p130 14.11.2003 13:27:14 | |
---|
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5788230 Tuollaisesta tein korkeimman tarjouksen. Aika edullinen vaikka makaroni-kaurapuurolinjalla joutuneekin hetken verran viettämään. Saas nyt vain nähdä tuleeko ongelmia myyjän kanssa.. tuota kauppaa kun tarkemmin katsoo niin hieman epäilyttää. No, asia selvitetään!! Ei ole vielä tietoa haenko vai meneekö matkahuoltohommiksi. Jos matkahuolto niin pitänee saada lappuihin tekstit että tavaran saa tarkastaa ennen lunastusta. Fox, Gypsy & muut asiantuntijat. Mitä pitää/kannattaa katsoa varmistaessaa tällaisen aitoutta? Varsinkin jos se on tehtävä pikaisesti. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Jarski 14.11.2003 13:32:43 | |
---|
Ainakin sarjanumeron perusteella voit tehdä päätelmiä...täällähän on Faq-aiheesta. Itse otin yhteyttä aikoinaan Gibsonin customertukeen ( www.gibson.com). Älä missään tapauksessa osta näkemättä! |
Älä missään tapauksessa osta näkemättä! No en varmasti!!! Sarjanumero on toisaankin yksi, mutta onko muita erityisiä yksityiskohtia jotka kannattaa tarkastaa? Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kalkkuna 14.11.2003 14:26:29 | |
---|
Joo, saattaa ongelmia tulla ton myyjän kanssa kun ei ole suomalainen, sain tolta yhden viestin, ei edes englanniksi selvää kirjoita. Ja tietenkin tuon arvoinen soitin pitää tsekata ennen kauppaa! |
JuSu 14.11.2003 14:39:40 | |
---|
Joo, saattaa ongelmia tulla ton myyjän kanssa kun ei ole suomalainen, sain tolta yhden viestin, ei edes englanniksi selvää kirjoita. Samaa pelkään minä, kantsii olla varovainen... Ehkä suomenruotsalainen? Muutenkin melkoisen epämääräinen homma, myyjällä negatiivinen palaute, ja kummasti on samansuuntainen tunnus tuolla henkilöllä, joka on ekan huudon tehnyt... Ettei vaan olisi kaveri itse yrittänyt hilata hintaa ylöpäin? Rohkea mies olet, itse olisin tuon kiertänyt kaukaa. Älä nyt uniasi kuitenkaan menetä, vaikka uhkakuvia maalailenkin. Malttia ja varovaisuutta, kyllä asiat lutviutuu. JuSu |
p130 14.11.2003 14:51:24 | |
---|
Samaa pelkään minä, kantsii olla varovainen... Ehkä suomenruotsalainen? Muutenkin melkoisen epämääräinen homma, myyjällä negatiivinen palaute, ja kummasti on samansuuntainen tunnus tuolla henkilöllä, joka on ekan huudon tehnyt... Ettei vaan olisi kaveri itse yrittänyt hilata hintaa ylöpäin?
Epäilen pahasti, että joko itse tai sitten "sukulainen" yritti hintaa nostaa. Mutta banniahan tuo toinen noista saikin huuto.netissä. Suomenruotsalainen se myyjä ilmeisestikin on. Tarkoitus on todellakin katsoa tarkkaan ettei tule kusetetuksi. Oikeastaan jo ihan piruuttaankin pitää tarkastaa miten tässä käy. Senttiäkään en anna ennen kuin olen kitaraa kädessäni pitänyt ja todennut kaiken olevan ok. Vajaat 1600€ ei ole mitenkään paha hinta historic collection Gibsonista jos kaikki sujuukin hyvin. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
askomiko 14.11.2003 14:59:09 (muokattu 14.11.2003 15:00:16) | |
---|
En missään nimessä lähtisi maksamaan tai ottamaan matkahuoltona tai postipakettina. Hakemaan itse, se on ainoa vaihtoehto. Minä olen kahdesti ajellut 1000km päivän reissulla kamiksia hakemassa, enkä ainakaan tuossa tapauksessa edes harkitsisi muuta. Nerokasta, miinuspalaute:" ei maksanut", vastaus:" en maksa ennenkun saan tavarat." :P |
JuSu 14.11.2003 15:15:25 | |
---|
. Nerokasta, miinuspalaute:" ei maksanut", vastaus:" en maksa ennenkun saan tavarat." :P Heh. Onkos joku myy törmännyt tähän ainakin newseissa pyörineeseen audiopätkään: Joku juniori oli Huuto.netissä huutanut itselleen kitaran. Kuinka ollakaan, isukki oli ottanut myyjään yhteyttä ja puhelinvastaajaan varoitellut lähettämästä mitään kitaroita, haukkunut lapsiinsekaantujaksi ja ties miksi alaikäisten huijariksi, uhannut vielä väkivallalla tyyliin "minä kyllä tunnen ihmisiä jotka...". Laittoi oikein vihaksi. Jos itse olisin ollut myyjän asemassa, niin toki kaupat olisi voitu mainitunlaisessa tilanteessa perua, mutta jos noin aletaan aukoa päätä, niin perkele. Mitähän laki sanoo moisesta uhkailusta ja solvauksesta? Lieneekö sitten tositapaus koko homma loppujen lopuksi, sitä en tiedä. JuSu |
moikki 14.11.2003 16:01:45 (muokattu 14.11.2003 16:02:19) | |
---|
