Aihe: Thomann
1 2 3 4 515 16 17 18 1997 98 99 100 101
Juustonaksu
20.07.2006 16:06:15
Tulee 20€. Saksasta.

Juu ja selvennyksenä vielä, että tuo 20€ maksuhan on käsittääkseni kiinteä? Eli kannattaa kerralla tilata enempi rojua niin maksaa takasin. :)
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
A_rocker
20.07.2006 20:48:02
Juu ja selvennyksenä vielä, että tuo 20€ maksuhan on käsittääkseni kiinteä? Eli kannattaa kerralla tilata enempi rojua niin maksaa takasin. :)

On kiinteä, ja yli 500 euron tilaukset roudaavat kotiovelle.
I'm screaming for vengeance
Niskamies
20.07.2006 21:24:30
Tosin alaan liittymättömät yrittäjät (esim minä) tilaisi silti saksasta kun saa alvin suoraan tilatessa pois, kun ei kumminkaan kirjanpitäjä hyvällä katsoisi kaikkia kitara ja bassolaskuja saneerausyrityksen kirjanpidossa :)

Mutta eikös tuo ole laitonta?
More is more.
Jake.e
21.07.2006 00:32:24
Itellä on t bonen pa-setti huoneessa tietokoneessa kiinni. Hyvin nää jytisee vaikka on jo kolmisen vuotta vanhat. Kitaran oon tilannu sieltä eikä mitään valittamista.
Jerk.
Master of Disguise
21.07.2006 18:55:56
Juu minäki oon kitaran sieltä tilannu.
Eikä ollu mitä ongelmia, paitsi suomen posti sössi ja anto sen väärälle tyypille. Onneks sain sen takas.
Nöksö
22.07.2006 09:22:23
Oon tilannu kitaran, vielä ei oo tullu perille mutta lähettivät samana päivänä ku tilasin ja ilmottivat siitä vielä spostitse ja tekstarilla. Hyvää palvelua minusta.
Guitarist
22.07.2006 18:16:29
Tilasin Thomanilta ison satsin kitaran kieliä, nämä lähettivät vääriä settejä ! about kolme kuukautta menee luultavasti ennenkun saan oikeat kielet sieltä.. hienoa
Seba
23.07.2006 23:58:22

Ei ole. Saahan sitä virkistystoimintaan kamaa ostaa kunhan muistaa säilyttää ne 4 vuotta.
Tietenkin jos eteenpäin myy tai älyttömiä määriä ostaa niin asia on eri.

Kyllä mulle tuotiin kotiovelle alle 200 ostoskin.
saturnzreturn
24.07.2006 17:36:24
Tulee 20€. Saksasta.

mikäs tilausmetodi tuolta thomannilta on kaikista järkevin, jos ei luottokorttia omista. Tuleeko postiennakko liian kalliiksi? Tänään kyllä väitti postissa, ettei tule mitään muuta maksua kuin tuote + 20€ postit, kun tulee kerran ulkomailta (kotimaasta tilattaessa tulee), mutta en uskonut kun vaikutti ihan kesäapinalta se postivirkailija.
my wallet's fat and so is my head
Jeltz
24.07.2006 17:41:47
mikäs tilausmetodi tuolta thomannilta on kaikista järkevin, jos ei luottokorttia omista. Tuleeko postiennakko liian kalliiksi? Tänään kyllä väitti postissa, ettei tule mitään muuta maksua kuin tuote + 20€ postit, kun tulee kerran ulkomailta (kotimaasta tilattaessa tulee), mutta en uskonut kun vaikutti ihan kesäapinalta se postivirkailija.

Muutaman kerran olen postiennakollakin tilannut, eikä ole mitään lisämaksuja siitä tullut.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
Pavelitz
25.07.2006 11:17:56 (muokattu 25.07.2006 11:27:06)
Nyt on bassocomboa tulossa... jännittää jännittää... Toivottavasti myyjämies heppu sai mun sähköpostin oikein. Ei oo vielä näkyny tilausvahvistusta. diipa daapa diipa daapa. Tulis ny jo nopesti.

