InYourFace90 15.09.2006 20:10:35 | |
---|
Elikkä omistaako joku tai onko kokemuksia kyseisestä kitarasta? Sellaista olen mahdollisesti hankkimassa. Up The Irons! |
Alba 15.09.2006 20:23:27 | |
---|
Tähän on tultu. |
Carpenter 15.09.2006 21:57:34 | |
---|
Onhan se loistava keppi. Mukava soittaa ja toimivat osat. Mikit voisi periaatteessa vaihtaa, niin saisi varmasti vielä tuhdimmat saundit, mutta kyllä näillä nykyisilläkin soittelee. Kaula on hyvin ohut, joten kannattaa ehdottamasti testata ennen ostoa. |
Kimmo72 15.09.2006 23:17:08 | |
---|
Kaula on hyvin ohut, joten kannattaa ehdottamasti testata ennen ostoa. Näin on. Mulla oli kyseinen keppi joskus ja kaula oli mielestäni liian ohut. Vaihdoin sen siis pois.. Siis koko kitaran. Muuten toki kaikinpuolin laadukas ja hyvä vempain. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
InYourFace90 16.09.2006 00:57:30 | |
---|
Olen kyllä kokeillut, mutta ilman vahvistinta ja kaula on minulle ihan sopiva. Kannattaako ostaa kitara levytukusta 900e (sisältää kovan laukun) vai saako jostain muualta pääkaupunkiseudulta halvemmalla? Up The Irons! |
kuriken 16.09.2006 10:07:12 | |
---|
Olen kyllä kokeillut, mutta ilman vahvistinta ja kaula on minulle ihan sopiva. Kannattaako ostaa kitara levytukusta 900e (sisältää kovan laukun) vai saako jostain muualta pääkaupunkiseudulta halvemmalla? Mikäli haluat rahoillesi parasta vastinetta niin käytettynä ostaminen on myös yksi vaihtoehto. Haiseminen on muotia! |
Hössö 16.09.2006 11:08:41 (muokattu 16.09.2006 11:08:51) | |
---|
Oho, ompa hintaeroa, Oulusta saa saman pelin soittimesta ja tarvikkeeta hintaan 795:O |
Swan 16.09.2006 12:37:50 | |
---|
Olen kyllä kokeillut, mutta ilman vahvistinta ja kaula on minulle ihan sopiva. Kannattaako ostaa kitara levytukusta 900e (sisältää kovan laukun) vai saako jostain muualta pääkaupunkiseudulta halvemmalla? Voi jumankekka, mikä hinta! Silloin, kun tuon itse hommasin, niin sen sai kovan laukun kanssa 700 euroon. Nykyään käytettynä pyytävät samaa hintaa, joten melkein kannattaa vanhempia malleja pitää silmällä. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=125471 (huom. DiMarzion mikit) http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=125048 |
InYourFace90 16.09.2006 12:40:25 | |
---|
No eiköhän sieltä levytukusta saa hinnasta satasen pois tinkimällä :D Up The Irons! |
Swan 16.09.2006 12:42:05 | |
---|
No eiköhän sieltä levytukusta saa hinnasta satasen pois tinkimällä :D Tinkaa samaan syssyyn uudet mikit, niin sitten päästään jo järkeviin lukemiin. |
kesamieshartsa 16.09.2006 15:14:05 | |
---|
Itsellä lähtee mikit omasta ibasta vaihtoon kuhan tässä rikastun vähän. Nuo mikit mitkä ovat tuossa rg1570:ssa ovat mielestäni täyttä paskaa. Yksikelainen on ainoa millä tekee jotain, mutta kaula ja tallamikit ovat todella tukkoiset eivätkä erottele kuin ehkä kohtalaisesti. Joskus omistamassani Esp-Ltd F-50:ssä oli paremmat mikit kuin tuossa 1570:ssa ja nyt puhutaan ihan eri hintaluokan kitaroista. Muuten kuin noiden mikkien osalta sanoisin että ihan hiton hyvä kitara. Kannattaa katsella tuolta torin puolelta käytettynä, saatat löytää helmen halvalla ja jää vielä uusiin mikkeihinkin rahaa. |
Hössö 16.09.2006 15:39:15 | |
---|
Nuo mikit mitkä ovat tuossa rg1570:ssa ovat mielestäni täyttä paskaa. Itse pidän niitä hyvin toimivina kovilla säröillä. V7 ja V8 ovat melko, sanoisinko, tuhteja mikkejä, pelaavat vallanmainiosti mörinämenossa. |
InYourFace90 16.09.2006 15:59:16 | |
---|
Paljonkos hyvät mikit suunnilleen maksais, jos ostais uudet siihen??? Up The Irons! |
