Aihe: Marshall MS-4 Micro Stack
1 2
slowfinger
16.09.2006 13:07:17
1) siinä mun fenkussa on särö
2) just sen takia olen ostamassa pienempää koska se fenkku on aivan liian tehokas kotikäyttöön

Minkäslainen fender sulla on koti käytössä?
Tuo köyhää muusikkoa. Lahjoita rahaa. Tili numero on: 535854-240475
Chemo
16.09.2006 13:22:49

just sen takia olen ostamassa pienempää koska se fenkku on aivan liian tehokas kotikäyttöön

Eikö sitä voi soittaa hiljaa? Nimenomaan Fenkuista löytyy niitä vahvistimia jotka kuulostavat ihan hyviltä kotivolyymeillakin (sikälimikäli ei päätesäröä hae - mikä muutenkin harvemmin on se mitä 100 W Fenkuista halutaan).

PS. Olinkohan mä muuten mnetin historian eka joka rohkeni sanoa että MicroCuben voi jättää ostamattakin?
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
saastara
16.09.2006 13:30:31
PS. Olinkohan mä muuten mnetin historian eka joka rohkeni sanoa että MicroCuben voi jättää ostamattakin?

Etpä tainnut olla.. Kyllä tuolla joku rohkea veitikka siitä pari viikkoa sitten mainitsi.. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Tomtom
16.09.2006 13:55:05
Eikös toi oo kuitenkin ihan perus- transistorivahvistin? Kannattaisiko miettiä millä tuosta saa soittettavan soundin ulos, ehkä vaan säätämällä, ehkä vaikka kokonaan vahcvistimen vaihdolla tai ihan perus säröpedaalilla, jos kliini ei riitä.

Ihmetyttää miks tuollaista micro-stäkkiä edes valmistetaan. Väärinkäyttö soittokäytössä on kuitenkin kovin mahdollista tuommoisellakin koriste-esineellä.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
slowfinger
16.09.2006 13:58:30
Fender FM212R tarkasti ottaen, se estää hiljaa soittamisen että pienellä volumella tosta ei saa kunnon soundia irti

Transistori vahvistimessa ei voluumin vähyydellä pitäisi olla suurta merkitystä soundiin.
Tuo köyhää muusikkoa. Lahjoita rahaa. Tili numero on: 535854-240475
Da Make
16.09.2006 14:01:12
Transistori vahvistimessa ei voluumin vähyydellä pitäisi olla suurta merkitystä soundiin.

Kaiutin elementti ja sen herkkyys vaikuttavat aika ratkaisevasti millä volumilla soundi aukeaa.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
varakeef
16.09.2006 16:03:12
Onkos tuo se malli missä on se kantta avaamalla ja sulkemalla toimiva wah? :)

Sama mies, jep. Kun vielä näkisi sen akrobaatin, joka pystyy moisen operaation soittaessaan suorittamaan...
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
darrell
16.09.2006 16:23:26
Mulla on ollut joskus -89 tuosta Marsusta se versio ilman 'alakaappia'. Mun mielestä tuo Marsustäkki on dzoukkivahvistin, ja jos aikoo oikeasti soitella kotona, niin ei kannata ostaa.

Kieli poskessa kavereiden kanssa bileissä soitellessa oikein hyvä.
KaRa
16.09.2006 16:26:16 (muokattu 16.09.2006 16:26:36)
Fender FM212R tarkasti ottaen, se estää hiljaa soittamisen että pienellä volumella tosta ei saa kunnon soundia irti

Meikä vetelee tuolla samalla kerrostalossa. Kyllä mun mielestä saa ihan hyvin saundit irti pienemmälläkin volyymeillä... putkipeleissä voi olla vähän eri juttu.
Ja kun tuolla joku aikaisemmin joku sano särön ostamisesta, niin se tarkoitti, että kun tuossa on niin uskomattoman paska särö, niin että joku säröpurkki olis hyvä olla.
Voitte sponssata tilille: 115135-42345 :) Kaikki menee taatusti vain kitaroinnin edistämiseen!
saastara
16.09.2006 16:53:20 (muokattu 16.09.2006 16:54:37)
Kaveri soittelee tuolla aina aika ajoin koulussa välitunneilla.. Kyllähän siitä ihan persoonallisia murosoundeja irti saa. Eli ei se mikään täysin susi laitos ole.