Kuinkahan nopeata toi tilausvahvistus pitäs tulla? Siinä pitäs tulla mukana tilitiedot niin, että saisin maksettuakin.
Rok Rok
Jeltz
25.07.2006 11:29:49
Nyt on bassocomboa tulossa... jännittää jännittää... Toivottavasti myyjämies heppu sai mun sähköpostin oikein. Ei oo vielä näkyny tilausvahvistusta. diipa daapa diipa daapa. Tulis ny jo nopesti.

Kuinkahan nopeata toi tilausvahvistus pitäs tulla? Siinä pitäs tulla mukana tilitiedot niin, että saisin maksettuakin.

Vuorokauden sisällä tilauksesta tuo on yleensä tullut.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. Salon Seudun Bändit
samuel
25.07.2006 12:55:10 (muokattu 25.07.2006 12:55:49)
Tosin alaan liittymättömät yrittäjät (esim minä) tilaisi silti saksasta kun saa alvin suoraan tilatessa pois, kun ei kumminkaan kirjanpitäjä hyvällä katsoisi kaikkia kitara ja bassolaskuja saneerausyrityksen kirjanpidossa :)

Saahan eu alueelta ostaa ilman kirjaimellistä alvin maksua... kuitenkin se kirjataan eu-ostona josta kuitenkin otetaan alv:t huomioon !

edit: tietenkin alv pitää maksaa sitten jos myyt laitteen/tuotteen pois...
"it's nice to be important, but it's more important to be nice..."
Nöksö
25.07.2006 12:57:25
Kitara tuli ehjänä perille eikä ole mitään valittamista.
Mostly harmless.
ehkä oot naiivi, muttet yksinkertanen - Teme007
-Cale
14.09.2006 13:35:02
Kuinkas kun tilasin tuolta line 6 pod 2.0, niin onko tilauksen toimitusaika kiinni siitä että kuinka nopeasti lähetän tilisiirron, kun sen otin maksutavaksi? Ja jos laite tuodaan kotiovelle, niin voiko sitä testata ennen kuittausta, ja kuinka jos paketti tulee postiin? Sieltä sitä tuskin saa testattavaksi?
M-Juhana
14.09.2006 13:42:34

Ei ota posti mitään maksua siitä välistä, siis t-kaupan postiennakosta. Olen näin ihan itse maksanut.
It ain't Country Music you've been listenin' to.
Guitarwall
14.09.2006 14:46:03

Kaksi kertaa olen Thomannilta tilannut, eikä mitään ongelmaa. Erittäin hyvää asiakaspalvelua, pitivät hyvin ajan tasalla missä vaiheessa paketti on, mm. tekstari ja maili kun lähti.
Juokaa kanssani, seuranne on kunniaksi...
Leikari
14.09.2006 17:10:41
Ei ota posti mitään maksua siitä välistä, siis t-kaupan postiennakosta. Olen näin ihan itse maksanut.

eikös ne joku vuosi sitten ruvenneet ottamaan Thomannin postikulujen päälle jotain "postiennakkomaksua" täälläkin päässä ??

en kylläkään tiedä, että mikä on käytäntö tällä hetkellä kun maksan kortilla.
Soitetaan jamia!
gulfstream650
14.09.2006 19:21:18

eikös ne joku vuosi sitten ruvenneet ottamaan Thomannin postikulujen päälle jotain "postiennakkomaksua" täälläkin päässä ??

en kylläkään tiedä, että mikä on käytäntö tällä hetkellä kun maksan kortilla.

Ei tule muuta maksua kuin toimituskulut 20 euroa. Jos firma tilaa, alvien jälkeen toimituskulut ovat öbaut 16 euroa.
Svengaa kuin saksanhirvi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)