Aihe: Line6 FlextoneII :sta ostamassa.
1 2
Veco
31.10.2003 18:27:53
Oon ostamassa tommosta 60 vattista 300 eurolla.
Mitä sanotte, kannattaako? Tuleeko rahalle vastinetta?
Tietysti ensin kokeilen, mutta mitä ite ootte maksanu tosta,
jos jollain on tommonen?
Oot siinä iässä että luulet vaan.
Fortune
31.10.2003 20:09:49
Tuohon hintaan joo. Mieluummin kyllä etsisin sen plussan, että saa lisäkaapin kiinni.

Nuo tuppaavat vähän kyykistymään luukutettaessa, ainakin ykkössarjalainen.
Look behind you, a three-necked guitar!
Sarjakuvaa?
Niskamies
31.10.2003 22:29:00
suht. halpahan toiki on. voi sitte jättää kotiin treenivahvariks ku hommaa uudet (lue:paremmat) kamat.
Hanki presari ja ole tosimies!
Jaffe
01.11.2003 09:01:52
jos soittelet ittelles niin osta pois kivapeli. Reenikämpälle sitä onkin sitten turha viedä.
"Jollette itse osaa arvostaa itseänne (mm. rahallisesti), niin kuinka kuvittelette, että muutkaan osaavat?" Pyydä keikkapalkkaa niin paljon, ettei v-ta
madu
01.11.2003 11:03:32 (muokattu 01.11.2003 11:04:08)
jos soittelet ittelles niin osta pois kivapeli. Reenikämpälle sitä onkin sitten turha viedä.

Jos löydät plussan niin kannattaa ottaa semmonen lisäkaapilla niin riittää treeniksellä isommassakin luukutuksessa. Mulla on ollu aiemmin mono flex II ja kyllä tuo Plus on ihan eri jos haluaa treenikämpällä soittaa.
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
Veco
01.11.2003 11:44:16
Mä en muuten tiiä onko se plussa vai ei. Bändihommiin
tota olisin just hommaamassa, pitäis sit varmaan vetää PA:n
kautta. Onko se tosiaan niin hiljanen kapistus? Ku mun vanha
40 vattinen valvestate huutaa niin saatanan lujaa. No se kyllä
toimii eri periaatteella, mutta onko niissä silti niin kova ero?
Oot siinä iässä että luulet vaan.
Fortune
01.11.2003 13:44:09
Mä en muuten tiiä onko se plussa vai ei. Bändihommiin
tota olisin just hommaamassa, pitäis sit varmaan vetää PA:n
kautta. Onko se tosiaan niin hiljanen kapistus? Ku mun vanha
40 vattinen valvestate huutaa niin saatanan lujaa. No se kyllä
toimii eri periaatteella, mutta onko niissä silti niin kova ero?

Ei se hiljainen ole, mutta jotkin yksilöt tekevät tietyn pisteen jälkeen sitä, että soundi menee tukkoon sillälailla ikävästi.

Sen, onko se plussa vai ei, näet helposti siitä, onko vehkeessä liitäntä lisäkaapille.

Mutta minä kyllä tuohon hintaan ostaisin ehkä ilmankin, nyt kun tarkemmin mietin, on aika edullinen.
Sarjakuvaa?
Jaffe
01.11.2003 13:45:48
kyllä siitä meteliä lähtee mut menee vähä mössöksi se ääni suuremmilla voluumeilla.

ja mun flextone teki kaikkia tietokonemaisia ketkuja...
"Jollette itse osaa arvostaa itseänne (mm. rahallisesti), niin kuinka kuvittelette, että muutkaan osaavat?" Pyydä keikkapalkkaa niin paljon, ettei v-ta
skebajaba
01.11.2003 14:12:09
mua on kans ruvennu nyt himottamaan englin nupit ja kotiin joku line6...
pitäisköhän mennä kyselemään jos joku haluis ostaa hagströmin vahvarin...
-hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!-
BaariMikko
01.11.2003 14:20:49

ja mun flextone teki kaikkia tietokonemaisia ketkuja...