Minä huusin kerran 150€ digitaalisen 16 raita nauhurin. Soitin sitten myyjälle ja kävi ilmi että hän oli ulkomaalainen ja rupesi väittämään että mun veli on hakenut sen laitteen että laita rahat tilille. Muuten ihan hyvä mutta mun veli oli sillon 13 ja asutaan täällä kuopion suunnalla ja vehje oli myynnissä helsingissä. Onneksi en laittanut rahoja ennen soittoani. Että kyllä ne siellä yrittää kusettaa. Edit: Siis soitin koska hinta oli aika epäilyttävän alhainen. Let`s rock like fuck! by Mike Monroe |
Jytäurpo 14.11.2003 16:20:33 | |
---|
|
kalkkuna 14.11.2003 16:28:55 | |
---|
Jaa että vielä oikein närpiö, kas kun ei korvatunturi. |
Bluesmies 14.11.2003 17:12:17 | |
---|
Käykää kuuntelemassa uus biisi demostudio-palstalla!!!! |
fox 14.11.2003 17:18:55 | |
---|
Tarkoitus on todellakin katsoa tarkkaan ettei tule kusetetuksi. Oikeastaan jo ihan piruuttaankin pitää tarkastaa miten tässä käy. Senttiäkään en anna ennen kuin olen kitaraa kädessäni pitänyt ja todennut kaiken olevan ok. Vajaat 1600€ ei ole mitenkään paha hinta historic collection Gibsonista jos kaikki sujuukin hyvin. Gypsynkin vastausta ko.hommaan kaipaan, mutta kuten Askomiko tolkun kaverina jo totesi, kannattaa ehken käydä tsekkaamassa ja samalla euroja lukea. Hinta ei ole ollenkaan paha... Jaa-a mitäs tuosta nyt sitten sanois, sarjanumero, kun kyseessä on historic reissue, täytyypi olla muotoa 7-xxxxx ja leimattu, ei stanssattu. Tietty kaikki muutkin seikat kannattaa tsekata, mikit ja rautatavara.. En ole käyny tuota Huuto.netin linkkiä kattomassa, mutta ei se mun mielestäni kauhea ongelma ole jos ei oo hirveesti miinusta, eihän se tarvii kuin jonkun kanssa on menny "sukset ristiin" ja se on sitte antanut palautetta kovalla kädellä. Jatketaan ihmeessä juttua, tosin täytyy tässä vähän käydä treeniksellä.... |
kupteri 14.11.2003 17:20:57 | |
---|
Jaa että vielä oikein närpiö, kas kun ei korvatunturi. Eikös Närpiö (Närpes) ole hyvin pitkälti ruåtsinkielistä aluetta, saattaapi selittää hoono soomeen. |
p130 14.11.2003 17:21:53 | |
---|
Tolla kaverilla on näköjään kaks noita kitaroita http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=5788398 Kyllä tää nyt vähän haiskahtaa... Kaskas... Hassua... Epäilenpä että kun tämä nyt kouluista puhuu niin kotonansa vielä asuu ja koettaa kaupata kitaraa jonka pappa tässä jokin aika sitten naturligtvis betalade. Jos ei homma ala selviämään niin otanpa oletetusta kotipuhelimesta selvää ja soitan tyypin vanhemmille... Katsotaan kuinka käy. Jos tyyppi ei ole alaikäinen niin silloin voi alkaa jo ehdottelemaan asian selvittämistä oikeudessa. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
kimple87 14.11.2003 17:24:58 | |
---|
kysy mitä koulua alottaa:) eihän tuo myyjä edes osannu kunnolla kirjottaa suomea.tuskin sitten on kukaan suomalainen No kaikki TV -shopista ostettuhan toimii! Mitä sinä tyhmiä kyselet? |
p130 14.11.2003 17:27:18 | |
---|
Gypsynkin vastausta ko.hommaan kaipaan, mutta kuten Askomiko tolkun kaverina jo totesi, kannattaa ehken käydä tsekkaamassa ja samalla euroja lukea. Hinta ei ole ollenkaan paha... Mutta saman asianhan ajaa jos lähetyksen saa sillä tavalla että tavaran saa tarkastaa ennen lunastusta. Onnistuu sekä postilla että matkahuollolla jos papereissa on merkintä. Jos se maininta tarkastusoikeudesta "on unohtunut" tmv. niin paketti raakasti takaisinpäin. Ja luonnollisesti myös pitää vaatia että siinä kohtaa missä pitäisi olla lähetyksen sisältö mainittuna lukee jotain tyyliin Les Paul '57 Historic. Jos kusetusta yritetäänkin niin silloin itsellä on aika vahvat todisteet... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
p130 14.11.2003 17:28:34 | |
---|
kysy mitä koulua alottaa:) eihän tuo myyjä edes osannu kunnolla kirjottaa suomea.tuskin sitten on kukaan suomalainen Kyllä noilla rantaruåttalaisilla on osalla aika kehno suomenkieli... Siitä kaveria on turha syyttää. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
askomiko 14.11.2003 17:32:26 | |
---|
Aikamoinen koululainen kun kaksi Custom shopin Gibsonia. ;) Veikkaan ettei löydy mitään skitaraa, alkaa vaan kysellä rahojen perään kun otat yhteyttä. "Lähetän sen sitten." Mistä en olisi niin varma. ;) Miten lähellä Närppestä asut. Tuommoisen takia ajaa vaikka polkupyörällä 10 peninkulmaa. Ainakin kesällä... |
Jytäurpo 14.11.2003 17:33:04 | |
---|
Itse kanssa vähän suunnittelin ton huutamista, mutta järki voitti. Ei riitä aika eikä raha lähtee tollasten kanssa pelleilemään, mutta joku rohkea vois nyt käydä huutamassa ton toisen, niin nähään miten käy. |