Aihe: Rumpujakkarat & hikoaminen !
1 2 3
Youni
13.09.2006 19:16:28
Himassakin kun tuplia polkee ja jammailee aivan kikseissä tulee pakostakin kuuma. Vanhaa t-paitaa olen pitänyt penkin päällä.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
Analuuk
13.09.2006 19:42:21
Hyi, mitään suorahousukeikkoja ei saa tehdä...

Köyhällä muusikolla ei oo varaa valita. Ja sitäpaitsi suorahousukeikoilla on parhaat sapuskat!
Ei sillä niin väliä, kunhan ne on siniset!
moderndrummer88
13.09.2006 20:03:25
Ei ole yhtään hauska kun on ensin polkenut kouluun, tullu kotiin matkaa tässä vaiheessa 8km. Sitten meen treenikselle, 8km suuntansa, siihen parhaillaan viiden tunnin soittelot ja kotiin takaisin. Perse on semmosella hiertymäarvella kun penkki hiertää ja hiostaa, eipä farkutkaan tilannetta paranna.
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
Matjardo
13.09.2006 20:46:37
Ihtellä ko on sellanen nahka päällysteinen jakkara, niin yleensä laitan siihen päälle kaksin kerroin sellasen pienen pyyhkeen. Se on helppo sitten aina muutamien reenien jälkeen kiikuttaa kotiin pestäväksi.
Two beers or not two beers?
gulfstream650
13.09.2006 21:00:10

Samaa mieltä, on todella inhoittava lähteä bändikämpiltä kun on yltä päältä hiessä, tämä on vielä tuplasti pahempaa, jos on talvi.

Meillä on autossa rumpalin lisävaruste nimeltään Webasto. :-)
Svengaa kuin saksanhirvi.
gulfstream650
13.09.2006 21:00:56

Ei ole yhtään hauska kun on ensin polkenut kouluun, tullu kotiin matkaa tässä vaiheessa 8km. Sitten meen treenikselle, 8km suuntansa, siihen parhaillaan viiden tunnin soittelot ja kotiin takaisin. Perse on semmosella hiertymäarvella kun penkki hiertää ja hiostaa, eipä farkutkaan tilannetta paranna.

Jos persposket hitsaa kiinni, niin laittakaa Pepanthenia... ;-)
moderndrummer88
13.09.2006 21:01:27
Jos persposket hitsaa kiinni, niin laittakaa Pepanthenia... ;-)

Joka ilta tuommosen setin jälkeen ;)
Anyone using any such item will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours
Vic Firth
13.09.2006 21:18:51

Eli siis jos halvalla tahtoo päästä, nii eiku äitin laittaa ompeleen jonkun hyvän froteepalan siihe ympärille!
Mihin vittuun mä jätin sen etutomin??
ramzuz
13.09.2006 21:33:57
Pershiki on kyl maailman vihattavin asia! Jos olisin tajunnu tän ongelman ennen ku alotin soittamaan ni voin sanoa että en olis nyt rumpali vaan varmaankin basisti ja hikoilisin muuten vaan:D
Taasko soittamaan
markkuliini
13.09.2006 21:52:13

Miksköhän mulla ei oo koskaan tuota ongelmaa....
olen siunattu. :)
www.vasamayhtye.com
Legatus
13.09.2006 22:13:27

Tässä toinen siunattu, eli minulla ei myöskään mitään tuollaisia ongelmia. Mulla ei oo varmaan hikirauhasia persiissä lainkaan :)
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
gulfstream650
14.09.2006 07:35:42

Pershiki on kyl maailman vihattavin asia! Jos olisin tajunnu tän ongelman ennen ku alotin soittamaan ni voin sanoa että en olis nyt rumpali vaan varmaankin basisti ja hikoilisin muuten vaan:D

Pahin yhdistelmä on MUHI, PEHI, PIHI JA KAHI = infernaalinen, dantemainen, väkevä, vahvasti tanniininen, mutta viipyvä löyhkä. :-)

Tuo smelli kun istahtaa jakkaran pintaan niin uusi elämänmuoto rumpupallille on jo saanut alkunsa.
moderndrummer88
14.09.2006 09:34:31

Teikä soittaa semmosta homohissuttelua, että varmana ei tuu hiki... asdasd
markkuliini
14.09.2006 09:41:51

Teikä soittaa semmosta homohissuttelua, että varmana ei tuu hiki... asdasd

Toisaalta mulla on aika huono kunto, joten hissuttelussakin tulee hiki. Muttei sinne. :)
www.vasamayhtye.com
ramzuz
14.09.2006 10:31:54
Broidilla oli joskus ongelma hikirauhasissa kainaloissa ku vuoti kokoajan ja sai lääkäriltä dödöä joka oli niin vahvaa että se vähensi hikoilua se siis melkeen poltti kainalot pois. Sitä ku laitto ni 45min ja oli pakko pestä pois. Pitäiskö tota tunkea perseeseen??:D:D Siin vinkuis jo heviä korkealta oli sitten rumpali minkä kokonen vaan:D
Taasko soittamaan
HeavyMachinery
14.09.2006 10:45:42

Tästä voimme päätellä että: ET OLE MIES

Kaikkia miehiä vaivaa PEHI (siis pershiki) se kuuluu miehen ominais luonteeseen ja on osa miehen ominais hajua....

:)
Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa....
Jupi57
14.09.2006 10:50:07 (muokattu 14.09.2006 11:00:06)
Kunhan kyllästymme tähän aiheeseen voinemme siirtyä kannaksen toiselle puolelle miettimään siittiöiden varastointilämpötilaa rummutuksen aikana. Luultavasti naispuoliset rumpalit jättävät meidät edelleenkin rauhaan.

Edit:se kuuluu miehen ominais luonteeseen ja on osa miehen ominais hajua....

Kehittelimme kerran tauolla noin teoriassa uuden miesten deodorantin.
Sen nimeksi tuli Brutalix. Päätuoksut muodostuivat Hiestä, Viinasta (eilinen kossu) ja
paskasta. Suihkun jälkeen brutalixiä, niin omainaishaju säilyy. : )
Muovinen
14.09.2006 11:06:08

Mun kaikki hikirauhaset on luultavasti pakkautuneet persposkien alueelle, vihtu. Pahinta on se kun housut alkaa haiseen vanhalle pultsarille ja tunnet kuinka se haju seuraa perässä.

Ja se löyhkähän leviää kassiosastolle myöskin.
GhostZigger
14.09.2006 12:10:26
Tollanen Yamahan verkko penkki on varmaan pakko hankkia kun toi pershiki haisee mulla kauheelle. Sellasen vois hommaa toimistoonkin kun tuntuu että perse hikoaa liikaa jo tietokoneella istuessa ja konttorituoli alkaa haisemaan. Rumpujakkara haisee niin pahalle, ettei viitti millään hyvillä housouilla soittaa, ettei haju tartu niihin ja kesäisin menee mieluummin pyörällä treenikselle ettei haju tartu auton penkkeihin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)