Jackie 13.09.2006 20:09:48 | |
---|
Olen ajatellut että jos vielä jonkin nupin hankkisi hyvän setin jatkoksi. Mielessä on käynyt tämmösiä vaihtoehtoja.. Orange Rocker 30 Mesa/Boogie F-30 Hiwatt Custom 20 Fender Super Sonic Marshall Jmp 50 (niitä viimeisiä ennen Jcm-800 sarjaa) Matamp King Street Jos vaihtoehdot rajaisi näihin, niin mitä olette mieltä kyseisistä nupeista? Ja nykyisen setin näkee tuolta omasta kuvasta. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
superfly 13.09.2006 20:13:25 | |
---|
Eikö mikään riitä? Tuon Orangesetin jälkeen ei luulisi että GAS enää pahasti vaivaisi. "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
ballfish 13.09.2006 20:16:13 | |
---|
Mitäs tällä uudella nupilla oikein haet. Hevimpää vai popimpaa, vai samanlaista(?) |
oiva tumpeloinen 13.09.2006 20:17:10 | |
---|
Eikö mikään riitä? Tuon Orangesetin jälkeen ei luulisi että GAS enää pahasti vaivaisi. Eihän mikään ole koskaan liikaa. =) Sitä vain jäin noista vaihtoehdoista miettimään, että onko useimmissa noissa valinnoissa vähän samaa soundia, kuin mitä sun vanhassa nupissa. Mietin vain, että kannattaako ostaa rinnalle toista samanhenkistä murisijaa, vai etsiä jotain ihan muuta..... |
Jackie 13.09.2006 20:24:51 | |
---|
Aina sitä jotain uutta haluaa ;) Kyllä noi kaikki on perus rokkikoneita, ja en mitään örrimörrimurisia nuppia haluakkaan. Olen ajatellut että niitä voisi myös sitten käyttää samaanaikaankin. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Jani The Rock 13.09.2006 20:30:49 | |
---|
Olen ajatellut että jos vielä jonkin nupin hankkisi hyvän setin jatkoksi. Mielessä on käynyt tämmösiä vaihtoehtoja.. Orange Rocker 30 Mesa/Boogie F-30 Hiwatt Custom 20 Fender Super Sonic Marshall Jmp 50 (niitä viimeisiä ennen Jcm-800 sarjaa) Matamp King Street Jos vaihtoehdot rajaisi näihin, niin mitä olette mieltä kyseisistä nupeista? Ja nykyisen setin näkee tuolta omasta kuvasta. No katohan perhanaa! Täähän vois olla mun omasta päästäni kirjotettu. Juurikin oon jokusen illan pähkäillyt ihan samoja juttuja ja melkeen samoja vahvistimia. Tosin Mesaa en oo funtsinut ja yksi Fenkku mulla jo on. Brittisoundin puoleen olisin siis kääntymässä... Marshalleista on lähinnä käynyt mielessä JTM 45, mutta siihen en ehkä lähde kun ei siinä oo masteria eikä mua kiinnosta enää polkea muuta kuin waakkua. Mutta mites olis ton listan jatkoksi se Hiwattin 50 -wattinen Hi Gain -sarjalainen? Joko riisuttuna tai ei-riisuttuna versiona? Tai Laney GH50L? Itte olen kallistumassa muualle kuin Orangeen. Syy on ihan selkeesti se, että Orangeja hyppii niin pirusti silmille joka paikasta, enkä mä oikeen tykkää appelsiineistakaan... *wirn* Täytyy myös tsiigaa millä vehkeillä ne kitaristit soittaa joiden soundista itte tykkään. Eikä niillä oo käytössä Orangea, vaan juurikin Hiwattia, Marshallia ja Matampia. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Perza 13.09.2006 20:32:55 | |
---|
Carvinin Legacy, suosittelen! :) Turhaa |
Kandee tsekkaa myös nämä, jos kaipaa laatua: www.dc-developments.com Itselle kelpaisi vaikka noista tuo Plexi 18/20. Tosin voisinhan mä Orangenkin ottaa, samoin kuin THD:n jonkun nupin. Ja, mitä kummaa, onko Jani The Rock aikeissa jättää transistoripurisminsa? :) "Don't push me, cos I'm close to the edge" |
Joees 13.09.2006 20:42:07 | |
---|
Matampin King Streetin mä viel joskus hommaan. Ensin kuitenkin MiniMat itselle muuton kunniaksi tulee hommattua. Eikun tota mites se taas menikään ;-) Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
Jani The Rock 13.09.2006 20:44:20 | |
