Seppo_Howitzer 04.08.2006 12:52:22 | |
---|
Tää on just parasta kun porukkaa vituttaa. Tuskin tekään jonkun huonon kantribiisin kuultuanne menette m-nettiin etsimään yhtyeestä tehtyä ketjua ja vollottamaan miten paskaa se on? "se on niin emoa, paskaa, bullet for my mutsi, pyhyy..". Kumman vaikeaa on sulattaa kun nuoret hyvännäköiset pojut pääsevät suosioon. Onnea vaan Smakille. Joo oon kateellinen. |
morb 04.08.2006 13:15:16 | |
---|
Kumman vaikeaa on sulattaa kun nuoret hyvännäköiset pojut pääsevät suosioon. Onnea vaan Smakille. No onhan toi nyt ihan perseestä. Ens viikolla nähdään Smakin peppuposket klerasil -mainoksissa jne. Mielummin tollasta dissaan kun kunnon kantriäijää. Mieti nyt kantrialkkista nimeltä Bill, joka on kyllästäny kurkkunsa ja elimistönsä Bourbonilla jo puolivuosisataa ja sit kyhää jonkun kamalan vingutusvongutus biisin ja se tulee radiosta kerran. Siinä on asennetta. Smak on vaan sellout. hyh. "Hell is the sound of razors going through flesh. I'm just here to turn up the volume." |
http://www.myspace.com/smakbandNyt taitaa olla vähän ajankohtaisempi threadi kuin sen syntyaikoina. Uuden levyn ralleja on kuunneltavissa tuolla, biisi vaihtuu kahden päivän välein. Kunnon räimettä ainakin tämä eka! |
elbowski 17.09.2006 18:35:12 (muokattu 17.09.2006 18:38:40) | |
---|
http://www.myspace.com/smakband Nyt taitaa olla vähän ajankohtaisempi threadi kuin sen syntyaikoina. Uuden levyn ralleja on kuunneltavissa tuolla, biisi vaihtuu kahden päivän välein. Kunnon räimettä ainakin tämä eka! Olipa positiivinen yllätys, kun vertaa aikaisempaan materiaaliin. Kertsi oli kyllä aika kuraa, ehkä englanninkieli vain sopii tällaiseen musiikkiin vain paremmin. En kyllä siltikään vielä pitänyt, mutta ehkä tämä kehittyessään vielä joskus saattaa maistua. Saa nähdä. Ihan kivoja (vaikka suht. kliseisiä) riffejä. Onnea vaan Smakille! E. Saundit oli vähän epäselvät. Tosin, näin on asiat monesti MySpacessa. C-osan jälkeinen mättö oli ihan hauska. E2. Elohopeaa -kappale ainakin klipin perusteella oli ihan hirveä. |
Rattata 17.09.2006 19:07:38 | |
---|
Ihan tiukasti soittavat, livenäkin. Eipä siinä mitään, on niitä huonompiakin bändejä. Levyä tuskin ostan, en ole mun musiikkia, mutta varmaan moni muu tykkää. M.A.C.H.O. #11 |
Jebe- 18.09.2006 12:39:34 | |
---|
Kyllähän nuo biisit on ihan jees, mutta ei itselleni jää oikeen mitään muuta käteen. Kaikesta kuuntelemasta jää päähän vain se 'ihan jess' ja se ei ikävä kyllä kovin pitkälle riitä. About jokaisessa biisissä AIVAN sama rakenne ja samat kikat. Ja edelleenkin kopioidaan aivan liikaa omia esikuvia. Kyllähän nyt vaikutteita saa ja pitääkin ottaa, mutta kun niistä pitäisi saada vielä jotain oman kuuloista aikaiseksi. Ehkä pojat vielä kypsyessään saa tuotua jotain omaa juttua mukaan. Tykkään kyllä laulajan äänest, mutta jotenkin mun korvissa sen ääni ei vaan sovi tän tyyliseen musiikkiin. Vähän kuin joku iskelmälaulaja yrittäisi laulaa rokkia. Kyllähän sitä voimaa riittää äänessä, mutta saisi olla vähän enemmän räväkkyyttä tai vastaavaa. Liian 'pyöreä' mielestäni, en oikein osaa selittää. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
