Aihe: Jeesiä kalvovalintoihin
1 2 3
Fuusiomiess
16.09.2006 14:25:25 (muokattu 16.09.2006 14:40:29)
Kiitti Niskis!

Kokeilin tuota narujuttua ja sillä oli jopa oikeasti merkitystä (Narut tuli virvelin mukana). Alunperin siinä oli semmoset muovinkankaiset liuskat, ne saattoivat jossain määrin painaa sitä kalvoa. Ambassador snare oli mulla alakalvoksi mielessä, mutta tuokin diplomat vois myös olla hyvä. Se on kai millin ohuempi vielä?

Muuten jos en väärin muista niin onko/oliko nimimerkillä Simbe täällä samanlainen virveli? Olisi kiva tietää mitä on mahtanut käyttää kalvoina.

Edit: Siis hups siis ei kai se voi olla milliä ohuempi...
Danko
16.09.2006 16:48:44

Edit: Siis hups siis ei kai se voi olla milliä ohuempi...

Elikkäs noi "mil":lit on tuuman tuhannesosia.
Mullo rakkauden viilis, menkää ja tehkää kaikki kansat minun rakkauden lapsiksini! -Juzzu
Simbe
18.09.2006 15:34:36
Muuten jos en väärin muista niin onko/oliko nimimerkillä Simbe täällä samanlainen virveli? Olisi kiva tietää mitä on mahtanut käyttää kalvoina.

Juu on, 5,5"x14" 8 -luginen malli.
Mulla oli siinä välillä evansin 200 semmonen opaque mikälie alakalvona. siinä oli semmonen karhea pinta ja se oli läpikuultava. Oli kyllä pirun herkkä, mutta ehkä hiukan soundi siitä oheni. Nyt on alkuperäistä vastaava hazy 300 ja yläkalvona muistaakseni remon ambassador. Just sitä aamulla hiplasin, mutta ei voi muistaa.

Se kuulosti niillä alkuperäisillä g1/hazy300 kalvoilla kyllä ihan hyvältä, en vaihtaisi. Ambassador on elävämpi, mutta Evansissa on enempi alapäätä. Napakampaan sointiin Power Center reverse dot toimi siinä hyvin.
Fuusiomiess
18.09.2006 17:06:09
Juu on, 5,5"x14" 8 -luginen malli.
Mulla oli siinä välillä evansin 200 semmonen opaque mikälie alakalvona. siinä oli semmonen karhea pinta ja se oli läpikuultava. Oli kyllä pirun herkkä, mutta ehkä hiukan soundi siitä oheni. Nyt on alkuperäistä vastaava hazy 300 ja yläkalvona muistaakseni remon ambassador. Just sitä aamulla hiplasin, mutta ei voi muistaa.

Se kuulosti niillä alkuperäisillä g1/hazy300 kalvoilla kyllä ihan hyvältä, en vaihtaisi. Ambassador on elävämpi, mutta Evansissa on enempi alapäätä. Napakampaan sointiin Power Center reverse dot toimi siinä hyvin.

Juu, mulla on se uudempi 10-luginen malli. En tiedä miten paljon ne kaksi lisälugia tuo erillaisuutta saundiin, mutta ihan pienimpiin kapulan iskuihin matto ei juuri reagoi. Siksi mietin että vaihtaisi vähän ohuempaan kuten vaikkapa siiihen diplomat 2-mil malliin. Yläkalvo nyt varmaakin vaihtuu joktap ambassadoriin.

Btw, kuinka kireällä olet pitänyt kalvoja? Ennen virvelissä on ollut prässi-vanteet, joten vielä on noiden valuvanteiden kanssa hieman säätöä, viritys on ihan erillaista. Kaikki tuntuu vaikuttavan enemmän kaikkeen.
Simbe
18.09.2006 17:12:33 (muokattu 18.09.2006 17:15:09)
Btw, kuinka kireällä olet pitänyt kalvoja?
Ton virvelin kanssa se on makukysymys, kaikki toimii.

Juu, mulla on se uudempi 10-luginen malli. En tiedä miten paljon ne kaksi lisälugia tuo erillaisuutta saundiin, mutta ihan pienimpiin kapulan iskuihin matto ei juuri reagoi.

En ole huomannut tuollaista reagointiongelmaa ainakaan. Aika paljon on kyllä saatavissa runkosointia soundiin, ehkä enemmänkin, jos vaihtaisi ne vanteet prässätyihin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)