Paljonkos hyvät mikit suunnilleen maksais, jos ostais uudet siihen??? Jos kolvi pysyy kädessä niin siinä satasen pintaan.. jos ei, lasket uohon lisäksi musakaupan työt (20-50€). Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
oiva tumpeloinen 16.09.2006 16:12:27 (muokattu 16.09.2006 16:15:05) | |
---|
Paljonkos hyvät mikit suunnilleen maksais, jos ostais uudet siihen??? http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/152/274/ Tuosta vähän hintaesimerkkiä muutamillle mikeille. Dimarziota en ole tuohon hintaan suomesta huomannut uutena saavan, mutta käytettynä 150-200 euron haitariin vaihtuu kaikki kolme mikkiä. Siis Duncania ja DM:ää tarkoitan näillä hinnoilla. Putiikkimikit maksaa luonnollisesti enemmän ja merkittömät vähemmän. Armstrongilla on kuulemma todella hyviä mikkejä hintalaatu-suhteeltaan. Jos kolvi pysyy kädessä niin siinä satasen pintaan.. jos ei, lasket uohon lisäksi musakaupan työt (20-50€). Saat jo hetken metsästää, jos satkun pintaan meinaat kaikki kolme mikkiä vaihtaa. Tai en tiedä tarkkaa hintaa esim. KA:n mikeistä, mutta jos puhutaan "joka pojan" Duncanista ja DM:stä. Uutena ei taida minkään valmistajan settiä tuohon rahaan saadakaan. |
InYourFace90 16.09.2006 16:17:17 | |
---|
Ei ihan mahdu budjettiin, mutta ostan myöhemmin uudet jos ne todella ovat huonot. Up The Irons! |
saastara 16.09.2006 16:24:40 | |
---|
Ei ihan mahdu budjettiin, mutta ostan myöhemmin uudet jos ne todella ovat huonot. Ei noihin mikkeihin kannata ihan liikaa satsata välttämättä, ellei soundi ole muuten kunnossa. Ne ovat vain hienosäätöä soundissa.. Ikinä en ole törmännyt kitaraan jossa olisi ollut niin huonot mikit ettei niillä pysty vetämään vähintäänkin siedettävästi.. siinä rajalla kyllä käytiin kun noita halvempia LTD:n keppejä tuli koitettua. Tosin edellä mainitut kepit ovat omaan käteen niin susia soundinsa ja tuntumansa puolesta, että edellisen kommentin voi jättää ihan omaan arvoonsa.. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Ziggy Bubba 16.09.2006 16:43:58 (muokattu 16.09.2006 16:44:29) | |
---|
En kyllä suosittele uutena tuota ostamaan. Kannattaa katella periaatteessa samanlaisia rg570:sia vaikka torilta. Ainoa merkittävä ero on talla - molemmissa kylläkin hyvä. RG570 on varmaan yksi yleisimmistä kitaroista mitä käytettynä liikkuu. Mä ostin pari vuotta sitten torilta n. 10kk vanhan RG570:n (vielä vasuri) hintaan 590e. Ja tuosta saisin tarvittaessa omanikin pois aika mukavasti... Kannattaa vilkuilla. www.mikseri.net/sigkk My musique |
kesamieshartsa 16.09.2006 22:53:15 | |
---|
Itse pidän niitä hyvin toimivina kovilla säröillä. V7 ja V8 ovat melko, sanoisinko, tuhteja mikkejä, pelaavat vallanmainiosti mörinämenossa. Minulle ei kyllä natsaa yhtään kumpikaan noista mikeistä. Esim. voimasointujen soittamisessa itseä häiritsee juuri se että mikit eivät erottele hyvin vaan soinnut kuulostavat mössöltä. Kaikenlaiset lead kitaroinnit soitan kaulamikki ja yksikelainen yhdistelmällä, koska pelkkä kaulamikki kuulostaa jotenkin hengettömältä ja yksikelainen tuo siihen vähän lisää sitä "jotain". Tai sitten se on vaan soittajasta kiinni. |
Hössö 16.09.2006 23:09:09 | |
---|
Tai sitten se on vaan soittajasta kiinni. Niin, ja kai se myös riippuu kuulian korvasta, toinen tykkää muhkummasta jne... Itse pidän tuon kitaran saundista, luonnollisesti, enhän muuten sitä olisi hankkinut. Itselläni tuohon erottelevuuteen auttaa huomattavasti kompura, kannattaa ainakin kokeilla, ellet jo ole sitä tehnyt! |