AtukkA 19.09.2006 14:50:40 | |
---|
Kyllähän tuo smak menee. Ainakin nuo uudemmat biisit menee... Ja sillä kitaristilla on hienoja kitara juttuja niissä biiseissä. Tai ainakin mie tykkään :D |
DieGr 19.09.2006 14:56:28 | |
---|
Yllättää kyllä tuolla "uudella" tyylillään. Pirusti parempaa otetta ja hienoja kokeilevia juttuja. Biiseistä oikeasti mieleen oli tuo teen mitä teen. Niin! ja... Kitarapoika vetää vatun hyvän kuulosesti. |
dixi19 19.09.2006 15:27:00 | |
---|
Elohopeaa ei kyllä vakuuta yhtään, mutta Teen mitä teen oli jo aikas jees ja varsinkin Tästä se nyt alkaa onkin jo oikeasti aika komea biisi. Tämä uusi maistiainen, Elämä ja kuolema, ei vielä vaikuta oikein suuntaan tai toiseen. Aika perusslovari, vähän peruspoppia raskaammaalla sovituksella. Kyllä tässä bändissä potentiaalia on paljon, koko ajan mennyt vain parempaan suuntaan. anomus.com |
Exhausted 19.09.2006 21:34:25 | |
---|
Ihan mukavia juttuja, mutta biiseissä tuntuu vieläkin olevan vähän liikaa ilmaa. Tosin, taaskin pakko sanoa että hyvin jätkät vetää ikäisekseen |
morb 20.09.2006 21:38:40 | |
---|
Toi Tästä Se Alkaa tarttis kyllä ennen ketsiä jonkun hyvän nolla-demppaus-breakdownin jyhkeillä basareilla. Sen jälkeen vasta siirryttäis kertsiin, jossa ei kuitenkaan inistäis tolleen. Emoilu on ok, teineily ei .. kertosäe koettelee hermoja ärsyttävyydellään. Luulen että saattaa kuulostaa livenä vähän valjulta jos on vaan yks kitara, paitti tietty jos ne VIELÄKIN vetää playbackina. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
Hornanturska 20.09.2006 21:46:35 (muokattu 20.09.2006 21:46:57) | |
---|
Luulen että saattaa kuulostaa livenä vähän valjulta jos on vaan yks kitara, paitti tietty jos ne VIELÄKIN vetää playbackina. No millos ne on pleipäkkinä vetäny? edit: ilman, että kyseessä on puhdas elämä konsertit yms. |
morb 20.09.2006 22:04:16 | |
---|
No millos ne on pleipäkkinä vetäny? edit: ilman, että kyseessä on puhdas elämä konsertit yms. Tais kyllä olla just joku sellanen joka tuli joskus kun avasin telkkarin. siinä noi pojat väänsi ja huomas heti että playbackina. vaikka kuinka menis rahat hyvään tarkotukseen niin vois sitä silti oikeestikin soittaa. Ja taas muuten kun avasin viime viikolla telkkarin niin sieltä tuli toi elohopea jossain ohjelmassa. sekin oli kamala, oikeen kunnon myyntikappale. äijät on niin sellout. niillä on varmaan oma tunnus irc-galleriassakin. sinne voi teinitytöt kirjotella sitten. haha. elämä on mahtavaa. "The truth will always get the best of you inside or out ." |
Hornanturska 20.09.2006 22:21:25 (muokattu 20.09.2006 22:22:55) | |
---|
vaikka kuinka menis rahat hyvään tarkotukseen niin vois sitä silti oikeestikin soittaa. Ja varmasti mielellään soittaisivatkin, jos heille mahdollisuus tähän annettaisiin. Elämä lapselle konserteissa puolet vetävät playbackina. Ihan olosuhteiden pakosta. Edit: ääh. Kuulostan jo ihan Nipsulta. Taidan lopettaa ennenkuin olen jo perustamassa SmaK faneille omaa huonetta. |
Novac 21.09.2006 21:30:54 (muokattu 21.09.2006 21:45:17) | |
---|