Mutta tuolla hinnalla ei se kyllä kovin järkevä sijoitus ole.. Ennemin tuota minikuutiota tahi pikku-epiä testaamaan.. taikka sitten tuo aiemmin mainittu sikanekku.
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Tyfon
20.09.2006 13:27:05
Ihan kovat soundit tuosta micro stackista saa overdrive vai distortio pedaaleilla.
Vittu jee
pnorman
20.09.2006 14:44:41
Yksi tsekkaamisen arvoinen kotivahvari joka kulkeutuu mökillekin onVox:n uusi DA5 (paljon eri soundeja pikkupurkista). En ole soittanut mutta kuullut ääninäytteitä kylläkin.
Jäärä
20.09.2006 15:01:16 (muokattu 20.09.2006 15:01:28)
Mä oon miettinyt kans tuommoista micro stackia. Ihan vaan sellaista kännirämisyttelyä varten. Paljonko tommosesta lähtee täpöillä möykkää? Tuskin liikaa.

Mulla on sellanen puolistack samasta aiheesta. Täysillä siitä lähtee ihan sietämätön möykkä. Ja se soundi on semmosta honotusta, että paikat lähtisi hampaista, jos sellaisia olisi. niitä paikkoja siis.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Da Make
20.09.2006 15:06:12
Jos oikeasti hyvää pikkupikku vahvistinta halajaa kannattaa tutustua VOX DA5 pikkumallintavaan. Paljon paremmat kleanit ja kevyt rosot kuin Microcubessa mielestäni. Higain soundeista yksi oli myös varsin toimiva. Efektipuolelta löytyy kivasti lisämausteita, käyttökelposia asetuksia erityisesti Chorus + Delay, Comp(ressor), Reverb ja Delay. Äänen voimmakkuuttakin irtoaa kohtalaisesti, ja patterikäyttö optiona mahdollistaa trubaduuri sankaroinnit marketinkulmalla.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
zentinel
20.09.2006 15:11:37
Mulla on sellanen puolistack samasta aiheesta. Täysillä siitä lähtee ihan sietämätön möykkä. Ja se soundi on semmosta honotusta, että paikat lähtisi hampaista, jos sellaisia olisi. niitä paikkoja siis.

Sama loota on miulakii. Säröjä ei tahdo saada niillä äänenvoimakkuuksilla aikaan mitä kerrostalossa uskaltaa soitella. Enimäkseen rämpyttelen sillä RP-80:sen läpi huvikseni, johon tarkoitukseen se käy ihan hyvin.
ministeri
20.09.2006 15:23:36
Sama loota on miulakii. Säröjä ei tahdo saada niillä äänenvoimakkuuksilla aikaan mitä kerrostalossa uskaltaa soitella. Enimäkseen rämpyttelen sillä RP-80:sen läpi huvikseni, johon tarkoitukseen se käy ihan hyvin.

mulla on myös sellainen ms2. ostin sen pelkästään että on joku vahvari jonka saa kannettua mukanaan kun menee kaverin luokse rämpyttelemään. Sain sen kuitenkin 1/6 hinnalla jos vertaan micro cubeen. käytettynä siis.

Eihän siitä hyviä soundeja saa irti kirveelläkään mutta pieneen biisien katsomiseen riittää kun saa kuulumaan..Olen ylipäätään melko askeetikko soundien suhteen...

kotisoitteluvahvariksi en suosittele kenellekään. Yksin kun soittaa pitää soundin olla nimenomaan inspiroiva että jaksaa rämpätä.
Musanäytteessä The Lazy Whale demo! Tsekkaa!
duc
20.09.2006 15:44:24
Mullakin on sellanen halfstack ja aivan perseestähän se on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)