Redlight 15.09.2006 20:28:58 | |
---|
Kumpaa noista suosittelette? Tulee lähinnä kotinauhoitteluun ja soitteluun. Soittelen raskasta metallia. |
Twistyh 15.09.2006 20:39:51 (muokattu 15.09.2006 20:40:53) | |
---|
Ottaisin Zoom G2. Ei perusteluja. Edit. Juksaan, tietty V-Amp 2 |
superfly 15.09.2006 20:43:52 | |
---|
Jos metallia soitat niin muista että V-Amp on melko hidas. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Billsner 16.09.2006 09:59:37 | |
---|
Jos metallia soitat niin muista että V-Amp on melko hidas. Tais olla tämä ongelma ainoastaan Krice:llä. V-amp on ihan kelpo kotisoitteluun ja nauhoitteluun. Varmasti on parempiakin vehkeitä, mutta ei tuossa hintaluokassa. Zoomista G2:sta en tiedä mennä sanomaan mitään kun en ole testannut. Assembled in blasphemy |
Ziggy Bubba 16.09.2006 10:58:41 | |
---|
Raskaaseen vääntöön tuo V-Amp 2 on mitä mainioin, puhtailla ehkä jokseenkin tunkkanen. Ja kun hintaakaan ei turhan paljoa ole niin eiköhän tuo ole aika passeli. Zoomitkin ovat varmasti jossain määrin kehittyneet 505:sta, mutta kuulemieni clippien perusteella kallistuisin ehdottomasti Behringerin puoleen. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Deranged 16.09.2006 11:05:31 | |
---|
Kumpaa noista suosittelette? Tulee lähinnä kotinauhoitteluun ja soitteluun. Soittelen raskasta metallia. Zoom G2 on voittaa äänenlaadultaan ja säätämisen helppoudelta Vamp2:n 10-0, kokemusta on molemmista. Lisäksi zoom ei ole yhtä nolon näköinen, ja on taatusti kestävämpi (metallikuorinen nääs) kuin Vamp2, joka on muoviloota. Zoomista saa paremmat säröt ja paremmat delayt. And the winner IS.. Zoom G2 Tuohon hintaluokkaan et parempaa löydä. PISTE. |
Billsner 16.09.2006 11:24:01 | |
---|
Lisäksi zoom ei ole yhtä nolon näköinen, ja on taatusti kestävämpi (metallikuorinen nääs) kuin Vamp2, joka on muoviloota. Varmaan suurin osa v-ampin käyttäjistä pitää v-amppiaan pöydällä ja polkee sitä mukanatullutta metallista ohjainpedaalia sitten lattialla. Assembled in blasphemy |
Löytyykö V-Ampista mitään ääniklippejä netistä, ite en löytäny. Pirskatti kun en osaa päättää kumman laittaa. |
kuriken 17.09.2006 13:38:04 (muokattu 17.09.2006 13:45:30) | |
---|
Löytyykö V-Ampista mitään ääniklippejä netistä, ite en löytäny. Pirskatti kun en osaa päättää kumman laittaa. Mielestäni v-ampilla ei saa tyydyttäviä saundeja minun tarpeisiini. En ole kokeillut zoomia mutta kyseinen laite on kiikarissa, kunhan saisin rahat kokoon. Zoomin eduksi voisi ehkä laskea myös sen että laite on paljon uudempi kuin behku, eli voi sisältää parempaa teknologiaa samaan hintaan kuin behku koska tekniikka kehittyy jatkuvasti. Zoomista on ollut ennenkin keskustelua: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=112463http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=110185http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=130401 (ääninäytteitä) Behkustakin on ollut paljon keskustelua, hakua käyttöön vaan. Behkun ääninäytteitäkin on varmasti paljonkin. Itse olen kauan sitten äänitellyt kaverin x v-ampilla, jossa on samat saundit kuin v-ampissa. Mutta lopputuloksena jäi kuitenkin huono maku suuhun behkusta, enkä suosittele sitä. Mielestäni tunkkainen soundi. Voit kuunnella ne http://koti.mbnet.fi/kuriken/guitar/ Kaikissa muissa paitsi sooloskabassa on muistaakseni käytetty x v-amppia. Älä kuitenkaan kiinnitä huomiota soittotaitoon, äänitteet ovat hemmetin vanhoja ja kehitystä on tapahtunut perkeleesti ;) Haiseminen on muotia! |
Billsner 17.09.2006 14:01:30 | |
---|
Löytyykö V-Ampista mitään ääniklippejä netistä, ite en löytäny. Mulla on muutamista mallinnuksista clippejä koneella (lähinnä hi-gain osasto). Hätäisesti nauhoittelin kaverille clipit kun hän halusi kuulla millainen tuo vehje on nauhoituskäytössä. Pikaviestiä voi laittaa jos kiinnostaa. Assembled in blasphemy |
Redlight 17.09.2006 14:41:08 | |
---|
Kiitos kurikenille linkeistä! Vielä sellaista kysyisin, ajaako tuo yhtään DI-boksin virkaa jos nauhottelut hoitas käyttämällä plugareita. Eli laittais täysin puhtaat soundit kuuluun tuosta(G2 tahi V-Amp). |
min 17.09.2006 17:07:46 | |
---|
Jos hommaat sen G2 mikä on usbilla varustettu(hieman kalliimpi tietennni), niin äänittelykin on jo helppoa. Itse vetelen Pod XTL:lät koneelle usbin kautta. |
Redlight 17.09.2006 17:14:52 | |
---|
Jos hommaat sen G2 mikä on usbilla varustettu(hieman kalliimpi tietennni), niin äänittelykin on jo helppoa. Itse vetelen Pod XTL:lät koneelle usbin kautta. Näyttäis olevan aika huonoksi haukuttu tuo USB Zoomissa, eikä kyllä budjettikaan riitä. Taidanpa kuitenkin tuon G2 ostaa V-Ampin sijaan. |
ilpoliekkio 17.09.2006 19:01:20 | |
---|
Jos kiinnostaa ostaa vähänkäytetty V-Amp 2 halvalla, niin voisin myydä omani pois. Sori mainostus, otollinen ketju vaan. |