TiMiTheShiT 14.11.2003 17:32:41 | |
---|
Eli mitä teet kuunnellessasi musiikkia (kotona)? läksyjä, pelaat, riehut.. ja vaikuttaako tekeminen musiikin valintaan tai musiikki tekemiseen? ja yleensä jos tekee jotain ei oikein noteeraa musiikkia (ja välillä "herääkin" ja huomaa, että on menossa hyvä kohta) eli pitäisikö musiikkia kuunnellessa vain kuunnella vai.. he he heeh heh heh uuh hah hah haa |
Billsner 14.11.2003 19:00:22 | |
---|
Yleensä kun kuuntelen musiikkia, niin selailen samalla m.net:tiä (tai jotain muuta sivua). Joskus kuuntelen musiikkia tekemättä samalla mitään (eli makaan sohvalla). Kun kuutelen musiikkia sohvalla tekemättä mitään minä yleensä nukahdan ja jostain syystä minä aina herään levyn viimeisen biisin alkaessa... hämärää... Kyykyssä olevaa kääpiötä ei näe. |
M-Juhana 14.11.2003 19:08:14 | |
---|
Oikeastaan on kolme tapaa: 1. Kuuntelen vaan musiikia ( ehkä pikku siivu viunaa ) 2. Ajelen autolla johonkin ja soitan CD:tä 3.Plokkaan levyltä biisiä, sointuja tai sanoja (siinä saa kaukosäädin kyytiä ) Koskaan ei ole myöhäistä......soittaa rokkia ... |
Vilhelmus 14.11.2003 19:11:54 | |
---|
1) Aktiivinen kuuntelu, koko ajan tarkkana, ehkä kansilehden lukua ja sanoitusten seuraamista. 2) Mitä vaan samalla auton ajamisesta tiskaamisen kautta lukemiseen. |
Jani The Rock 14.11.2003 19:19:31 | |
---|
Samalla lailla menee kuin Vilhelmuksella muuten, mutta usein ränkytän kitaraa ja/tai hoilotan mukana. Lowriding appeals to bad dudes. |
PuNkKi 14.11.2003 19:21:23 | |
---|
yleensä kun netissä oon niin samalla... Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti. |
syön. mielellään popkorneja. ja sitten luen. mielellään Kuukausiliitettä tai kirjaa. ja pohjia otan viikonloppusin. mielellään yhden tähden jallua ja kaljaa. huonot suoritukset uusitaan. |
halodrummer 14.11.2003 19:29:11 | |
---|
Joo, yleensä vaan kuuntelen, autoradio on sitten asia erikseen... Toisaalt mä olen nytkin netissä ja levy soi stereoissa, yleensä kuuntelen myös samalla kun syön, joskus myös koulussa oppitunnilla... Ei piru, mähän kuuntelen musiikia aina! "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
leather rebel 14.11.2003 20:15:16 | |
---|
Teen kaikenlaista, mankka on lähestulkoon koko ajan päällä. Joskus polttelen tupakkia ja mietin syvällisiä juttuja... "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
MrQ 14.11.2003 20:22:14 | |
---|
Poltan pilveä, seurustelen, harrastan seksiä, työskentelen, juhlin, matkustan, juon, jatson äänettömästi televisiota... Kuuntelen musiikkia kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Pidän musiikista enemmän kuin ihmisistä, joten mieluummin kuuntelen musiikkia kuin ketään teistä. |
Fortune 14.11.2003 20:27:06 | |
---|
Kuuntelen musiikkia. Autossa ollessa alistan hyvätkin biisit autolla ajon taustamusiikiksi, sääli on se. |
halodrummer 14.11.2003 20:30:24 | |
---|
Kuuntelen musiikkia. Autossa ollessa alistan hyvätkin biisit autolla ajon taustamusiikiksi, sääli on se. Vinkki: kuuntele autossa Kiss FM:ää, täten minimoit mahdollisuuden altistaa hyvä biisi taustamusiikiksi :) "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Fortune 14.11.2003 20:37:55 | |
---|
Vinkki: kuuntele autossa Kiss FM:ää, täten minimoit mahdollisuuden altistaa hyvä biisi taustamusiikiksi :) Joku roti. Ennemmin nakkaan mankan metsään. |
Isäntä 14.11.2003 20:48:25 | |
---|
Hieron itseäni. |
Tiluttaja 14.11.2003 21:39:25 | |
---|
Katon johonki yhteen pisteeseen ja keskityn. |
Bee-äf 14.11.2003 22:13:42 | |
---|
Töissä, pistän kuulokkeet päähän kun naapurit kuuntelee soittolistaradiota ja puhuu tuubaa. Pääsen väliaikaisesti irti miljööstä. Sitten pomo tulee naama punaisena katsomaan kun en vastaa puhelimeen. Autossa. Jos on hyvä levy niin kruisailen mutkan kautta kotiin. |
Torniojaws 14.11.2003 23:14:49 | |
---|
Pelaan, surffailen netissä, puhun paskaa IRC:ssä sekä teen webbisivuja. |
sikanaama 14.11.2003 23:49:02 (muokattu 14.11.2003 23:49:37) | |
---|
Joka päivä kun mene nukkumaan niin kuuntelen musiikkia ainakin yhden levyn verran, joskus saattaa pyörähtää useampikin levy soittimessa ennenkuin saa unta. Kun olen hereillä musiikin kuuntelemisen ohella olen netissä tai värkkään jotain kuvia peintsoproolla. Tai luen lehteä ja juon kahvia tai katson televisiota. Aveikkapatahelluvanoois! |
Marico 15.11.2003 12:55:14 | |
---|
Surffailen netissä, luen, juttelen kavereiden kanssa tai vaan oleskelen. Tiedät, että olet kitaristi vasta sitten, kun tiedät olevasi viisaampi kuin basisti! |
voltasparta 15.11.2003 13:42:22 | |
---|
onks täällä jotain piripäitä vai? You push and you pull and struggle with the knot
It's tying you up while you're fadin'
You give and you take and take what you got |