Aihe: Micro Cube vai joku muu?
1
ozzfest74
15.09.2006 09:29:54
Tarkoituksena hommata kotikepitykseen edullinen mutta tuhdit saundit omaava pikkuvaffari.. Soitanta pohjautuu Slayer henkiseen mieshumppaan! Kertokaapa suositukset / kokemukset mööbeleistä.
KUNU
15.09.2006 09:41:42 (muokattu 15.09.2006 09:50:05)
Kyllä foorumilla on juttua Micro Cubesta, haulla löytää helposti. Itselläni on kyseinen vahvistin kotona, ja hyvin se toimii.
Toinen vaihtoehto, mikä kannattaa tsekata on Vox DA5, jonkun verran kalliimpi laite: http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-189194.html

PS:
Pari linkkiä tämän luokan vahvistimista:
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=76040&o=0
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 5&t=94887&o=0&#p2880607
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 5&t=73257&o=0&#p1721538

Tuossa nyt on jotain pientä, haulla vielä paljon lisää.
tomukka
15.09.2006 10:45:14
Tarkoituksena hommata kotikepitykseen edullinen mutta tuhdit saundit omaava pikkuvaffari.. Soitanta pohjautuu Slayer henkiseen mieshumppaan! Kertokaapa suositukset / kokemukset mööbeleistä.

Olen tuore Microcuben käyttäjä ja voin sanoo, että on se aika hieno vahvistin ja kyllä lähtee mureetakin särösoundia R-fier mallinnuksella. Hyvät efektit jne... Käy kokeilemassa niin ihastut varmasti.
Markus Y
15.09.2006 11:21:49

Itse olen tuota Cubea muutaman kerran testannut, mutta en siitä oikein sopivia säröjä saanut väännettyä. Puhtaat kyllä olivat erinomaiset, mutta en tuolla kyllä mitään Slayeria lähtisi soittamaan. Mutta käy tosiaan itse kokeilemassa, sillähän se selviää.
Guitarhell
15.09.2006 12:02:53

MicroCube ihan paras kokoonsa ja hintansa nähden. Oon käyttäny sitä nauhoittamisessa, studiossa ja opettamisessa, ihan loistava laite. Ja mikä parasta, toimii myös patuilla.
...mutta hei, nou kään duu!
msormune
15.09.2006 12:17:31 (muokattu 15.09.2006 12:17:45)
Ei kovin offtopic, mutta oletteko kokeilleet tuota Microcubea ladattavilla pattereilla, vaikka yleisillä nikkelihybrideillä? Toimiko ihan ok? Kyselen siksi, että kaikki laitteet eivät tykkää niiden pienestä volttierosta tavallisiin ei-ladattaviin pattereihin.
Vesihiisi
15.09.2006 13:11:02
Pattereilla toimii hyvin, kunhan ei vaadi liikaa volaa. Mulla olisi tollainen uusi Microcube himassa tyhjänpanttina, paljonkohan siitä kehtaisi pyytää? Maksoin muistaakseni vähän yli satkun itse.

Pistä ozzfest74 pikaviestiä, jos kiinnostaa.

Laitteesta vielä sen verran, että on kyllä hintansa väärti. Kannattaa käydä testailemassa, eiköhän Slayerkin rectrifierillä väänny.
Vesihiisi
15.09.2006 13:19:05
Edit: Niin siis tarkoitin akuilla.

Pattereilla toimii hyvin, kunhan ei vaadi liikaa volaa. Mulla olisi tollainen uusi Microcube himassa tyhjänpanttina, paljonkohan siitä kehtaisi pyytää? Maksoin muistaakseni vähän yli satkun itse.

Pistä ozzfest74 pikaviestiä, jos kiinnostaa.

