persta 13.09.2006 10:53:33 | |
---|
Sähköposti on siis tarpeeton. Valitettavan usein näin on. Varsinkin pienemmissä putiikeissa ja firmoissa on yksinkertaisesti joskus vaan niin helvetinmoinen kiire ettei ehdi istua koneen edessä naputtamassa vastauksia jokaiseen sähköpostiin samantien. Tää nyt menee jo offtopiciksi mutta mä en ikinä ole pitänyt sähköpostia minkäänlaisena "ensimmäisen nopeusluokan" kommunikaatiovälineenä. Jos joku asia pitää hoitaa ASAP niin puhelin ja joskus jopa tekstiviesti ovat nopeampia. On aika itsekeskeistä olettaa että se vastapuoli istuu koko ajan koneensa ääressä vahtaamassa josko olisi viestejä kilahtanut inboxiin. Ja joskus se vastauksen lähettäminen vaan unohtuu. Se on inhimillistä. Harvempi kuitenkaan unohtaa vastaamaan puhelimeen kun se soi. Possuhissi!!! |
askomiko 13.09.2006 12:18:07 | |
---|
Aivan, sähköposti on monesti niinkun wanha kirjekin. Menee perille päivässä-parissa, ja vastataan sitten joskus. Paljon sähköttäviltä tämä tahtoo joskus unohtua, kun oletetaan että muutkin istuvat koneen ääressä yötä myöten ja pläräävät muus... sähköpostia. Eh. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
persta 13.09.2006 12:59:00 (muokattu 13.09.2006 13:00:47) | |
---|
Monille, allekirjoittanutkin joskus mukaanlukien, se puhelinnumeron naputtaminen ja henkilökohtaisen kontaktin ottaminen vaatii joskus jonkinlaisen kynnyksen yli hyppäämistä jolloin se sähköposti voi itselle tuntua turvallisemmalta vaihtoehdolta. Tällöin voi kuitenkin tapahtua tällainen kommunikaatiokatkos jos se vastaanottava puoli ei puolestaan mielellään näpläisi tietokoneiden kanssa vaan hoitaisi asiat mieluummin suoraan. Possuhissi!!! |
McNulty 13.09.2006 13:50:33 | |
---|
Aina kun olen soittanut tai käynyt, olen saanut asiantuntevaa, ystävällistä ja tuttavallista palvelua. Viimeksi koskien Fralinin mikkejä ja niiden tilausta. These pretzels are making me thirsty! Ten soldiers wisely led will leave a hundred without a head. |
kojones 13.09.2006 14:13:10 | |
---|
Aina on sähköpostiviesteihini vastattu, ja kun tiedustelin testausmahdollisuutta Roger Mayerin fuzzista minulle ehdotettiin avokauppaa, eli palautan jos ei soundi miellytä. Sunnuntaina tein toisesta tuotteesta sähköpostitse tilauksen, nyt se olisi postissa noudettavissa. Erinomaista palvelua, sanoisin. |
Super-Jari 13.09.2006 17:48:22 | |
---|
Valitettavan usein näin on. Varsinkin pienemmissä putiikeissa ja firmoissa on yksinkertaisesti joskus vaan niin helvetinmoinen kiire ettei ehdi istua koneen edessä naputtamassa vastauksia jokaiseen sähköpostiin samantien. Tää nyt menee jo offtopiciksi mutta mä en ikinä ole pitänyt sähköpostia minkäänlaisena "ensimmäisen nopeusluokan" kommunikaatiovälineenä. Jos joku asia pitää hoitaa ASAP niin puhelin ja joskus jopa tekstiviesti ovat nopeampia. On aika itsekeskeistä olettaa että se vastapuoli istuu koko ajan koneensa ääressä vahtaamassa josko olisi viestejä kilahtanut inboxiin. Ja joskus se vastauksen lähettäminen vaan unohtuu. Se on inhimillistä. Harvempi kuitenkaan unohtaa vastaamaan puhelimeen kun se soi. Kyllä. Nimenomaan. Siksi se sähköposti voitaisiin poistaa kokonaan JOS ei ole aikaa sitä lukea tai unohtelee vastata. Siinä vähän kuin tarjotaan palvelua jonka toimivuudesta ei ole varmuutta. |
persta 13.09.2006 18:01:08 | |
---|
Kyllä. Nimenomaan. Siksi se sähköposti voitaisiin poistaa kokonaan JOS ei ole aikaa sitä lukea tai unohtelee vastata. Siinä vähän kuin tarjotaan palvelua jonka toimivuudesta ei ole varmuutta. Nää on näitä juttuja. Osoitteen poistaminen varmaan haittaisi pisneksiä enemmän kuin satunnainen hitaus sen käytössä. Tiedä sitten... Kieltämättä itseänikin risoo jos joku ei vastaa meileihin, mutta yleensä soitan perään jollei vastausta ala kohtuullisessa ajassa kuulua. Possuhissi!!! |
