Aihe: Trivium
1 2 3 4 58 9 10 11 1240 41 42 43 44
morb
09.09.2006 22:51:28
Olen jo hankkinut ja perkele makso 14 euroa. Kuullostaako teidän muiden mielestä noi uudet biisit rässiltä

Ne kuulostaa ainoastaa yhdeltä asialta ja sen nimi alkaa P:llä. Muut kirjaimet on a, s, k ja a.
"The truth will always get the best of you inside or out ."
fiftie
09.09.2006 23:41:55
sinä oot paskaa, tykkääkkö ees 2:hesta ekasta levystä?
morb
10.09.2006 17:02:27
sinä oot paskaa, tykkääkkö ees 2:hesta ekasta levystä?

En ole. Ja tykkään. Uutta taas, kuten on jo varmasti käyny useille selväksi, vihaan. Ei mahdu kaaliin toi muutos vieläkään.
Jööhannes
10.09.2006 18:29:01
Tuossa Detonationissa teema poikkeaa loppua kohden vähän turhankin paljon ja punainen lanka katoaa. Biisi on jakautunut täydellisesti kahteen osaan. Se hempistely vie biisistä melkein koko idean. Kun hyppää biisissä alusta loppuun tai toisin päin, niin äkkiseltään sitä luulisi kahdeksi eri kappaleeksi.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Speedball
10.09.2006 22:05:18

Tjaa Mun mielest Detonation joo tavallaa jakautuu mut ei mitenkään häiritsevästi tosi jees oikeestaa paras biisi noista varmaanki.

Vähän kyl tulee viel kyynel silmäkulmaan kun kattoo noit 2005 livei ku matt karjuu niin vitun timmisti. Oohan nää uudet hyvii mut perhse koko aja aattelee vaa et jos ois jatkanu tyyliään niin ne pääsis iha uusii sfääreihi nytte ku on musikaalinentaju kehittyny äijillä. Alkaa vaa miettii et milt joky Detonation kuulostais Karjumisella :P muihin viisuihin se ei kyl sopis joku Anthem karjumisel ois jotenki...ei.
Metal up your ass!!!
fiftie
12.09.2006 21:28:24
Mua taas ei haittaa vaikka ei karju enää, vaikka oli se karjuminenkin aika helvetin jees. Jättäis nuo puhtaatlaulut kokonaan pois, ja laulais vaan sillä "äijä" tyylillä
Jööhannes
12.09.2006 21:33:05
Mua taas ei haittaa vaikka ei karju enää, vaikka oli se karjuminenkin aika helvetin jees. Jättäis nuo puhtaatlaulut kokonaan pois, ja laulais vaan sillä "äijä" tyylillä

No ei se tietenkään haittaa kun uudempi tyyli on paljon parempi :) Se on vain melkoista Hetfieldiä.
Groke's Clan -> www.grokesclan.com
Kasperi Tervonen
12.09.2006 22:44:07
No ei se tietenkään haittaa kun uudempi tyyli on paljon parempi :) Se on vain melkoista Hetfieldiä.

Jep. Tuo bändin uusi matsku (ainakin noiden my spacesta löytyvien biisejen perusteella) on muutenkin parempaa kuin vanha, vaikka metallicalta kuulostaisikin. :)
"Mä haluisin joululahjaks ittelleni oman kitaran jos on kullattu floikka ja kaikkee siistii paskaa" -Pekka Poro
morb
13.09.2006 16:51:21
Jep, niin minustakin. Uusi matsku kuulostaa vallan hyvältä.

No eihän siinä kyllä totta puhuen oo mitään hyvää. Tekin huomaatte sitten kun teillä alkaa karvat kasvaan ..
rakula
13.09.2006 21:11:50
No eihän siinä kyllä totta puhuen oo mitään hyvää. Tekin huomaatte sitten kun teillä alkaa karvat kasvaan ..

Tämä kommentti oli kyllä itse laimeus.
Ei voi lähtee jos on tullu
slipkorn
13.09.2006 22:06:25
Tämä kommentti oli kyllä itse laimeus.

Hevipalsta on julma :((
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
morb
13.09.2006 22:15:06
Tämä kommentti oli kyllä itse laimeus

Oot vaan katkera kun tiedät että oon oikeessa ;)

Mutten mää nyt mitää tappelua yritä synnyttää. Ihmetyttää vaan kun juuri kukaan ei tosissaan sano että vanha oli parempaa. Kaikki jotka meikä tuntee sanoo että uus on paskaa. Täällä ois kyllä tosi noloa saada metalcore-diggarin leimaa ..
rakula
13.09.2006 22:46:28

Mutten mää nyt mitää tappelua yritä synnyttää. Ihmetyttää vaan kun juuri kukaan ei tosissaan sano että vanha oli parempaa. Kaikki jotka meikä tuntee sanoo että uus on paskaa. Täällä ois kyllä tosi noloa saada metalcore-diggarin leimaa ..

Kyllä se vanha on mustakin parempaa, mutta en mä silti täällä koeta takoa sitä muiden päähän.
Ei voi lähtee jos on tullu
morb
13.09.2006 22:50:06
Kyllä se vanha on mustakin parempaa, mutta en mä silti täällä koeta takoa sitä muiden päähän.

Ymmärrän. Mutta kun sitä uutta hehkutetaan niin tarviihan sillekkin jotain vastapainoo.
Todellisuudessa mulla on vaan tylsää kun vahtaan koko ajan tätäkin threadia ja viittin vielä mesotakin täällä. Syyttäkää yhteiskuntaa.
Ronsto
13.09.2006 22:50:21

Metalcore-diggarin leima :D Kaikenlaista sitä näkeekin.

Kyllä munsta uus matsku on parempaa kuin vanha. Tosin ei Triviumin vanhatkaan biisit mitään huonoja ollut.
"Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään"
tommijk
13.09.2006 23:01:47
Hassua kun suomessakin on lievästi halveksuva suhtautuminen metalcoreen, vaikka kyseinen amerikassa trendikäs musiikkityyli ei ikinä suomeen asti kunnolla ole rantautunut. En esimerkiksi tunne ainoatakaan suomalaista metalcorebändiä, eikä metalcore bändejä listoillakaan näy. Suomessahan metalcoren pitäis olla sitä undergroundinta kamaa kun tuntuu ettei sitä kukaan juuri edes kuuntele. Itse myönnän pitäväni useista metalcore bändeistä.
pöö..
Exhausted
13.09.2006 23:36:13

En esimerkiksi tunne ainoatakaan suomalaista metalcorebändiä

www.aprilweb.net
www.rotyband.com
www.boohmusic.com
tommijk
14.09.2006 00:11:31
www.boohmusic.com

Oho! Teillähän on lapuan äijiä laulamassa. Ite oon kans sieltä kotoisin..
Ei muutenkaan hullummalta kuulosta. Hyvällä tavalla sekopäisiä riffejä välistä ja shards of tomorrowssa tykittävät breakdownit. Jatkossa vähemmän emoa, enemmän metallia ;)
pöö..
Vipu
14.09.2006 10:29:31
Ihan hyvä oli aluksi mutta kyllästyin aika nopeasti
6505+ = HOT?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)