palelee 13.11.2003 14:34:31 (muokattu 13.11.2003 14:35:00) | |
---|
Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
qfleax 13.11.2003 16:49:41 | |
---|
www.vaala.fi/fore Ja mitä piditte? Mekelle kolahti ku metrinen halko No ei o kaksinen. Tuolla on kyllä toi demo-osio kanssa näitä varten. |
Fortune 13.11.2003 16:56:36 (muokattu 13.11.2003 16:57:14) | |
---|
No ei o kaksinen. Tuolla on kyllä toi demo-osio kanssa näitä varten. Ei se ole näitä sivujen mainostuksia varten, genre-palstat pikemminkin. Ja en kuuntele protestiksi noita flässihirvityksiä kohtaan. |
qfleax 13.11.2003 16:58:50 (muokattu 13.11.2003 16:59:31) | |
---|
Ja en kuuntele protestiksi noita flässihirvityksiä kohtaan. Älä nyt.. tyylikäs flässi on ihan hjyvä. Kyllähän rajoittesille voidaan aina tarjota nonlässähtänytversio. EDIT: ylläoleva ei edusta siis tyylikästä IMHO:) |
superfly 13.11.2003 16:59:05 | |
---|
Minä en suostu kuuntelemaan edes demostudiosta yhtään piisiä, missä ei kerrota piisin tyylilajista mitään. Ajan tuhlausta latailla semmoista musiikkia, mitä ei edes halua kuunnella. Harppu on alaston piano |
Fortune 13.11.2003 20:14:21 | |
---|
Älä nyt.. tyylikäs flässi on ihan hjyvä. Kyllähän rajoittesille voidaan aina tarjota nonlässähtänytversio.
No jaa, minua vain nyppii, että Flasheihin laitetaan kaikenmaailman bittikarttakuvia hyppimään ja sisältöä niissä ei ole koskaan. Eivät puolusta minusta olemassaoloaan mitenkään webbisivuilla, korkeintaan irrallisissa animaatioissa. Käyttäisivät edes vektoreita ja muuta, jotta saataisiin surffaaminen nopeaksi, mihin flash on kai alunperin tarkoitettukin. En minä halua kirjaakaan lukiessa katsella silmille hyppiviä vieteriukkoja joka toisella aukeamalla tai että luontodokumenttia katsoessa pingviinilaumaa animoidaan yht'äkkiä siten, että se muodostaa ohjaajan nimen jäätikölle ja että jäävuori vaihtaa väriä sekunnin välein. Ei flashissa siis mitään vikaa olisi, jos sitä ei tehtäisi vain itsensä tähden. Mitään sisältöä tai käytettävyyttä tukevaa flasheilua ei juuri vastaan kävele. Ollaan sokeita teknologialle ja tehdään sitä vain sen itsensä takia. Kyllä semmoinen puolustaa paikkaansa koulujen harjoitustöinä, mutta mikä perkeleen pakko niitä on ihmisten kiusaksi julkistaa. |
palelee 13.11.2003 21:14:45 | |
---|
Ei se ole näitä sivujen mainostuksia varten, genre-palstat pikemminkin. Ja en kuuntele protestiksi noita flässihirvityksiä kohtaan. taidat olla vain kade.... ja mikä vittu sä olet sivuja arvosteleen.... eipä ne sullakaan niin kovin kaksiset sivut ole. Elämä on kuin polkupyörä, ja minä tykkään polkea sillä. |
PIRU 13.11.2003 21:41:04 | |
---|
Mitäs täälä oikeen riehutaan! Mä kävin ainaki kuuntelees ihan mielenkiinnolla. Ja ihan mukavaa kolinaa se sisälsi! Piru vie! |
taidat olla vain kade.... ja mikä vittu sä olet sivuja arvosteleen.... eipä ne sullakaan niin kovin kaksiset sivut ole. Ääh :---------D Taisi joku nakata nyt sitruunalla. |
Diagnostica 13.11.2003 21:58:49 | |
---|
Minäpä oon nähnyt livenä tämän bändin... vaikkei siinä sinänsä mitään kehumisen aihetta, siis itse näkemisessä. Musiikillisesti bändi kyllä hoiti hommansa, ei voi valittaa. Mieluummin tätä kuin Novaa. |
MrQ 13.11.2003 22:22:10 | |
---|
taidat olla vain kade.... ja mikä vittu sä olet sivuja arvosteleen.... eipä ne sullakaan niin kovin kaksiset sivut ole. Voi jeesus. Älä ikinä enää kirjoita tällaista, jooko. Riidan haastot jätettäkööön baariin ja jonnekin muualle. täällä ei tarvitse tapella. ja käsittääkseni kotisivujesi graafista tosa ei millään tanoin arvosteltu, vain pakkopullana listtyjä flashanimaatioita. Fortune, tässä sinulle: flashanimaatiota hyötykäytössä: www.happytreefriends.com |
Fortune 14.11.2003 09:20:29 | |
---|
Fortune, tässä sinulle: flashanimaatiota hyötykäytössä: www.happytreefriends.com Hmm, hieman Ren&Stimpy -vaikutteista, mutta menee liian yli minulle näin aamutuimaan :) Ja herra Hernenenälle; se oli mielipide ja flash-karsastus on ihan henkilökohtainen ongelmani. Kai niitä jotkut hyperaktiiviset katsovat. Eivät vain mielestäni millään tapaa tuo mitään lisäarvoa tuollaisille sivuille, päinvastoin. Loading -tekstejä tuli C64-aikoina katsottua ihan tarpeeksi, enää ei pitäisi moiseen joutua tyytymään. |