Aihe: Core pohjaista progea (punkproge, jazzcore yms)
1 2
PJS
06.09.2006 08:12:55

Vastaan nyt vain sen, että ilmeisesti koemme sanan core ja sen johdannaiset hieman eri tavalla. OK - jos totta puhutaan - en jaksa tästä alkaa vääntämään, koska genreluokitukset ovat kuitenkin aina vain genreluokituksia. Ymmärrän kyllä viittauksesi Voltan punk-vaikutteisiin, mutta edelleen en silti minkäänlaista "corea" bändissä näe.

Valistaisitko

Mitä tarkalleen ottaen, sinusta on core. Ja voit kertoa ihan lyhyesti, olen milestäni sen verran fiksu kaveri ettei rautalangasta tarvi vääntää.

Munsta Core nimittäin on edelleen yksi keinotekoisimmista liitteistä, samoin kuin "post" ja alternative.
www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä.
Leikari
06.09.2006 09:18:51

Munsta Core nimittäin on edelleen yksi keinotekoisimmista liitteistä, samoin kuin "post" ja alternative.

Core tarkoittaa, että sen soittajat ja etenkin diggaajat ovat muita parempia - se on jotenkin rankempaa kuin mitä keskivertoyleisölle käy - ilman kaupallisuuden kompromissia

minä itse soitan lounge-corea, joka on tosi rähinää....
Soitetaan jamia!
el_hefe
06.09.2006 15:14:47 (muokattu 09.09.2006 11:06:20)
niinkun musiikin uloimmainen kuori, josta vain kovat äijät ovat tietoisia.
Corecore on sitten juttu erikseen...

hoho mikä showstopper.
cfe
18.09.2006 12:15:52

Mites The Dillinger Escape Plan tai Sikth?

No miksei, tosin ne on ehkä vähän liian "metal" :)

Basso/rummut Progecorea tällä viikolla!

SABOT (USA/CZE)

TI 19.9. @ TVO, Turku + Navigations, Liput 4€, soitto klo 21:30
KE 20.9. @ Semifinal, Helsinki + Cause For Effect, Liput 8€, soitto klo 22
http://www.causeforeffect.org
Nita Nitro
19.09.2006 17:20:35
Cardiacsia minulle, kyllä. Vituttaa vain, kun tilasin Sing to God:n arimanin tilaustuotteista (kun ei niitä muuten ilman luottokorttia saa) pari kuukautta sitten, eikä vieläkään mitään ole kuulunut. Aiemmin on lähes yhtä kinkkisetkin tulleet jo puolessatoista kuukaudessa. Dear Eki, olenko läski?

Mä oon odottanut samaista tuotetta samaisesta firmasta arviolta puoli vuotta, joten ei kannata henkeä pidätellä... Aika toivottomalta muutenkin on vaikuttanut kaikki yritykset saada noita Cardiacsin levyjä suomeen tilattua.

Mahtava bändi joka tapauksessa.
mystische!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)