin helppoja kuin vaikeita sivustoja, johon sisältyy grafiikat ja toteutus asiakkaan pyyntöjen mukaan. Tarjoan siis kotisivujen luontia bändille ja niiden ylläpitämistä! Palvelu tietenkin mahdollistaa oman tuotoksen julkaistamisen internetissä, omat ja ''viralliset'' sähköpostiosoitteet yms. Miksi kotisivut? Tähän on montakin syytä, nimittäin fanit ja vaikkapa levy-yhtiö saa paremmin tietoa kotisivuilta kuin satunnaisesti etsien netistä tietoa. Fanit ja kaveritkin pääsevät näkemään keikka tapahtumat kuvien ja vaikkapa videoiden perusteella. Eli kotisivut on nykysin erittäin hyvä mainos bändille! Ole hyvä ja tutustu valmiisiin projekteihin osoitteessa www.toude.net Ota yhteyksiä ja kysy lisää! Sähköposti: toni@toude.net | |
![]() 16.09.2006 15:45:49 | |
Voisit tehdä kotisivut turhuuspalstalla pitkään puheena olleelle projektille, jonka tarkoituksena oli kerätä kuvia ja tekstejä erilaisista hylätyistä rakennuksista, aamemaisista mestoista ym sellaisesta. Silentwall.com tyyliin. How will I laugh tomorrow when I can't even smile today? | |
![]() 16.09.2006 15:52:34 | |
Sinäällään ideana oli kysellä bändeiltä haluaisiko he sivustoja. Eikä kysyä ideaa mitä voisin itse toteuttaa. Idea kuitenkin vaikuttaa mielenkiintoiselta, mutta en yksin rupeaisi tekemään vastaavaa, koska tietoa näistä mulla ei ole yhtään :) | |
![]() 16.09.2006 16:12:44 | |
Tämä foorumi ei käsittääkseni ole oman firman mainostamista varten. Koita tätä: http://muusikoiden.net/extra/mediakortti.php "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." | |
![]() 17.09.2006 01:48:08 | |
No toisaalta ei mut toisaalta kyllä. Eiköhän kotisivut aika pitkälti ole mediaa ja viihdettä. Mediaahan mainoksetkin ovat? :) Mutta, toisaalta kyl banneri ajais saman asian tuhatkertaa paremmin, mut sitte voi tulla liikaa toteutettavaa ja ei kerkee kaikkee tekemään :/ Sitä paitsi, jos pilkkua oikei viilataan, nii kyseessä ei mainosteta firmaa, koska firmaa ei ole olemassa vaan sitä perustetaan! Eikä kyseisessä ilmoituksessa mainosteta mitään, vaan lähinnä kysytään onko kiinnostusta kotisivuille, niin ku lukee otsikossa, kiinnostaisiko ;) | |
![]() 17.09.2006 03:35:59 | |
vaan lähinnä kysytään onko kiinnostusta kotisivuille, niin ku lukee otsikossa, kiinnostaisiko ;) No ei kiitos, mutta kiitos kysymästä. mä ulpu oon | |
![]() 17.09.2006 10:34:09 | |
Sinäällään ideana oli kysellä bändeiltä haluaisiko he sivustoja. Eikä kysyä ideaa mitä voisin itse toteuttaa. Ymmärsin kyllä, ehdotimpa vaan tuollaista. How will I laugh tomorrow when I can't even smile today? | |
![]() 17.09.2006 12:27:42 | |
Ei siis paha idea ollu! Mut noi omat projektit on vähä vaikeita, koska nyt on toi www.mikrofoni.net ja siel on se 10 kuuntelijaa/päivä, nousee hissukseen. Sitten kun miettii sivuja jossa olis tietoa vanhoista hylätyistä taloista, ni tuntuu hieman siltä, että sivustolla kävisi 2 henkilöä ja nekin olisivat kavereita... Kaikki ideat on käytetty jo ja jos joku kiva löytyy nii kertokaahan ihmeessä, oon kyl valmiina projektiin kuin projektiin. | |
![]() 17.09.2006 12:30:30 (muokattu 17.09.2006 12:31:21) | |
Ei siis paha idea ollu! Mut noi omat projektit on vähä vaikeita, koska nyt on toi www.mikrofoni.net ja siel on se 10 kuuntelijaa/päivä, nousee hissukseen. Sitten kun miettii sivuja jossa olis tietoa vanhoista hylätyistä taloista, ni tuntuu hieman siltä, että sivustolla kävisi 2 henkilöä ja nekin olisivat kavereita... Kaikki ideat on käytetty jo ja jos joku kiva löytyy nii kertokaahan ihmeessä, oon kyl valmiina projektiin kuin projektiin. Uskoisin, että oikein pimeänä iltoina siellä kävisi satoja ihmisiä /ilta. Tuolla aavemaisia tapahtumia ketjussa sitähän on toivottu oikein paljon. Jos sen saisi toteuttua, niin näin syksin pimeyden tullen, se olisi varmasti suosittu paikka, jos siis sisältö olisi luettavaa, ja materiaaliahan tuolta ketjusta löytyy jo ihan 'elvetisti. Ja se 2/päivä, on rankasti alakanttiin. E:moka. Love me fender kalamies#49 >-)))> | |
![]() 17.09.2006 16:12:38 | |
Hmm! No jos tätä lähdettäis ny toteuttamaan, nii olisi fiksua jos olisi enemmän ylläpitoa. Koska itse en aiheesta tiedä juuri mitään, eli jos joku jaksaisi tietoa hankkia ja tälleen, nii ehkäpä voisin lähteä projektiin mukaan :) | |
![]() 17.09.2006 16:25:42 (muokattu 17.09.2006 16:26:40) | |
