Aihe: apua kaivataan
1 2
Jupi57
15.09.2006 21:13:55 (muokattu 16.09.2006 08:29:29)
Videolla oli Paisteen chinoja ja peltejä, ehkä niitten mallistosta löytyisi.

Tsekkaa sarjoista Traditional, 2002 ja Signature. Noista Traditional oli mun mielestä lähinnä, mutta se voi olla liian hiljainen. 18" - 20" Noista ääninäytteistä Signature kuulostaa siltä, millainen toi mulla myynnissä oleva 20" Zilkku suunnilleen on.

Voi kai tänne lisätä periaatteella "ei ainakaan tämä"

En ole eri mieltä Simben kanssa, mutta minulla oli tuollainen 20 " Signature. Se kuulosti yleisölle akustisesti (testattiin toisen rumpalin kanssa) huomattavasti paremmalle kuin itselle. Silti myin sen ja muutkin edit: chinat.

Paitsi

Kurioteetiksi olen jättänyt edit: elvistelyyn UFIPin 20" Class-sarjaisen Fast chinan (1300 g), jossa on tosi pitkä matala "jälkiwash", itse piiskausääni on kuten tyyppimerkintä kertoo herkästi syttyvä, nopea ja voimakas . Tämä on siis toinen jota en suosittele tähän tarpeeseen.
Strumbali
15.09.2006 21:27:06 (muokattu 15.09.2006 21:27:48)
Se kuulosti yleisölle akustisesti (testattiin toisen rumpalin kanssa) huomattavasti paremmalle kuin itselle. Tämä on muuten hyvä testi, kun sattuu kohalle mahdollisuus. Omista symbaaleistaan kuulee ihan uuden puolen ;). Itse keskustelusta olen komentit lukeneena ulalla...
ettäjotta
savopie
16.09.2006 14:28:34
Mun on pakko sano, vaikka tää meneekin taas oman pellin kehumiseksi, että olen ollu tosi tyytyväinen omaan alchemy 18" chinaani, sen laittaa ständii melko tiukalle kiinni, ja saundi on siinä.. Aika tumma se on kyllä, mutta en tiiä onko tarpeeksi, mulla on myös wuhanin 12" china, ja seki on jo tosi tumma, joten ehkä budjettimielessä sitä merkkiä suosittelen.!

Kannattaa käydä testaamassa wuhaneita, samassa koossakin saattaa olla tosipaljon eroja, ja mieleisiä peltejäkin löytynee. Tuumakokona 18" on mielestäni paras.
Pietu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)