Kaikki Mnnetissä on vaan kateellisia paskoja jotka dissaa kun ei koskaan yllä samalle tasolle edes 16v jätkien kanssa... Kamoon hei! Eikö Smakille kannattaisi antaa edes hiukan arvostusta...? Itse en bändin musaa myöskään diggaile, mutta pisteet silti heille. Edit. Anteeksi, tätähän ei olisi saanutkaan sanoa. mikä on olutta on nyt mennyttä... |
nikomati 21.09.2006 22:54:16 | |
---|
Kaikki Mnnetissä on vaan kateellisia paskoja jotka dissaa kun ei koskaan yllä samalle tasolle edes 16v jätkien kanssa... Kamoon hei! Eikö Smakille kannattaisi antaa edes hiukan arvostusta...? Itse en bändin musaa myöskään diggaile, mutta pisteet silti heille. Edit. Anteeksi, tätähän ei olisi saanutkaan sanoa. kyllä mä myös myönnän edes jonkin asteisen arvostuksen pojille. varsinkin heidän nuoresta iästään johtuen. koskaan ei voi olla liian gay |
Ze Kink 21.09.2006 23:00:48 | |
---|
Kovia ovat kyllä soittamaan, mutta ei ihan mun musaa. Lyriikat varsinkin vähän mun kohdalla tökkii. Mutta hatunnosto siis kuitenkin. Jos mulla ois lapsia, niin mielummin mä ostaisin niille näiden levyn joululahjaksi kuin vaikka Antti Tuiskun. Tykkään kyllä laulajan äänest, mutta jotenkin mun korvissa sen ääni ei vaan sovi tän tyyliseen musiikkiin. Vähän kuin joku iskelmälaulaja yrittäisi laulaa rokkia. Kyllähän sitä voimaa riittää äänessä, mutta saisi olla vähän enemmän räväkkyyttä tai vastaavaa. Liian 'pyöreä' mielestäni, en oikein osaa selittää. Eiköhän se viskillä ja röökillä mee parempaan suuntaan :D KÄYTÄ USAN KONTSUA UN USA USAN KONTSU O SEMMONEN AITO KONTSU VEÄTSE VAA SIIHE PINTAA, YO, |
Janus 22.09.2006 04:25:06 | |
---|
Ja varmasti mielellään soittaisivatkin, jos heille mahdollisuus tähän annettaisiin. Elämä lapselle konserteissa puolet vetävät playbackina. Ihan olosuhteiden pakosta. Eikä edes riitä. Olosuhteiden pakosta Puhdas neula lapselle -konserteissä livenä pääsee vetämään 2-3 bändiä. Muut vetävät playbackina tai singbackina (myös monet telkkarista "liveltä" kuulostaneet aktit ovat aikuisten oikeasti singbackeja erikseen äänitetyn "livetaustan" kanssa). |
LNA 22.09.2006 08:35:20 | |
---|
Smak rokkaa! Äsken radiossa soi ilmeisesti biisi nimeltä Elohopeaa (ei voi olla varma), mutta oikein smakahtavalta kuulosti: taattua tavaraa siis. Go Anchi! Kesäkumibiisi oli muuten silkkaa helmeyttä. ("Minä__Tulin__Kesä__Kumiin!" - Valtavaa!) |
dixi19 25.09.2006 20:15:33 | |
---|
Myspacesta voi kuunnella nyt ilmeisesti levyn päätöskappaleen, Sodan lapset. Aikamoinen... eeposhan tuo on, ainakin olevinaan. Vähän kyllä hymyilyttää mielestäni aivan käsittämätön ratkaisu heittää kertsiksi täysin luonnoton lapsenääni laulamaan maailmanparannuslyriikkaa :D Alkaa olla aika spinaltapia, mutta eihän siinä, antaa jätkien tehdä minkä parhaaksi näkevät :) Johtuu (toivottavasti) varmaan Myspacesta, mutta laulu hukkuu joka biisissä saatanan lujalla olevien kitaroiden alle, ei oikein osaa sanoa siitä puolesta vielä mitään. Mutta ihan mielenkiintoisia näytteitähän nämä ovat olleet. En kyllä ihan vielä näitten perusteella levykauppaan astelisi, mutta ehkäpä jo ensi levyn myötä. anomus.com |