Aihe: Radio Birdman suomeen?
1 2
mårran
31.08.2006 20:53:01

aijai, pakko jotenki vääntäytyä tonne! makso mitä makso!
Pitäkää tempo nopeana
Charger
31.08.2006 23:40:34
Ootteko jo uuden levyn hommannu? Hain Zeno Beachin keskiviikkona Jäänsärkijästä, ei ole oikein vielä ehtinyt syventyä niin paljoa että voisi sanoa jotain kommenttia... paitsi että tuli mieleen New Christs paikoittain.
Feggy
01.09.2006 10:26:51

Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1
DoThePop
01.09.2006 21:46:54
Itse olen tykästynyt tuohon uuteen Radio Birdman levyyn todella paljon.Pitkästä aikaa tuli oikein kylmät väreet kun pärähti ensimmäinen biisi soimaan.Niin hillitön fiilis oli saada uutta Radio Birdman matskua soittimeen.Käsittämättömän hienon levyn ovat tosiaan pukanneet ulos.Levy on vieläpä erittäin tasainen paketti.Yksikään biisi ei hyppää silmille.Vaan jokainen kappale on tosiaan erittäin hyvä.En ala vertailemaan tätä levyä entisiin julkaisuihin.Mutta ei tää ainakaan häpeä niiden rinnalla.Mä luulen että tästä tulee samanlainen kesto suosikki omien levyjen joukossa.Jos mahdollista niin odotan Tavastian keikkaa entistä enemmän.Tätä on musiikki diggailu parhaimmillaan.Iso mies menee lähes sanattomaksi!
Charger
15.09.2006 10:11:07
Tänään sitten Tavastialle!

Ye Hup!
M.Paisley
15.09.2006 17:39:34

Yeah! Showtime 22.30

Siis Moseksilla?
Circusfolkilta uutta materiaalia, www.myspace.com/circusfolkband
Feggy
15.09.2006 18:02:33 (muokattu 15.09.2006 18:04:32)

Siis Moseksilla?

En ole muuten varma. Luulen niin.
Kuuntele ja kommentoi Lockmania
Teuvo Loman euroviisuihin-kerho#1
DoThePop
16.09.2006 10:13:06
Heitti muuten Radio Birdman todella upean keikan.Tosi energinen setti ja bändi soitti erittäin tiukasti.Soundi puolikin oli hyvin balanssissa.Ainakin tuossa salin keskivaiheilla pystyi nauttimaan musiikista todella hienosti.Hienosti oli kasattu myös settilista.Todella mukavaa kun soittivat useita biisejä myös uudelta levyltä.Pikkuisen enemmän olisi saanut olla porukkaa paikalla.No kaikki ei tajua edellenkään hyvän musiikin päälle.Ehdottomasti yksi tärkeimpiä live keikkoja mitä olen nähnyt.Radio Birdman on vaikuttanut kuitenkin mun musiikki makuun erittäin paljon.Oli tosi upeata päästä vihdoinkin todistamaan bändin energia myös livenä.
Moses Hazysta ei ole paljon sanottavaa.Keikka oli erittäin tylsää katsottavaa.Bändillä ei ole biisejä,karismaa eikä oikein mitään muutakaan.Pelkkä kohkaaminen lavalla on todella puuduttavaa katsottavaa.Tällä bändillä tuskin tulee olemaan mitään annetavaa meikäläiselle tulevaisuudessakaan.Harmi kun Bellrays ei tullut Tavastialle lämppäriksi Radio Birdmanille.
Charger
16.09.2006 11:22:16
Jumalauta mikä keikka! Oli aluksi hieman epäilyksiä, että pystyykö setät täyttämään kaikki ne odotukset mitä tuolta bändiltä toivoo. Ja siinä vaiheessa kun eka biisi, "Burn My Eye '78", pärähti liikkeelle hurjalla vauhdilla, homma oli aivan selvää pässinlihaa. Bändi suolti lähes kaikki vanhat hitit, etenkin "Hand of Law", "Smith & Wesson Blues" ja "More Fun" olivat sitä mannaa korville. Uudet biisit toimivat myös mainiosti livenä. "Search & Destroy" sai porukan aika banaaneiksi keikan loppuvaiheessa. Bändi oli kovassa vedossa, uusi jannu sopi hyvin rumpujen taakse (vaikka Ron Keeley onkin se ainoa oikea) ja Jim Dickson oli kuin olisi aina soittanut bändissä. Harmi että Dr. Gonzo oli sijoitettu niin taakse koskettimineen. Yleisöäkin oli mielestäni ihan mukavasti, vaikka aluksi sen määrä hieman huolestutti. Ainakin kaikki keikalla olleet näyttivät tietävän mistä on kyse. Koskas seuraavan kerran? Toivottavasti ei ainakaan 28 vuotta tarvi odottaa.
Feggy
16.09.2006 19:45:19

Komeaa oli ja kyllä nyt kelpaa.
minidriver
16.09.2006 21:09:09

Minulta pisteet Moses Hazy:lle.
no en tiätenkää oo!
Feggy
18.09.2006 14:43:44

Minulta pisteet Moses Hazy:lle.

Keikkajärjestäjän mukaan Moses Hazy sai suorastaan hehkutusta Radio Birmaneiltä. Kehuivat kilpaa ja pitivät bändiä mielenkiintoisena.
erikiva
18.09.2006 15:39:35
Kolmatta kertaa mooseksen näin ja aina on meno yhtä hilpeää, pojot tästäkin kerrasta. Birdman ylitti kyllä livenä kaikki odotukset, vaikka ne korkealla olikin. Jösses, melkonen pamaus! Settilistakin oli mukava muisto keikasta..
How could I care?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)