Magiz 14.09.2006 12:46:08 | |
---|
vasta kun arse on pukamilla, on jotain aitoa valittamisen aihetta. :D no ei, hyvä konsti hikoilun vähentämiseen on elää musiikin mukana. nousta vaikka biisien välissä vähän seisomaan ja muutenkin liikutella sitä omaa pientä sieväänsä siinä penkin päällä. suorat housut tottakai hiostavat, mutta niitäkin voi leyhytellä jotta pahin kuumuus kaikkoaisi. ajatelkaa persiinne parasta. sivelkää vaikka kylmävoidetta poskiin ennen soitteluiden alkua, luulisi auttavan.. :D Keep it Fresh |
Deino 14.09.2006 14:17:35 | |
---|
nousta vaikka biisien välissä vähän seisomaan ja muutenkin liikutella sitä omaa pientä sieväänsä siinä penkin päällä. Nämä puheet voi jättää sinne siviiliin. |
moderndrummer88 14.09.2006 16:05:19 | |
---|
Toisaalta mulla on aika huono kunto, joten hissuttelussakin tulee hiki. Muttei sinne. :) Ihme mies! Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
markkuliini 15.09.2006 01:11:17 (muokattu 15.09.2006 01:17:15) | |
---|
Ihme mies! Tästä voimme päätellä että: ET OLE MIES Päättäkää nyt jo... Kaikkia miehiä vaivaa PEHI (siis pershiki) se kuuluu miehen ominais luonteeseen ja on osa miehen ominais hajua.... Jos tää ajatus saa elämän tuntumaan helpommalta niin vaikka sitten niin. Buahaha. Mun teoria taas on se että ihminen hikoaa sieltä missä sen aivot on. Mä tuppaan hikoamaan päänalueelta. Miksköhän naiset ei muuten koskaan haise hieltä...? www.vasamayhtye.com |
Bobana 15.09.2006 07:27:10 | |
---|
Tässä se nähdään ketä hiplaa ja ketä oikeesti soittaa niitä kippojansa. Eikä meinannu sitä että hakataan kalvot kraatereille vaan sitä että vedetään muutakin kun kakkosnelosta koko biisi. Noniin. Kunnostahan se myös on kiinni. -A.J.A.F.- (Ass Juice assosiation finland) Hyhh kun menee anaaliksi koko touhu... Sex, choppers and rock´n roll!!! |
Vic Firth 15.09.2006 07:55:47 | |
---|
Miksköhän naiset ei muuten koskaan haise hieltä...? Juhtuisiko siitä, että naiset jaksavat huolehtia ulkoisesta hygieniastaan? Käyttävät antiperspirantteja ja jos hikoavat, niin siistiytyvät. Nehän on naisia.. Ei ne haise! :D Anteeksi.. Mihin vittuun mä jätin sen etutomin?? |
Jupi57 15.09.2006 09:34:12 | |
---|
Miksköhän naiset ei muuten koskaan haise hieltä...? Tules käymään meillä... Ei vaineskaan. Olisiko se kemiasta/biologiasta kiinni. Mies (hetero) kokee naisen tuoksun, ehh.. kutsuvana. Aiheeseen |
markkuliini 15.09.2006 11:35:21 | |
---|
Tässä se nähdään ketä hiplaa ja ketä oikeesti soittaa niitä kippojansa. Eikä meinannu sitä että hakataan kalvot kraatereille vaan sitä että vedetään muutakin kun kakkosnelosta koko biisi. Noniin. Kunnostahan se myös on kiinni. -A.J.A.F.- (Ass Juice assosiation finland) Hyhh kun menee anaaliksi koko touhu... Eli ne jotka ei hiplaa, hikoaa perseestä, ja jotka hiplaa, ei hikoa perseestä? ...just. www.vasamayhtye.com |
Eli ne jotka ei hiplaa, hikoaa perseestä, ja jotka hiplaa, on perseestä? ...just. Näin :) Miksikö naiset ei hikoa ? No haluaisitko sänkyysi naisen joka hikoilisi kuin sikä ja haisisi pahalta ? Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
markkuliini 15.09.2006 12:45:18 | |
---|
Miksikö naiset ei hikoa ? No haluaisitko sänkyysi naisen joka hikoilisi kuin sikä ja haisisi pahalta ? En tietenkään, mutta eihän tuo nyt suoranaisesti oikein vastannut kysymykseen. "Mun teoria taas on se että ihminen hikoaa sieltä missä sen aivot on. Miksköhän naiset ei muuten koskaan haise hieltä...?" Jengiltä meni tämä mun aiempi hienovarainen vihjaus naisten aivottomuudesta hieman ohi... No helmiä teille vaan... hehehee
www.vasamayhtye.com |
HeavyMachinery 15.09.2006 13:03:36 | |
---|
En tietenkään, mutta eihän tuo nyt suoranaisesti oikein vastannut kysymykseen. "Mun teoria taas on se että ihminen hikoaa sieltä missä sen aivot on. Miksköhän naiset ei muuten koskaan haise hieltä...?" Jengiltä meni tämä mun aiempi hienovarainen vihjaus naisten aivottomuudesta hieman ohi... No helmiä teille vaan... hehehee Ymmärsin toki sen mutta olisin myös mollannut itseni jos olisin vastannut kysymyksiisi. Aivoni ovat mahassa vaikka hikoilen perseestä.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
GroundZero 15.09.2006 13:10:04 | |
---|
Mulla hikoaa ainakin joka paikka ja erityisesti takapuoli. Keikan jälkeen on pakko päästä suihkuun ja vaihtamaan keikkavaatteet, koska kroppa valuu hikeä noronaan. Kalsarit läpimärät, samoin paita ja verkkarit...noh, tietysti musiikkityylillä on vaikutusta. Jos jazzia vetelee niin ei ongelmia ehkä ole, mutta jos musiikki on yhtään fyysisempää, niin hiki lentää. |
gulfstream650 15.09.2006 21:48:55 | |
---|
Eli ne jotka ei hiplaa, hikoaa perseestä, ja jotka hiplaa, perseestä? ...just. Näin :) Miksikö naiset ei hikoa ? No haluaisitko sänkyysi naisen joka hikoilisi kuin sikä ja haisisi pahalta ? Naiset eivät hikoile eivätkä tytöt kakkaa. Ne ovat kaksi faktaa. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Jupi57 15.09.2006 23:24:55 (muokattu 16.09.2006 08:13:10) | |
---|
Naiset eivät hikoile eivätkä tytöt kakkaa. Ne ovat kaksi faktaa. Tules kertoon ne mun vaimolle, kiitos No haluaisitko sänkyysi naisen joka hikoilisi Kyllä ne mun kanssani hikoovat : ) |
gulfstream650 16.09.2006 13:24:53 | |
---|
Kyllä ne mun kanssani hikoovat : ) Mun kanssa hikeentyvät. Svengaa kuin saksanhirvi. |