Aihe: kolmannen naisen paluu?
1
kasvi
15.09.2006 22:55:15
Niin siis olenko ymmärtänyt oikein, että tämä porukka on nousemassa jälleen lauteille..?
" I smiled sadly for a love I could not obey "
lxi
15.09.2006 22:56:18
Lutakossa ainakin riekkuvat:

Ke 18.10._KOLMAS NAINEN_

Liput: 20 / 18 K-18 Ennakossa nyt!
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
kyseinen
15.09.2006 23:06:06
Niin siis olenko ymmärtänyt oikein, että tämä porukka on nousemassa jälleen lauteille..?

Nehän nyt palailee parin vuoden välein. Kuten DVD:llään "Lauteilla" taitavat ääneenkin sanoa, niin on kiva soitella kavereiden kanssa. Miksipä siis ei ottaa paria euroa irti siitä huvista.
Ja man!
lukeman
16.09.2006 17:58:19
Kuulemma jonkun minikiertueen niiden piti tehdä, ei mitään comebackia. Tiedä sitten noista.
Alpertti
16.09.2006 23:55:18 (muokattu 16.09.2006 23:56:10)
Tuolta aiheeseen infoa:http://www.kolmasnainen.net/

Edit: Tavastialle suuntaan...
Mikään ei ole pakko
Brother Michael
17.09.2006 19:43:37
Kahdeksan keikkaa vissiin tässä taasen heittävät, jossain vaiheessa kuulin huhuja jopa studioon palaamisesta, tiedä siitä sitten. Itselleni Kolmas Nainen on varsin "uusi" tuttavuus sinänsä, että bändiä olen kuunnellut luokkaa 4-5 vuotta.

Mielenkiintoista tuota on seurata, etenkin kun olen tuntenut S.Pesolan reilun kuuden vuoden ajan ja hänen kanssaan on tullut moneen otteeseen rupateltua musiikista yleensä ja siinä samassa vähän Kolmannenkin Naisen touhuista.

Tavastialle olen itsekin menossa katselemaan ja kuulemaan ennen kaikkea hyvää ja rentoa meininkä. Lauteilla DVD:llä taisi Pesola vai Hanhiniemi mainita, että se on tällaista hauskaa kavereitten kesken; saunotaan, jutellaan ja soitellaan. Tuskin tuo nyt rahasta sentään (onneksi) kellään on kiinni, vaikka eipä kukaan bändistä mitenkään erityisen vauras olla.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)