No jos tätä lähdettäis ny toteuttamaan, nii olisi fiksua jos olisi enemmän ylläpitoa. Koska itse en aiheesta tiedä juuri mitään, eli jos joku jaksaisi tietoa hankkia ja tälleen, nii ehkäpä voisin lähteä projektiin mukaan :) Minä voisin olla mahdollisuuksieni mukaan mukana. Tosin minun kotisivujen tekotaidot rajoittuvat HTML:ään, mutta jos jotain voin tehdä niin... Muistaakseni aika moni täältä oli innostunut aikanaan lähtemään mukaan, varmasti vieläkin kiinnostuneita löytyy. To ride, shoot straight and speak the truth | |
![]() 17.09.2006 20:10:03 | |
Minä voisin olla mahdollisuuksieni mukaan mukana. Tosin minun kotisivujen tekotaidot rajoittuvat HTML:ään, mutta jos jotain voin tehdä niin... Muistaakseni aika moni täältä oli innostunut aikanaan lähtemään mukaan, varmasti vieläkin kiinnostuneita löytyy. Varmaan lähinnä toimittajia haetaan, eiköhän toude hoida tuon teknisen toteutuksen. Hyvä idis; jos sinne tulee paljonkin mestoja pitkin Suomenta, niin voisin käydä itsekin tsekkaamassa aina uusimmat. Olisko semmonen blogityyppinen dynaaminen ratkaisu kova? mä ulpu oon | |
![]() 17.09.2006 20:13:38 | |
Kyllä tää itse asias alkaa hissukseen kiinnostaa. Eli tätä sivusto ideaahan voidaan laajentaakki, eli yks osa vois olla ne hylätyt talot? Kyl varmasti jotai vastaavaakin keksittäisiin, saatais projektista monipuolisempi kerralla yms? | |
![]() 17.09.2006 20:14:47 | |
Kyllä tää itse asias alkaa hissukseen kiinnostaa. Eli tätä sivusto ideaahan voidaan laajentaakki, eli yks osa vois olla ne hylätyt talot? Kyl varmasti jotai vastaavaakin keksittäisiin, saatais projektista monipuolisempi kerralla yms? Voin lähteä mukaan ideoimaan. Vaihtelevalla panostuksella tosin, kun duunia pukkaa muutenkin. mä ulpu oon | |
![]() 17.09.2006 20:18:22 | |
No eihän täs hätiä mitiä ole, suunnitellaan rauhassa ja mietitään onko järkeä ja jos on, niin millä tavalla sitä järkeä sit käytetään :) Eli innokkaat toimittajat, ideoijat ja ylläptäjät, kättä vaa pystyy! :) | |
![]() 17.09.2006 20:47:46 (muokattu 17.09.2006 21:06:02) | |
Eli tätä sivusto ideaahan voidaan laajentaakki, eli yks osa vois olla ne hylätyt talot? Kyl varmasti jotai vastaavaakin keksittäisiin, saatais projektista monipuolisempi kerralla yms? Juu, ilman muuta. Kun noita hylättyjen talojen sivustoja on jo entuudestaankin niin miksi toistaa samaa kaavaa. Itse ajattelin että sivuille voisi keräillä mielenkiintoisia paikkoja yleensä joihin liittyy jotain erikoista historiaa/tapahtumia ja olisi kiva että porukka kirjoittelisikin sitten taustoja tapauhtuneista. Olisko semmonen blogityyppinen dynaaminen ratkaisu kova? Minusta tuo kuulostaa hyvältä idealta. Täytyy laittaa mietintämyssy päähän. Olisi varmaan aiheellista laittaa ihan oma ketju pystyyn? Sepeli on tehnyt ison työn ja kerännyt turhuuspalstan Freaky links -ketjusta linkit yhdelle sivulle, tuolta saattaisi löytyä jotain ideoita sisällön ja ulkoasun suhteen. http://www.alatie.com/elo/freaky.html To ride, shoot straight and speak the truth | |
![]() 17.09.2006 21:24:09 | |
Mä oon mielelläni mukana kirjottamassa ja miksei kiertämässä mestojakin, jos niikseen tulee. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner | |
![]() 17.09.2006 21:29:32 | |
Onko Toudelle nämä musanetin huoneet http://muusikoiden.net/huoneet/ tuttuja? Pitäisköhän semmonen avata aivoriihtä ja halukkaita varten? mä ulpu oon | |
![]() 17.09.2006 23:14:33 | |
Oon aika uus täällä muusikoiden netissä, mut kyl toi on aika jännä. Mielestäni olis jännempää saada sellanen sivu aikaseks joka oikeesti olis pelottava sisällön perusteella. Vaikkapa tarinoita, kertomuksia yms. Kuvia ja videoita. Ei mielellään näitä säikäytys videoita tai muita muokattuja juttuja, ihan faktaa. Sivustolle voi pistää foorumin ja muutakin vastaavaa! Tietenkin toimittajia joille avaimet ihan vapaaseen toimintaan, jotta sivu pysyy ajantasalla eikä hylätä niinkun hylättyjä taloja :) Kun tarkkaan hakee ajatusta, nii olis ehkä ideana ''elävä historia''. Kuolleet ihmiset, haamut ja kummitukset eli näillä on eroa se, että haamu ei pelottele ja kummitus kummittelee/pelottelee :) Sitten voisi olla hyvinkin jotai asioita mitä ittelleen on tapahtunu, jotai tällästä? En ite ole kiinnostunut niin verestä tai tälläisestä, mutta kyllä aina on pelottanu kummitukset :D | |
![]() 18.09.2006 01:21:39 | |
Mä en yleensä liputa sivujen taustamusiikin puolesta, mutta pitäisköhän siellä soida semmoinen hiljainen tuulenujellus taustalla? ;D Ja saranoiden narinaa. mä ulpu oon | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)