Fender Stratocaster 16.09.2006 08:34:24 (muokattu 16.09.2006 08:34:57) | |
---|
niin, oon ollu aikeissa ostaa otsikon mukaisen vahvistimen, mitä ootte te mieltä, kannattaako ostaa? onko kellään kokemusta, onko hyvä soundi jne. kotisoittoon olisin ostamassa kun nyt ei oo kun yks 100w fenkku ja kun se on vähän turhan tehokas kotona soitella.. jos joku ei tiedä mikä vahvistin on kyseessä, kurkatkaapa tänne: http://www.thomann.de/thoiw3_marsha … sn=ba25e7060bf9413a085120b62a2339e4 |
Mikaelo 16.09.2006 08:43:02 | |
---|
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |
Fender Stratocaster 16.09.2006 08:47:02 | |
---|
olis meininki ostaa kuitenkin tommonen marsu... ei sillä etteikö micro cube olis hyvä... |
Mikaelo 16.09.2006 08:49:52 | |
---|
No jos meinaat sen ostaa niin miksi siten kyselet? Epäilenpä, ettet tuolle marsulle juuri suosituksia täältä saa. Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |
Ben_D 16.09.2006 08:55:03 | |
---|
No jos meinaat sen ostaa niin miksi siten kyselet? Siksi, koska tää on keskustelufoorumi, jonka luonteeseen kuuluu kyseleminen. http://www.fiercemetal.org |
Fender Stratocaster 16.09.2006 08:55:44 | |
---|
mulla on ollu micro cube ennen tota fenkkua ja tykkäsin kyllä kovasti siitä, selailin vaan thomannilta kaikkea mahdollista ja ihastuin tuohon... :D |
rainmaker 16.09.2006 09:05:38 | |
---|
Jos meinaat ostaa tuon hyllyyn koristeeksi, niin siihen tarkotukseen on mitä mainioin. Soittamiseen en tuota kyllä suosittele. Tietysti eihän tuollaselta vahvarilta voikaan odottaa mitään loistosoundeja, mutta silti. "Vegetaristi syö kasveja. Humanisti ihmisiä." -Roman Schatz |
Fender Stratocaster 16.09.2006 09:11:54 (muokattu 16.09.2006 09:12:29) | |
---|
ihan kotirämpyttelyyn tota olisin ostamassa kun ei tosta fenkustakaan mitään hyviä soundeja saa irti ku ei kotona voi soittaa niin kovaa että sais kunnon soundit... ton marsun hintakin on kyllä vähän mietityttänyt, voiko noin halvalla saada edes kelvollisen kotivahvarin? :D |
ReBeat 16.09.2006 09:18:07 (muokattu 16.09.2006 09:21:30) | |
---|
Kuiskausta kovemmalla volumella tuon soundissa korostuu exponentiaalisesti vaikutelma pienestä muovisesta rasiasta. Mielummin melkein soittelee akustisena niin kuulee vähän vivahteitakin. Fuzzin kanssa tuosta voi saada jotain ihan hyödyllistä kokeellisluontoista pierua ulos, mutta jos haussa on tavanomaisempaa kitarasoundia niin en suosittelis. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Mikaelo 16.09.2006 09:21:07 | |
---|
ton marsun hintakin on kyllä vähän mietityttänyt, voiko noin halvalla saada edes kelvollisen kotivahvarin? :D Älä pistä rahojasi tuohon, ihan aikuisten oikeasti. Se olisi yksinkertaisesti tyhmää. Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41 |
koponen 16.09.2006 09:24:32 | |
---|
Tuo microstack on ihan lelu sellaiselle kitaristille jolla on jo kaikkea. Ei missään tapauksessa kannata ostaa miksikään treenivahvariksi. Microcube sen sijaan on loistava peli ja toimii tuon marsun tavoin myös pattereilla. http://nationalpriorities.org/index.php?option=com_wrapper&Itemid=182 |
Mä oon miettinyt kans tuommoista micro stackia. Ihan vaan sellaista kännirämisyttelyä varten. Paljonko tommosesta lähtee täpöillä möykkää? Tuskin liikaa. |
Kumiankka 16.09.2006 10:09:37 | |
---|
http://www.spelektroniikka.fi/ Tuolla on juuri nyt etusivulla mainos "älyttömän kiva minivahvistin". Marshallin ja Fenderin hintaan verrattuna jonkin verran edukkaampi, niin että kännihakuiselle jää vielä kaljaan ja kapakkaan muutama seteli taskuun. Muoto muistuttaa etäisesti taskumattia, mikä lisännee suosiota alkoholin käyttäjien keskuudessa. 50 ja 30 euroakin on iso raha, kun laskee mitä se on mummoina ja vertaa mitä muuta siihen hintaan voi saada. Vaikka olisi kuinka kivan näköinen vekotin, ei sillä mitään tee jos saundi on kuraa. Viisas ottaa kaljaa vain sen verran etä itsellä on kivaa ja sijoittaa rahat vaikka johonkin mallintavaan vehkeeseen. Tai sitten kolvaa LM386 piirin ympärille omatekoisen minivahvarin. Vaikka rahaa ja aikaa menee enemmän kuin kaupasta ostettuun niin ainakin on kivaa ilman kaljaa jonkin aikaa (aivot ja kroppa hyötyy) ja jos hyvän kajarin laittaa niin ääni on jopa parempi kuin kaupan vastaavissa minivahvistimissa. |
Fender Stratocaster 16.09.2006 10:40:53 | |
---|
tuo vahvistin olis ihan semmoseen kotirämpyttelyyn, ei tosiaankaan mihinkään treenaamiseen :D |
Tietysti Pauligin 16.09.2006 11:26:34 | |
---|
tuo vahvistin olis ihan semmoseen kotirämpyttelyyn, ei tosiaankaan mihinkään treenaamiseen :D Haluatko koristeen vai hyvät soundit? Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Chemo 16.09.2006 11:31:42 | |
---|
tuo vahvistin olis ihan semmoseen kotirämpyttelyyn, ei tosiaankaan mihinkään treenaamiseen :D Mulla on tuommoinen, enkä suosittele. Paitsi jos olet hakemassa: a) pilailuvälinettä b) koriste-esinettä. Noissa asioissa se on ihan hyvä. Muuten ei. Itse asiassa, mä soitan paljon mieluummin ihan ilman mitään, kuin jonkun halpisvahvistimen kanssa. Ja tää koskee myös MicroCubea (kyllä, olen testinyt sellaisen). Mun mielestäni olisi järkevämpää ostaa esim. joku särö sen Fenkkusi kaveriksi, ja soittaa sitten sillä. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Ben_D 16.09.2006 11:39:19 | |
---|
(Jos omistat tietokoneen niin) Mun mielestä järkevintä on ostaa Line 6 GuitarPort ja unohtaa noi matopurkit; niin MicroCube kun Marshallin ministäkki....Marsun MG-15 mikrostäkki onkin sitten jo asia aivan erikseen. http://www.fiercemetal.org |
varakeef 16.09.2006 11:40:00 | |
---|
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Quu 16.09.2006 12:32:29 | |
---|
|
Fender Stratocaster 16.09.2006 12:40:50 | |
---|
Mun mielestäni olisi järkevämpää ostaa esim. joku särö sen Fenkkusi kaveriksi, ja soittaa sitten sillä. 1) siinä mun fenkussa on särö 2) just sen takia olen ostamassa pienempää koska se fenkku on aivan liian tehokas kotikäyttöön |