Hannu H. 13.09.2006 18:01:47 | |
---|
Kyllä. Nimenomaan. Siksi se sähköposti voitaisiin poistaa kokonaan JOS ei ole aikaa sitä lukea tai unohtelee vastata. Siinä vähän kuin tarjotaan palvelua jonka toimivuudesta ei ole varmuutta. Eipä siihen puhelimeenkaan aina ehdi kukaan vastaamaan.. on vaikka kaikki paskalla.. Puhelin pois? Tai jos myyjällä on ääni pois? Entäs jos mää lähetän kirjeen sinne liikkeeseen niin jos ne ei vastaakkaan siihen niin pitäskö niitten ottaa postiosoite pois? |
Nää on näitä juttuja. Osoitteen poistaminen varmaan haittaisi pisneksiä enemmän kuin satunnainen hitaus sen käytössä. Tiedä sitten... Onhan tästäkin jo jauhettu kaksi sivua. Varmasti jotain vaikuttaa tämäkin :) |
masterhat 13.09.2006 22:26:35 | |
---|
mä laitoin niille mailia ja kyselin pedal power 2:seen virtajohtoja, no vastausta ei kuulunnu. ja tästä on aikaa varmaan jo kolme kuukautta. viimeviikolla soitin Wahvari kellariin, niin äijä lupas duunaa mulle sopivat piuhat ja nyt ne on jo hyvää vauhtia tulossa mulle päin. ainakin laskun maksoin tänään:) niin, no paikanpäällä en ole customissa käynyt, mutta sähköisessä asiakaspalvelussa tuntuisi olevan skarppaamisen varaa. sekin olisi riittänyt, että he olisivat vastanneet mailiini; että ei "ole eikä tule." Tehotyttö95 |
jurpontor 13.09.2006 23:20:11 | |
---|
...laitoin niille mailia... ...viimeviikolla soitin Wahvari kellariin... Juuri niinkuin sanoin. Puhelimella asiat hoituu tehokkaammin. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |
Jemppa 14.09.2006 00:01:10 | |
---|
Hmm... Itselläni ei Custom Soundsista (tai shopista, whatever) ole mitään pahaa sanottavaa, päinvastoin. Vaikka en olekaan ostanut liikkeestä muuta kuin pari vuotta sitten LP Customin niin palvelu sattui just niin nappiin kun voi sattua. Laitoin sunnuntai-iltana Harrille suoraan mailia ja saunasta palattuani mulla oli jo vastaus sarjanumeroineen ja kuvineen päivineen. No, kaupanteko sujui erittäin sulavasti, Harri lupasi jopa lähettää Matkahuollolla kitaran mulle tsekattavaksi mutta kerroin käyväni Orivedellä joten homma hoituisi siinä samalla. Kitara oli (ja on edelleen) melkein kuin pakasta vedetty vaikka ikää olikin ostohetkellä jo 9 vuotta. Enkä itseasiassa ole muualla Suomenmaassa vielä törmännyt toiseen LP Custom Plussaan joten ihan hienon 30-vuotis lahjan itselleni hankin. ;o) Mitä tästä napista tapahtuu? Oho... Miks siitä nyt nousee savu?! |
masterhat 14.09.2006 01:42:10 | |
---|
Juuri niinkuin sanoin. Puhelimella asiat hoituu tehokkaammin. mutta ensin lähestyin sähköpostilla, jolloin ne vastasi saman tien ja pyysisoittamaan ettei tule sekaannuksia millaisia piuhoja niiden pitää duunaa Tehotyttö95 |
gasser 14.09.2006 02:01:24 | |
---|
Kannattaisko koittaa kommunikoida sillä, minkä tietää/kokee toimivan. Ymmärrän kyllä sen, että jos lafka mainostaa s.postian, eikä siihen vastata, niin v'tuttaa joo.Ei silti pidä dumata koko ketjua ja kaikkia mukanaolijoita. Menkääpä ite ihan huvin vuoksi kitarakauppaan myyjäksi ja tulkaa nillittämään sit kuukauden päästä. "Paskoja asiakkaita 24/7, saatana.... vittu et vituttaa perkele" Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
masterhat 14.09.2006 12:58:45 | |
---|
no mä vaan kerroin kokemukseni customin e-mailista. en halua mitenkään vaikuttaa muiden päätökseen mennä tai olla menemättä kyseiseen paikkaan. itsellänikin on monta laitetta ostoslistalla customista. ei mitään kauppaa vastaan Tehotyttö95 |