Juustonaksu 12.08.2006 11:55:42 (muokattu 12.08.2006 11:55:55) | |
---|
2. Soita IHAN TÄYSIÄ, hampaat irvessä ,verenmaku suussa prkl, ei ne hevarikkaa sitä sitä taistelukirivestä silittele,notta! Minä silittelen, kiilloitan ja huollan tasaisin väliajoin. =) Ja tuota Schecteriä raskaampisoundista kitaraa ei tästä maailmasta löydy. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Stalkah 12.08.2006 12:07:54 | |
---|
soita be quick or be deadin introrihvi ja hallowed be thy namen - intron jälkeinen rihvi pikkurilliä käytäen. ja tietenkin perinteiset 1234 - ja 1324 - harjoitukset on kultaa. näillä minä opin. Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa - röytää, siinä vasta hieno sana! |
Karipiirto 12.08.2006 17:30:55 | |
---|
kanniskele ostossäkkejä pikkurilleillä niin eikähän rupee voimaa löytymään. Nojoo, eiku oikeesti se sormi vahvistuu kyllä kun sitä käyttää vaan paljon. Vain jalasjärviset saavat haukkua Koskuetta. |
yngwie malmsteen 13.09.2006 11:27:48 | |
---|
metallican master of puppets |
Benizakura 13.09.2006 11:53:52 (muokattu 13.09.2006 11:54:11) | |
---|
Keskaria tai Nimetöntä + pikkurilliä käyttäen pläräät kieliä ylös ja alas 2nuottia/ kieli. Tai sitten soitat vaan holy warssia. |
Juustonaksu 14.09.2006 06:57:40 | |
---|
Oli taas nostamisen arvoinen topic, jeah. Hyvä pojat. Pikkurilliähän periaatteessa voisi treenailla hyvin vain soittamalla sillä enemmän. Itse pitää siiryä tähän linjaan, sillä huomasin tässä eilen, että soitellessani yläkieliltä jotain, on pikkurillini koukussa ja työskentelen vain kolmella sormella. Ei soiton kannalta paras mahdollinen tyyli. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Oli taas nostamisen arvoinen topic, jeah. Hyvä pojat. Pikkurilliähän periaatteessa voisi treenailla hyvin vain soittamalla sillä enemmän. Itse pitää siiryä tähän linjaan, sillä huomasin tässä eilen, että soitellessani yläkieliltä jotain, on pikkurillini koukussa ja työskentelen vain kolmella sormella. Ei soiton kannalta paras mahdollinen tyyli. :) yngwie malmsteen ja mustaine käyttää pikkurilliä harvoin että kyllä sillä 3 sormen tekniikallakin saa ihan hyvää aikaan ;) ei kannata darrassa ottaa lasia vettä. jos suussa ei oikein mitää makua ole. sillä se vesi toi ainakin minulla bissen maun suuhun, ja koko päivän kestävä ketjureaktio alkoi |
Wahi 14.09.2006 19:01:23 | |
---|
yngwie malmsteen ja mustaine käyttää pikkurilliä harvoin että kyllä sillä 3 sormen tekniikallakin saa ihan hyvää aikaan ;) Eri asia on sitten voiko tuota kutsua hyväksi... Shine on You crazy Diamond. |
Guitarhell 26.09.2006 11:26:57 | |
---|
Näitä mä opetan mun oppilaille: 1. (e=etusormi, k=keski, n=nimetön, p=se pikkunen) e k p n e k n p e k p n e k n p I--7-8-10-9-----------------------------------------------------------I I--------------7-8-9-10-----------------------------------------------I I--------------------------7-8-10-9-----------------------------------I I--------------------------------------7-8-9-10-----------------------I I---------------------------------------------------jne.----------------I I-----------------------------------------------------------------------I 2. Tää on mun henkoht lemppari. I-7-8-9-10-9-8-7----------------------------------------------------------------I I------------------------------------------7-8-9-10-9-8-7-----------------------I I---------------------10-9-8-7-8-9-10-------------------------------------------I I-------------------------------------------------------------10-9-8-7-8-9-10---I I-----------------------------------------------------------------------------------I I-----------------------------------------------------------------------------------I ...mutta hei, nou kään duu! |
Hammermul 26.09.2006 21:22:40 (muokattu 26.09.2006 21:22:50) | |
---|
En tän nimeä muista, mutta joku peikkojuttu se oli: 1--1--4--3-4-3--1--4--3---1--1--4--3-4-3-1 Numerot tarkoittavat siis nauhoja/sormia ja tuota voi sitten siirrellä eteenpäin ja muille kielille. Rytmitys varmaan selviää helposti kun muistaa biisin. |
client 27.09.2006 00:01:07 | |
---|
ottakaapas vaikka ynkän far beyond the sunista niitä tilutuskohtia, HIDASTAKAA PALJON ja reenatkaa. näin teen itse tällä hetkellä, välillä guitar pron kanssa, välillä ilman. helkutin hyviä kulkuja tossa noin ja sorminäppäryys kehittyy kun noita jynssää edestakaisin.. olen huomannut aika selkeää kehittymistä viikon sisällä... mitä vaikeammalta jokin sormitus tuntuu, sitä enemmän ja hitaammin reenausta!! noi on omat lääkkeet... tuntuu tepsivän kohtalaisesti, nopeutta on voinut jo lisätä ja sitä pitääkin lisätä asteittain kun vanhaan tempoon tuntuu menevän helposti |