Laitteesta vielä sen verran, että on kyllä hintansa väärti. Kannattaa käydä testailemassa, eiköhän Slayerkin rectrifierillä väänny.
zuffeli
15.09.2006 15:22:22
Tuli hommattua Micro Cube tässä taannoin enkä ole todellakaan pettynyt. Kovaääninen, monipuolinen ja oikein kompakti pakkaus, voin suositella ehdottomasti. Hinta-/laatusuhde totisesti kohdallaan.
Listen
15.09.2006 16:12:07
Defrayer
15.09.2006 16:56:28
Ei kovin offtopic, mutta oletteko kokeilleet tuota Microcubea ladattavilla pattereilla, vaikka yleisillä nikkelihybrideillä? Toimiko ihan ok? Kyselen siksi, että kaikki laitteet eivät tykkää niiden pienestä volttierosta tavallisiin ei-ladattaviin pattereihin.

Soitin lähes vuoden Micro Cube päätoimisena vahvarinani, ladattavilla pattereilla USAssa. Liekkö noissa pattereissa eroja Suomen vastaaviin, mutta ei mitään valittamisen aihetta löytynyt, halvemmaksikin tuli kun ei tarvinnut uusia pattereita koko ajan ostaa :D
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
hermanhez
16.09.2006 13:34:37
crate GX-15R on kyllä kelpo peli kotisoittoon kaunis ääninen puhdas kanava ja särökanavasta saa hyvät soundit nopeempaankin mättöön.

Tehojakin tuntuu olevan enemmän kuin luulis 15w laitteesta löytyvän.

käytettynä liikkuu siinä 80 e tienoilla.
jos metsään haluat mennä nyt niin takuulla yllätyt...
InYourFace90
16.09.2006 16:19:41
Suosittelen micro cubea!
Up The Irons!
Petrukki
16.09.2006 16:53:47
mutta en tuolla kyllä mitään Slayeria lähtisi soittamaan.

Mun mielestä siinä on erinomaiset säröt! (loistavista cleaneistä puhumattakaan) Kaikki aina pikkurosoista siihen rankimpaan rectoon. Kyllä niillä Slayeriä soittaa helposti.

T. Uusi Micro Cuben omistaja
Floikilla on hauskemapaa.
Kirk_Hammett
17.09.2006 13:07:55
eihän tolla nyt mitään hirveitä murinoita saa irti, mutta todella hyvät säröt saa kuitenkin ja myös hyvät cleanit, joten osta pois
You know it's sad but true...
Coach
17.09.2006 15:36:18

Slayeristä en tiedä, mutta Microcube on ollut minullakin jo muutaman kuukauden. Pitkään olin harkinnut sellaisen ostoa kun sitä on täälläkin niin kovin kehuttu. Kun paikalliseen musiikkikauppaan saapui niitä punaisena, rohkaisin mieleni ja ostin pois. En ole katunut hetkeäkään. Suosittelen. Hyvältä kuulostaa ja äänittäminenkin käy näppärästi tökkäämällä piuha sen takapuoleen.

Itse tykkään soitella lähinnä ihan puhtaalla saundilla, nuo efektit eivät ole olleet minulle tässä niinkään se tärkein juttu. Mutta jos sellaisista tykkää niin kyllähän nekin hyvältä kuulostavat. Tässä muutama viikko takaperin tuosta laitteesta olikin suurta hupia erään rokki ja jatsi "festivaalin" järjestäjä- ja soittajaporukan kanssa tapahtuman jälkeen nuotiolla rentoutuessa. Olin napannut nimittäin matkaan lähtiessäni varmuuden vuoksi takakonttiin Microcuben ja Behringer sähkökitaran. Tunnelman kohottua sopivasti otin vehkeet esille ja loppuyö menikin sitten rattoisasti. Kitara kiersi ringissä ja joku toinen toimi aina "äänimiehenä" ja valikoi soittajalle saundin. Sitten soittaja soitti siihen saundiin sopivan biisin ja hupia riitti aamuun saakka.

Muillakin nuotioilla tuo on ollut mukana, ei vielä kertaakaan turhan päiten. Ollaan käytetty myös kaverin MP3 soittimen vahvistamiseen ja siinäkin on pelannut hienosti.

(Toisessa omakuvassa Microcube kenttäolosuhteissa)
http://www.sci.fi/~coach/
Arvostelkaa "Hullut" ja muita demostudioon laitettuja laulujamme.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)