Werihukka 16.09.2006 23:19:41 | |
---|
Ei tässä muuta. Ajattelinpahan vaan tokasta, että kannattaa puhistaa ja öljytä otelauta silloin tällöin. Itse sen tein ensimmäistä kertaa tänään ja voi perskule kun soittotatsi ja kaikki parani ihan toiseen ulottuvuuteen tämän jälkeen. Suosittelen. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Hössö 16.09.2006 23:28:54 | |
---|
Itse en pidä tuosta Lemon oilista, liian rasvainen koostumus mielestäni, ei imeydy yhtä nopeasti kuin dunlopin fingerboard conditioner. Jos tuota sitruunaöljyä käyttää, on hyvä olla valmis pyyhkimään jatkuvasti kitarastaan rasvaisia jälkiä. Itse tykkään, että tuo dunlopin vaikutus näkyyki pitempään ja paremmin kuin vastaavien sitruunaöjlyjen. Mutta nämähän ovat niitä kuuluisia makuasioita. Tein vain oman mielipiteeni selväksi! |
Werihukka 16.09.2006 23:32:23 (muokattu 16.09.2006 23:32:33) | |
---|
Ei minulla ainakaan yhtään jää rasvaseks... ja sehän pitääkin pyyhkiä hyvin pois, kun on ensin 20 minuuttia antanut vaikuttaa. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
joukov 16.09.2006 23:32:33 | |
---|
Werihukka, tokaisetko kohta, että keksit pyörän ja sen avulla tavaroiden siirto paikasta toiseen helpottuu huomattavasti? : ) Sen jälkeen, että kokeilit plektraa ja soitto helpottui toiseen potenssiin? "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
Werihukka 16.09.2006 23:33:48 | |
---|
Werihukka, tokaisetko kohta, että keksit pyörän ja sen avulla tavaroiden siirto paikasta toiseen helpottuu huomattavasti? : ) Sen jälkeen, että kokeilit plektraa ja soitto helpottui toiseen potenssiin? Plektraan en koske. Pyörät on jo keksitty. Mutta ensimmäistä kertaa kokeilin lemon oilia, ja oli minusta melkoisen hyvä homma. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Hössö 16.09.2006 23:35:36 | |
---|
ja sehän pitääkin pyyhkiä hyvin pois Ooh, pitääkö?:):) Minä kun luulin, että sitä pitää kaataa kunnon lätäkkö otelaudalle ja homma on sillä selvä, piuha kiinni ja rokkaamaan!;) Sori, oli pakko:) |
Werihukka 16.09.2006 23:37:54 (muokattu 16.09.2006 23:38:24) | |
---|
Huhuu moderaattori! Poistakaa tämä topikki kun tämä on ihan hirveätä paskaa. Tai ees lukkoo niin ei voi kukaan enää mulle vittuilla päin naamaa. Se on moro, meen saunomaan itteni hengiltä prkl. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Hössö 16.09.2006 23:45:02 | |
---|
meen saunomaan itteni hengiltä prkl. Hei, älä nyt ala mitään itsetuhosta tekeen yhen vitsin takia:) |
Werihukka 17.09.2006 00:00:18 | |
---|
Hei, älä nyt ala mitään itsetuhosta tekeen yhen vitsin takia:) Juu ei mitää... Helepotti jo kummasti, kun vihto vit*tuksen pois. Enhän mää nyt oikeesti, mutta kun lähin leikkiin mukaan, niin oli kaikilla varmaan paljon hauskempaa. Ajattelin vaan kun täällä paljon on myös sellaisia kirjoittajia, jotka vasta alottelevat soittoharrastusta, niin pitäähän heidänkin pitää huolta soittimistaan. Eikös vain? Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Kimmo72 17.09.2006 00:10:25 | |
---|
Mitens nää nyt menikään? Lemonilla Ruusupuu ja jollain muulla vaahteraotelauta? Vaiko päinvastoin? Vaiko samalla? Vai enkö muista enää edes nimeäni... Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Joees 17.09.2006 00:26:35 | |