Oma harrastaa mm. seuraavaa: kun ensin virittää kitaraa mittarilla ilman volaa, ja sitten palaa normaalitilaan ja lyö volapedaalin taas pohjaan, sieltä pukkaakin viritysmittariin soitettuja ääniä delaytyylisesti. Keikalla ikävää.

Mutta kolmellasadalla, osta pois. Saat vehkeen, joka osaa kaikkea vähän muttei mitään loistavasti.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
askomiko
01.11.2003 15:54:19
Oma harrastaa mm. seuraavaa: kun ensin virittää kitaraa mittarilla ilman volaa, ja sitten palaa normaalitilaan ja lyö volapedaalin taas pohjaan, sieltä pukkaakin viritysmittariin soitettuja ääniä delaytyylisesti. Keikalla ikävää.

Onko soundissa delay päällä? Tuohon hintaan Flextone on oikein hyvä ostos. Sillä pärjää pitkälle. Mulla tosin oli XL, mutta ei se niin nuukaa ole..
skebajaba
01.11.2003 18:02:59
onko noi spiderit millaisia?
ei oo uutenakaan kalliita tuolla tkaupassa.
aattelin et koti vahvariksi oisko ok?
ei oo yhtään tietoo noista line6 tuotteista, mut ruvennu mielenkiinto heräämään noita kohtaan.
Niskamies
01.11.2003 20:26:44
onko noi spiderit millaisia?
ei oo uutenakaan kalliita tuolla tkaupassa.
aattelin et koti vahvariksi oisko ok?
ei oo yhtään tietoo noista line6 tuotteista, mut ruvennu mielenkiinto heräämään noita kohtaan.

ihan ookoo on. meiän koulussa on tommonen. parempi ku laneyn tf200. meillä on siis 2*12, ja ihan tarpeeksi lähtee ääntä.
Hanki presari ja ole tosimies!
skebajaba
01.11.2003 22:35:42
ihan ookoo on. meiän koulussa on tommonen. parempi ku laneyn tf200. meillä on siis 2*12, ja ihan tarpeeksi lähtee ääntä.

ois kova kotona ku ois niin paljon eri soundeja.
en jaksa enää noista multiefekteistä innostua.
missäs noita myytiin helsingissä?muistan et jossain kaupas näin mut mikähän se nyt olikaan?
kalkkuna
01.11.2003 22:51:15
ois kova kotona ku ois niin paljon eri soundeja.
en jaksa enää noista multiefekteistä innostua.
missäs noita myytiin helsingissä?muistan et jossain kaupas näin mut mikähän se nyt olikaan?

Soundatalla saattaisi olla spideri, soundata sijaitsee hämeentiellä Helsingissä Hobby hallin vastapäätä, tuolla osoite:

www.soundata.fi
skebajaba
01.11.2003 22:52:34
Soundatalla saattaisi olla spideri, soundata sijaitsee hämeentiellä Helsingissä Hobby hallin vastapäätä, tuolla osoite:

www.soundata.fi

pitänee käydä joku päivä tutustumassa
BaariMikko
13.11.2003 22:36:43

Onko soundissa delay päällä?

Eipä ole ei, sehän tässä outoa onkin.
Korkeampien voimien väliintuloa odotellessa asioita voi ajaa myös itse.
Kaljakorin virittämisen kanssa pitää olla huolellinen. Kaljakori viritetään A:han. Jos viritystouhu menee liian pitkälle, ollaan jo AA:ssa.
Da Make
14.11.2003 15:03:59
pitänee käydä joku päivä tutustumassa

Deluxe Musicissakin on, ja ne taitaa olla oikein maahan tuojia tai jotain, ainakin niillä on siellä usein jotain Line6 häppeninkejä. Kannattaa meiluummin mennä DLX:ään.
Fortune
14.11.2003 20:05:26
Mä ostin tossa peavey calssic vt seriesin ja sen jälkeen menin koittaan tota flexiä nii hohhoijjaa.. Minä vaan sanon että älä osta tota.

Laitteet tulee suhteuttaa tarpeen ja lompakon mukaan.
Sarjakuvaa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)