---|
Ja, mitä kummaa, onko Jani The Rock aikeissa jättää transistoripurisminsa? :) Heh, juu. Saas kattoa. On tässä aika monta vuotta tullut soiteltuakin yksinomaan trankulla. Jos löytyy sellanen peli jossa on laatu ja soundi kohdallaan niin vois tehdäkin kauppoja. Pakko ei ole, kun hemmetin hyvältä tuo oma vahvistin vaan kuulostaa. Kyllä silläkin blues-soolot ja Knopflerit lähtee. Enkä mä siitä luovu. Närästää vaan kun trankuissa rupee melkeen kaikissa olemaan digitaaliefektit. Jos tuo Stage poksahtaa niin viimeistään sitten on pikku pakko siirtyä taas putkikoneisiin. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Jackie 13.09.2006 20:44:37 | |
---|
Se Hiwatin Hi-gain 50 voisi olla myös ihan jees. Kuullemma aivan sama rakenne puhtaassa kanavassa kuin perus custom sarjassa. Laney GH50L oli aika huono kun pari kertaa sillä soittelin. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Jani The Rock 13.09.2006 20:47:13 | |
---|
Se Hiwatin Hi-gain 50 voisi olla myös ihan jees. Kuullemma aivan sama rakenne puhtaassa kanavassa kuin perus custom sarjassa. Näin pitäs olla juu. Ehdottomasti tsekkaamisen arvonen tapaus. Saattaa tietysti olla jo liiankin äänekäs laitos. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Jackie 13.09.2006 20:54:47 | |
---|
Matampeista vielä sen verran että niitähän voi tilata samalla kankaalla kuin Orange, joten silloin se sopisi hyvin settiin, eikä erottuisi liikaa... Ellei sitten samalla halua etupaneeliin kirjoituksen "Suck it hard", tai jotain muuta häröä :) When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Jani The Rock 13.09.2006 20:57:48 | |
---|
Matampeista vielä sen verran että niitähän voi tilata samalla kankaalla kuin Orange, joten silloin se sopisi hyvin settiin, eikä erottuisi liikaa... Ellei sitten samalla halua etupaneeliin kirjoituksen "Suck it hard", tai jotain muuta häröä :) Toi customointihommahan tossa on se ehdoton juttu. Olishan se hienoa, jos olis just ittelle duunattu vahvistin eikä mikään Thomannin varastosta peräisin oleva loota, jollasia on joka jolpilla. "Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner |
Joees 13.09.2006 21:03:40 | |
---|
Toi customointihommahan tossa on se ehdoton juttu. Olishan se hienoa, jos olis just ittelle duunattu vahvistin eikä mikään Thomannin varastosta peräisin oleva loota, jollasia on joka jolpilla. Mä hommaan nyt yhen MiniMatin ja joskus tulevaisuudessa toisen customoituna. Ihan vain siksi että voi. Se tulee olemaan ässä. Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
joukov 13.09.2006 22:53:31 | |
---|
Carvin Legacy näyttää puuttuvan aloittajan arsenaalista. : ) "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
masterhat 14.09.2006 00:50:10 | |
---|
onko monsterit pois suljettu? Tehotyttö95 |
Jackie 14.09.2006 12:23:59 | |
---|
Ei Carvinia tai Monsteria. Pysytään vaan listassa. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Jucciz 14.09.2006 13:18:44 (muokattu 14.09.2006 13:19:09) | |
---|
Jos multa kysytään niin myy nuo SG:t pois ja osta nättejä kitaroita tilalle. Niin ja, kokeilepa ihmeessä Greenbackeillä ryyditettyä 4x12-kaappia, tulet yllättymään. Ja miten olisi Stratocaster, Telecaster, Gibsonin 335..? Sultahan puuttuu paljon ihan peruspalikoita. :) Oho, tuli listan ulkopuolelta... mut harkitse silti! |
Jackie 14.09.2006 13:24:05 (muokattu 14.09.2006 13:24:41) | |
---|
Jos multa kysytään niin myy nuo SG:t pois ja osta nättejä kitaroita tilalle. Eipäs lyödä vyön alle :) When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.