---|
Mitens nää nyt menikään? Lemonilla Ruusupuu ja jollain muulla vaahteraotelauta? Vaiko päinvastoin? Vaiko samalla? Vai enkö muista enää edes nimeäni... Lemonilla tummat puut joo. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Rypsolisti 17.09.2006 01:05:04 (muokattu 17.09.2006 01:05:34) | |
---|
Joo minäkin tuota Lemon Oilia olen käyttänyt ja ihan hyvää kamaa on, vois tietysti jotain muutakin kokeilla. |
InYourFace90 17.09.2006 01:20:31 | |
---|
Minäki laitoin tota viimeks eilen. Up The Irons! |
Ajattelin vaan kun täällä paljon on myös sellaisia kirjoittajia, jotka vasta alottelevat soittoharrastusta, niin pitäähän heidänkin pitää huolta soittimistaan. Eikös vain? Tuossa olet oikeassa mutta samaa logiikkaa noudattaen tämä kirjoitus olisi kannattanut silloin laittaa aloittelijaosioon, eikö. Hakua käyttämällä olisit nähnyt, että sitruunaöljyä on käsitelty useaan otteeseen. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
Nazareth 17.09.2006 06:34:17 | |
---|
Saako tota iha peruskaupasta? "My half-serp spear that frankly would have fed, pleased with this dainty bait, thus goes to bed!" IMIK #27 AKKK#6 |
Tympee Huttunen 17.09.2006 09:24:03 | |
---|
En mä kyllä ymmärrä, miten soittotatsi oleellisesti muuttuu. Tulee siitä laudasta nätimmän näköinen, kun ruusupuu vähän tummemmaksi muuttuu. Jos oikein tarkkaan katsoo, niin ei ne sormet edes paljoa otelautaan koske soittaessa. Itse silloin tällöin käyn kaulat läpi öljyllä, joten voi olla etteivät ne niin paskaisiksi menekään, että se jotenkin soittamista häiritsisi. |
teljoj 17.09.2006 10:12:01 | |
---|
Jos Lemonilla tummat puut, niin millä vaaleat ? Just tätä Lemonia kauppasivat mulle vaahterakaulan puhtaanapitoon - en ehtinyt vielä käyttää - taisi olla onni ?! |
fox 17.09.2006 11:11:42 | |
---|
Jos Lemonilla tummat puut, niin millä vaaleat ? Just tätä Lemonia kauppasivat mulle vaahterakaulan puhtaanapitoon - en ehtinyt vielä käyttää - taisi olla onni ?! Ei kannata öljyjä käsitellyille vaahterakauloille käyttää, vaahterakaulan puhtaanapitoon riittää nahkea vanha t-paita tai muu rätti, jolla sen lakatun kaulan pyyhkäisee. Ruusupuu-ja eebenkaula taas sensijaan pysyy muutenkin kunnossa, ei kuivahda ja halkeile kun sitä silloin tällöin öljyää. Huomattavaa on, ettei sitä otelautaa oo tarkoitus kyllästää sillä öljyllä, että järki mukana..Riittää kun pienen määrän öljyä siihen levittää, ja katsoo, että se sinne tasasesti imeytyy. |
erikiva 17.09.2006 12:10:53 | |
---|
Ite oon aina pitäny turhana moista hifistelyä, mutta kai sitä vois kokeilla seuraavan kerran kun kielet pistää vaihtoon. Ihan vakuuttavat perustelut käytölle tuntuu löytyvän. How could I care? |
Werihukka 17.09.2006 12:16:23 | |
---|
Tuossa olet oikeassa mutta samaa logiikkaa noudattaen tämä kirjoitus olisi kannattanut silloin laittaa aloittelijaosioon, eikö. Hakua käyttämällä olisit nähnyt, että sitruunaöljyä on käsitelty useaan otteeseen. Anteeksi nyt sitten. Jatkakaa vaan. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |